globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadřená Honda NSR 125 R
 
23.5.2012 v 21:13
Zdar, mám problém. Jel jsem po dálnici 110 km/h a najednou se mi z ničeho nic hryzlo zadní kolo, tak jsem vymáčkl spojku a dobrzdil. Po rozebrání jsem zjistil, že se mi přidřel píst. Je mi jasný, že píst + válec se musí vyměnit/udělat nikasil, ale proč se to kouslo? Teplota byla na normálu, čidlo teploty je funkční, oleje jsem tam měl ještě dost...
Díky za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Zadřená Honda NSR 125 R

23.5.2012 v 21:23 | Nahoru | #1
to je už asi jedno ne ? měls to přes oilmaster nebo v benálu ? oilmaster jsem slyšel často prostě nedělá dobrotu

(reakce na) Zadřená Honda NSR 125 R

23.5.2012 v 21:47 | Nahoru | #2
TheFrida> měl jsem to přes oilmaster...no jedno to neni, potřebuju odstranit závadu než tam dám novej válec...

Zadřená Honda NSR 125 R

23.5.2012 v 21:52 | Nahoru | #3
Michej olej primo do benzinu a nespolehej na oilmaster

1 reakcí na tento příspěvek Zadřená Honda NSR 125 R

23.5.2012 v 21:54 | Nahoru | #4
Barva svíčky? Oilmaster na ryskách, nezavzdušnil se ti? Nezavřel si plyn při 110? Jakym olejem mažeš? Kdy si naposled čistil filtr?

1 reakcí na tento příspěvek Zadřená Honda NSR 125 R

23.5.2012 v 21:56 | Nahoru | #5
Jo jo, všechno svést na oilmaster, kdyby to nebyl oilmaster tak zas na něco jinýho. Hlavně né na lidksou chybu a blbost. Ono když se oilmaster udržuje tak to funguje jak má, ostatně jako všechno na motorce

(reakce na) Zadřená Honda NSR 125 R

23.5.2012 v 22:01 | Nahoru | #6
Dman> svíčka byla celkem černá, nevím, jestli se nezavzdušnil. Plyn jsem měl pořád tak na 3/4, mažu plnou syntetikou CASTROL POWER RACING a filtr myslíš vzduchovej? Ten jsem čistil v zimě. Olejovej tam nemám...
Beny.> teď už budu, ale nevím, jestli to bylo tímhle...proto bych rád věděl, co to ještě mohlo být...

(reakce na) Zadřená Honda NSR 125 R

23.5.2012 v 22:05 | Nahoru | #7
moucan> Nevím, jak bych měl oilmaster udržovat...tam není co udržovat...zevnitř je čistý(kvalitní olej) a dál tam je jen šnek, co posouvá olej...na tom není co by se mělo rozebírat nebo čistit nebo tak...

Zadřená Honda NSR 125 R

23.5.2012 v 23:52 | Nahoru | #8
Můžeš to udělat tak, že hadičku od válce odpojíš, namícháš do nádrže trochu benálu s olejem a podíváš se, jak dávkuje olej. Oilmaster je bezvadná věc, protože když člověk nekašle na údržbu, tak se v něm nemá co podělat... tzn.: zkontroluj si vůli na lanku, zavzdušnění a jestli v něm neodešlo nějaký gufírko. Tohle mohla způsobit klidně přicpaná tryska v karbci, ono nějakej ten kilometr trvá, než svíčka změní barvu.... Ale ta teplota motoru je divná, protože při přidírání naopak rapidně stoupá....

Naposledy editováno 23.05.2012 23:53:28

1 reakcí na tento příspěvek Zadřená Honda NSR 125 R

25.5.2012 v 10:47 | Nahoru | #9
S tim oilmastrem to jsou kecy,to zas někdě někdo něco slyšel,a snad vidim, když nastartuju, nebo jedu že to maže ne? jinak značkuju,zajímá mě co to tdělalo,mimochodem černá svíčka,čeho je tam moc,benzinu,nebo vzduchu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená Honda NSR 125 R

25.5.2012 v 13:50 | Nahoru | #10

jose.de.pepe píše: S tim oilmastrem to jsou kecy,to zas někdě někdo něco slyšel,a snad vidim, když nastartuju, nebo jedu že to maže ne? jinak značkuju,zajímá mě co to tdělalo,mimochodem černá svíčka,čeho je tam moc,benzinu,nebo vzduchu?



Benzinu nebo oleje. Moc vzduchu = bila svicka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená Honda NSR 125 R

25.5.2012 v 14:03 | Nahoru | #11
SirIndy> a může to mít nějaký negativní vliv na činnost motoru? sory za takový dotaz ale nějak se v tom stále ztrácím

1 reakcí na tento příspěvek Zadřená Honda NSR 125 R

25.5.2012 v 14:15 | Nahoru | #12
Příčín může být několik:
1. Olej - určitě si použil správný olej pro 2T motory?
2. Dávkování oleje - píšeš, že oilmaster - nehrabal ses v něm, je správně seštelovaný? Po opravě prověř jeho funkci
3. Nenatankoval si omylem E85 místo Naturalu? Prý se nedovede smísit s olejem a proto v 2T motoru způsobí zadření.
4. I pokud si natankoval správně (z pistole pro N95) vzhledem k kvalitě paliv u českých čerpaček bych zvážil "doježdění" zbytku nádrže po opravě.
5. Opotřebení motoru - byl motor před závadou ok? Nebyl už jeho opotřebení za hranicí únosnosti? Je možné, že se prostě zadře "opotřebením"
6. Ložiska - mohlo dojít k "vysypání" ojničního ložiska a kousky ložiska způsobily zadření. Uvidíš po rozebrání

Naposledy editováno 25.05.2012 14:17:55

(reakce na) Zadřená Honda NSR 125 R

25.5.2012 v 19:59 | Nahoru | #13

jose.de.pepe píše: SirIndy> a může to mít nějaký negativní vliv na činnost motoru? sory za takový dotaz ale nějak se v tom stále ztrácím



Vim ze chuda smes zpusobuje nadmerne zahrivani valce, coz muze vest az k zadreni. Moc oleje nejspise bude snizovat vykon a likvidovat svicku. Moc bohata asi to same, ale tam si nejsem tak jistej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřená Honda NSR 125 R

25.5.2012 v 20:42 | Nahoru | #14
Dave81> Olej mám správnej určitě, jezdilo mi to až do teď bez problémů, takže by měl být...u nás v Nejdku nic jinýho krom naturalu a nafty neseženu, naftu jsem tam fakt neposlal a jestli byl ten motor udělanej v 15 000km tak jak měl, mělo by mě to čekat až tak za +- 3 000 km...

(reakce na) Zadřená Honda NSR 125 R

25.5.2012 v 21:49 | Nahoru | #15

pavelhondansr píše: Dave81> Olej mám správnej určitě, jezdilo mi to až do teď bez problémů, takže by měl být...u nás v Nejdku nic jinýho krom naturalu a nafty neseženu, naftu jsem tam fakt neposlal a jestli byl ten motor udělanej v 15 000km tak jak měl, mělo by mě to čekat až tak za +- 3 000 km...



myslim, že jsme doma :D

Zadřená Honda NSR 125 R

22.8.2012 v 09:48 | Nahoru | #16
Tak jak to dopadlo? Už víš čím to bylo?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist