K tematu : davam sem foto porizenou mym kamosem kde se snazim o nejaky pekny naklon, jiz brzy hodlam sedlat jiny stroj a tak jsem se rozhodl, ze zacnu trosku trenovat vysedavani popr. kolinko na ovladatelnem, citelnem ale dosti malym GSu abych mel aspon nejaky zaklad protoze s novym strojem bych se chtel ucastnit moto skol na okruhu, a volnych jizd a trosku zacit radit i mimo silnice
Chcu vlastne jen vedet co delam spatne..sam za sebe si myslim ze z ni az moc strkam ramena ven, ale na tom GS je to problem ptz je fakt mala a merim cca 186 cm, a jestli nevidite nejakou extra chybu abych ji podchytil vcas...vsichni vime ze je lepsi se ucit od zacatku spravne nez se pak neco preucovat Diky moc za nazory, ale taky za nejakou tu urazku ptz me to bavi nekdy cist a u m.cz se fakt nekdy popadam za bricho S pozdravem Vasil
FOTO ZDE : ( nechcu vkladat primo nahled ptz je to velky a nechtel jsem to resizovat na mensi rozmer
1 reakcí na tento příspěvek Hateri a odbornici na koleno sem :D :D
To za 30min ježdění natrénujeme a budeš samý koleno, a pak zajedeme na uzený
No a jedna fotka na závěr, když pojedeš s babetama, tak to budeš mít i zdokumentovaný. A se mnou taky
Tak napiš do PM, domluvíme se! Zdar
1 reakcí na tento příspěvek Hateri a odbornici na koleno sem :D :D
Rozhodně bych to nehrotil a až to přijde tak to přijde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hateri a odbornici na koleno sem :D :D
1 reakcí na tento příspěvek Hateri a odbornici na koleno sem :D :D
nerad se tím chlubím ,ale nezahřál jsem gumu a v pátek jsem rozstřelil na ece- homu cbr.
jinaj jezdím makov,buchly,červ.sedlo .takže všechno chce svoje.
CBRepsol píše: zdar chlapy
nerad se tím chlubím ,ale nezahřál jsem gumu a v pátek jsem rozstřelil na ece- homu cbr.
jinaj jezdím makov,buchly,červ.sedlo .takže všechno chce svoje.
Však taky bylo chladno,když jsem tě tam zahlídl...zrovna tam posouvali svodidla na závody,ne??
1 reakcí na tento příspěvek Hateri a odbornici na koleno sem :D :D
Vysvětlí mi někdo, proč nespadne? :D
Naposledy editováno 05.06.2012 23:12:40
2) nepokoušet to
3) přijde to
4) je to pouze v v hlavě a tělu
5) až si poprvé drbneš kolenem tak hlavně samou radostí nespadni
ale k tématu, náklon ok, ale vystrč tělo ( prdel ven) , osobně mě to trvalo velmi, velmi dlouho než jsem dal koleno, brousil jsem vše ostatní než koleno a byl rychlejší než borci co jezdí styl koleno, takže hlavně rozvahu ( to že nedáváš koleno neznamená, že nejsi pravý motorkář)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hateri a odbornici na koleno sem :D :D
sharik píše: http://www.twowheelsblog.com/galleria/motogp-2012-catalunya-02/223#/photo/64
Vysvětlí mi někdo, proč nespadne? :D
Protože je to o rovnováze. Na jedný straně je váha jezdce a stroje a na druhý straně je odstředivá síla, guma je to co je mezi. Kdyby jel pomaleji, tak spadne. Naopak, když nebude dost vyvažovat, nemůže jet rychleji. Důležitý je naučit se správně sedět, nestačí jen vysednout, to pak vypadáš jak kokot, jak už tady správně zaznělo, motorku máš pod sebou zlomenou, ale jistota v tom nikdy nebude. Musíš do toho dát celý tělo, tzn. snaž se posunout prdel nejen do strany, ale taky co nejdál dozadu, abys mohl dát tělo vedle nádrže a hlavu vedle rukojeti, koukej za zatáčku, ne před přední kolo. Tohle si můžeš trénovat i v menších rychlostech a motorka ani nemusí být ve velkým náklonu, vlastně si to můžeš zkusit i na stojánku - pokud není chabrus. No a časem zjistíš, že sice sedíš stejně jako závodníci, ale chybí tomu náklon = vrátíme se k tý rovnováze - chceš větší náklon? Musíš mít větší rychlost. Takže ideálně na okruh, pěkně se celej vysunout do strany a najednou se motorka sama stahne víc na vnitřek zatáčky, zkusíš přidat a motorka se vrátí do správný stopy. Pak už stačí jen zrychlovat, ideálně to tam jednou lupnout "bezhlavě" ve větší rychlosti a když budeš správně sedět, motorka to v pohodě snese a ty náklony a kolínka pak už přijdou samy. Samozřejmě za předpokladu, že máš pořádný gumy, motorku v cajku a správně nafoukáno
Ale co bylo fakt nejdůležitější, rychlost, posez a hlavně rychlost.
1 reakcí na tento příspěvek Hateri a odbornici na koleno sem :D :D
Nejdříve bych tedy začal pohledem. Kam koukáš tam jedeš. takže neni dobré koukat kousek před přední kolo ale snažit se co nejdále před motorku... takže když jedeš po rovině koukat do nájezdu zatáčky, v nájezdu koukat na apex zatáčky a v apexu na výjezd a začít dávat gas a už zase koukat co nejdál to jde..
Další dúležitá věc je najít si správné brzdné body, třeba podle cedulí co jsou u tratě, nebo boudy či takového nějakého bodu co si určíš.... a při prújezdu zatáčkou mít aspoň minimálně přidanej plyn aby se zabránilo pádu na přední kolo...
A teď to dúležité jak snížit těžiště motorky a rozložit váhu mezi obě kola...
Na stupačkách stát špičkama, sedět co nejvíce vzádu aby se rozdělila váha na obě kola a aby se zbytečně nezatěžovalo přední kolo. Vysedávat si před zatáčkou ještě před bržděním tak aby jsi měl hranu sedla mezi púlkami...
V zatáčce jde horní polovina těla též dolu, a to tak aby jsi vnější rameno měl cca v ose víčka nádrže a hlavu nacpanou co nejvíce u vnitřního řídítka.
tímto se dokáže snížit těžiště a motorku v dané rychlosti nemusíš mít v tak velkém náklonu... na výjezdu už dávat zadek zpátky na prostředek sedla a při stálém přikrčení dávat gas ...
přidam jednu fotku.. jak cca sice nejsem nějakej střelec ale i něco málo pomůže...
a ještě jedna starší fotka... a rada. nebuď v křeči nedržet řídítka moc křečovitě.. de to i s jednou rukou..
poli46 to hezky popsal.
Na fotce to děláš špatně, vypadá to, jako by jsi měl z motorky spadnout
Použij co ti popsal poli :)
Teď nějaká ta rada za mě.
Hlavně dobrý gumy! Pročti si, poptej se, co je na trhu best, na gumě určitě nešetři, vetšinou když někdo padá, tak je to protože udělal menší chybu a guma ho zradila.
Nauč se nejdřív jezdit svižně, pokud máš novou kombi, roztahuj si, aby si koleno vyklonil víc.
Vyber si nějakou svižnější zatáčku(ne ostrou), nejlépe do kopce. Zbytečně to nehroť, přijde to časem a na tom Gs vybírej pečlivě zatáčku, není to moc zdatná motka na nějaký extra řádění
Tak ať ti to šlape a nespadneš, good Luck
jinak mam kamaráda co na SV 650 jezdil kolena kde chtěl a most jezdil za 1:59 na sériovim SV vydechlim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hateri a odbornici na koleno sem :D :D
poli46 píše:
Další dúležitá věc je najít si správné brzdné body, třeba podle cedulí co jsou u tratě, nebo boudy či takového nějakého bodu co si určíš.... a při prújezdu zatáčkou mít aspoň minimálně přidanej plyn aby se zabránilo pádu na přední kolo...
Takže když bude před zatáčkou bouda nebo cedule, začnu brzdit. Hele a co když pojedu někde v polích, nebo v lese? U kterého stromu začít brzdit..?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hateri a odbornici na koleno sem :D :D
Hondza píše: Takže když bude před zatáčkou bouda nebo cedule, začnu brzdit. Hele a co když pojedu někde v polích, nebo v lese? U kterého stromu začít brzdit..?
uděláš nejdřív poznávačku a rozvěsíš fangle
1 reakcí na tento příspěvek Hateri a odbornici na koleno sem :D :D
Ale pokud poletíš jak pí..ča nekde kde to neznáš a budeš si chtít dát koleno za každou cenu tak se tu zase bude zakládat další téma že přibyl někde další pomňíček atd ... viz železnej brod. tam když to neznáš tak si v řiti.. páč zespoda ta zatáčka vypadá skvěle. vlítneš tam po koleni a najednou čumíš že se to zavírá jako kráva a už nemáš kam klopit páč už je na zemi takřka vše co jde...
ale pokud si takovej letec že lítáš max kudlu tam kde to neznáš , tak ti přeju aby jsi ještě chvíli přežil než dostaneš rozum...