globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CZ-Rak.-It-Švýcarsko-Vadůz-Něm.-CZ nebo Slovinsko
13.5.2012 v 16:18
Hledám pár pohodových týpků co by se vydali semnou na dovču CZ-Rakousko-Itálie-Švýcarsko-Vadůz-Německo-CZ. Nebo Slovinsko
Cesta by byla převážně po okreskách...(dálnice min.) chci vidět krajinu a ne dálniční asfalt... prostě tak trochu jako čundr, ale na motorce. Jezdím jen na tzv. pohodu... takže jsem pomalu schopen spočítat řádky brambor na polích nebo početnost ovčího stáda co se pase na stráních. :D

,,Nemusí se bát ani někdo s menším obsahem... nikam se pospíchat nebude....,,

Bylo by to asi tak na týden možná Týden a půl... žádné detailní plánování nedělám... prostě kam ten den dojedu tak dojedu... žádný spěch a chvátání... večer si někde lehnu nebo rozhodím stan nebo se najde kemp...až budu mít hlad tak zastavím a najím se... prostě pohoda Jazz...
Docela bych uvítal člověka co umí trochu italštinu nebo angličtinu...(ale není vůbec nutný se nějak hold dorozumíme) já zvládám velmi slušně němčinu. Chtěl bych vyrazit v červnu... nějak v polovině... nebo pak v srpnu...záleží na dohodě...jsem pohodář...tak to nehrotím, je mi i jedno zda to pojedu s nějakým malaďochem nebo 60tníkem, motorkářkou nebo i s němým... klidně bych to jel i s Yetim nebo marťanem, pokud bude v pohodě,
jen !!nechci!! jet s někým kdo ,,všechno ví a zná a všude byl a vše viděl a vše zažil a jen on všechno umím nebo jinde než ve 4hvězdičkovém hotelu nechce spát,,

stravování bych nechal volný... občas něco uvařit nebo ohřát, někdy něco koupit a aktivnější klidně může něco ulovit , jak se komu bude chtít....
jinak trasa co jsem navrhnul je jen přibližná... vše po dohodě...

Jo a náklady na palivo bych odhadoval na cca 5-6.tis kč, při spotřebě 6L/100..což je asi max. co si ,,normální,, naložená motorka vezme.
+ případné poplatky za tunely či části silnic,(nevím kde a co se bude platit)
+ pak občas útrata za kempy 15-25 eur/noc...
+ na jídlo tak max 20 eur/den...
podle toho jak se člověk bude chtít stravovat... což průměr je +/-15.tis... jinak věřím že to někdo zvládne za míň ale i za víc...

Nevím co víc k tomu zatím říct... se ptejte a dejte návrhy...

Jo a neřešte můj pravopis....

Tady je přibližná trasa...

Pak mě ještě láká jedna trasa, kde by se to v itálii zlomilo na druhou stranu, slovinsko, rakousko, slovensko a pak domů.
Tady je odkaz:

Uzavřeno 07.01.2013 v 19:21 uživatelem Rebel.no.1

Otevřeno 28.03.2013 v 17:57 uživatelem Rebel.no.1

Naposledy editováno 02.06.2012 09:30:33
1 2

2 reakcí na tento příspěvek CZ-Rak.-It-Švýcarsko-Vadůz-Něm.-CZ nebo Slovinsko

13.5.2012 v 16:28 | Nahoru | #1
Zní to lákavě... značím si tému a budu vyčkávat... rád bych jel, když do té doby něco rozumného splaším

Anglicky umím, Italsky vůbec...

Na pohodu - to je to hlavní... hotely nemusím, na prasáka se dá bejt i déle jezdím takhle na kole po ČR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ-Rak.-It-Švýcarsko-Vadůz-Něm.-CZ nebo Slovinsko

13.5.2012 v 16:35 | Nahoru | #2
_Shadow>

13.5.2012 v 16:37 | Nahoru | #3

Rebel.no.1 píše: _Shadow>

První koupání až ve Středozemním moři... zn: mýdlo sebou

13.5.2012 v 16:44 | Nahoru | #4
1 den lipno...a pak v alpách je hromada potůčků s vodou z tajících ledovců...

13.5.2012 v 17:28 | Nahoru | #5
značkuju, hlásím se též jako "čekatel"

13.5.2012 v 19:09 | Nahoru | #6
Když by se jelo v srpnu tak bych jel, v případě, že pojedu v červenci do Rumunksa místo na jih... takže dost neznámých v rovnici

13.5.2012 v 20:47 | Nahoru | #7
cca tak do týdne nejpozději dvou budu vědět kdy bych asi tak jel...tak dám v čas vědět

17.5.2012 v 20:06 | Nahoru | #8
tak tady jsou termíny kdy bych mohl:
8.6.- 1.7
28.7.- 12.8.
asi nejlepší by to bylo na 9 dní...

17.5.2012 v 20:41 | Nahoru | #9
Ten druhý bych mohl. Kdy by to bylo přesně mě je relativně jedno. Jen vždy prvního musím být asi 4h v praci...

Naposledy editováno 17.05.2012 20:43:08

18.5.2012 v 11:56 | Nahoru | #10
ideální by bylo od 3.8. do 12.8. týden a oba víkendy.
a v srpnu by se to hodilo i mě víc, ...supr, koukal jsem že jsi z Jablonce n. N., tak někdy dáme sraz a naplánujeme to osobně
Teď jsem mimo ČR ale vracím se o 1.víkendu v červnu...

18.5.2012 v 20:05 | Nahoru | #11
Téměř shodnou trasu jsme jeli loni-v 6ti lidech,9 dnů s rozpočtem 15-18 tis,za všechny náklady co popisuješ výše,cca 3200 km,spaní 4x penzion(kvůli dešti),3x kemp,2x na prasáka

19.5.2012 v 14:00 | Nahoru | #12
tak já odhaduju +/- 2300 km, jinak je dobře že se do těch nákladů vejdem...
máš když tak nějaký typy které by nám ušetřili nějaké to překvapení nebo starosti? , pokud jsi psal cestopis, hoď mi sem odkaz, rád si jej přečtu.

21.5.2012 v 20:32 | Nahoru | #13
přihodil jsem tam nahoru ještě jednu alternativní trasu....do slovinska a slovenska

Skvělá odpověď, děkuji! 21.5.2012 v 20:55 | Nahoru | #14

Rebel.no.1 píše: tak já odhaduju +/- 2300 km, jinak je dobře že se do těch nákladů vejdem...

Klasický cestopis nemám,ale jestli chceš,mrkni na tohle

videa,fotky a titulky o naši cestě

21.5.2012 v 22:40 | Nahoru | #15
AHoj, sry, dlouho jsem nekontroloval forum...

za mně druhý termín, jedno kdy...

Super!!!! Těším se, když to dopadne!!!!

21.5.2012 v 22:43 | Nahoru | #16

22.5.2012 v 17:56 | Nahoru | #17

_Shadow píše: AHoj, sry, dlouho jsem nekontroloval forum...

za mně druhý termín, jedno kdy...

Super!!!! Těším se, když to dopadne!!!!

a co motorka? už máš?

23.5.2012 v 07:12 | Nahoru | #18
Chlapi me to laka taky kruci. Prvi tyden v srpnu mam celozavodni dovolenu. Takze taky zacnu toto vlakno sledovat

24.5.2012 v 12:38 | Nahoru | #19
Eaxx>

27.5.2012 v 15:04 | Nahoru | #20
tak už jsem se rozhodnul jak pojedu, v červnu pojedu trasu č.2 přez slovinsko....
a v srpnu tu do švýcar...

27.5.2012 v 23:30 | Nahoru | #21
Čau láká mně trasa č.2 v tom červnu, kdy přesně chceš jet?

28.5.2012 v 09:16 | Nahoru | #22
Velice zajímavý námět a sleduju ho od začátku. To Slovinsko by mě taky lákalo, ale teď je hodně práce pro mě a je potřeba za něco jezdit Navíc v srpnu mám víc volna. Takže já si značím předběžně do kalendáře srpen=Švýcarsko Já umím Ingliš,takže splňuju nepovinný kritéria

28.5.2012 v 16:51 | Nahoru | #23
A spaní mimo kempy.?..Prostě si zajet nekam mimo cestu a postavit si nenápadně stan?..To vás neláká? ..No a ještě mě zaráží cíl cesty - ten je v Bibione a na tu/ten nemám dobré vzpomínky, nebo spíš se mě tam moc nelíbilo, jsou i hezčí místa ..Ale jako nenechte si do toho kecat, je to jenom můj názor

28.5.2012 v 23:22 | Nahoru | #24
Nemám přesné datum na ten červen... ideál by byl 15-24.6..(záleží na předpovědi počasí) spaní by bylo tak jak jsem psal.... až nebude chuť jet... tak se rozhodí stan... a hotovo... když to bude kemp tak dobrý, maj tam alespoň sprchy a restauračku a člověk se může vzdálit o motorky.. jinak klidně rozhodím stan i v přírodě nebo přenocoju na busové zastávce.. to je ta poslední věc kterou bych nějak řešil... jinak to bibione (kemp je v pinedě) je jen zastávka na přespání a posnídání u moře... a chci se tam podívat..abych mohl konečně říct svůj názor na to zda to tam je dobrý nebo ne, snad tam byl každej druhej co znám a pokaždý jiný názor, tak si chci udělat svůj...
Ještě chci podotknout že po dálnicích nechci jet... projíždět benzím a vidět jen asfalt můžu i v cz.
Jinak v průběhu týdne sem hodím detailnější popis cesty přez slovinsko...

Trasu na srpen do švajcu jsem navrhnul prvotně... takže se v itošce klidně mrkneme jinám než do bibione... když tam budu v červnu..tak už se mi tam nebude chtít v srpnu znovu...

Naposledy editováno 28.05.2012 23:25:18

29.5.2012 v 14:35 | Nahoru | #25
:.Dobroš, takže budu vyčkávat co a jak, zatím bych v tom srpnu mohl jet :)

30.5.2012 v 21:10 | Nahoru | #26
Tak podrobnější popis cesty na červen...

1.Lipno
Jsem z Liberecka, tak že vyrazím ze severu na jih a to k vodní nádrži Lipno, sice ještě nevím zda pojedu po vedlejších silnicích nebo po dálnici, to bude záležet odkuď kdo pojede a kde se popřípadě sejdeme, jinak pro ty co to mají víc z ruky bych viděl hlavní místo srazu v kempu na lipně kde hodlám přenocovat.
Kdo bude chtít dorazí už odpoledne a kdo ne tak nejpozději následující den ráno do 9:30 (S.E.L.Č. ).
Samozřejmě že se to nepojede na jeden zátah... časté zastávky na kávu,cígo,sváču a pokochání se přírodou či udělání fotek jsou samozřejmostí. Zároveň se pojede na pohodu... ale pokud si někdo bude chtít čas od času protáhnout písty v nějakých serpentýnká... tak klidně...

2.Zell am See
Po půl desáté tedy už budeme vyrážet směr rakousko, po okreskách k jezeru Mondsee a dále až k Zell am See kde bych chtěl přenocovat, buď kemp nebo stan někde na příhodném a klidném místě. plus se ještě mrknout trochu po okolí.

3.Bibione pineda
Až se vyspíme do sytosti a posnídáme a zabalíme svoje saky-paky tak se vyrazí směr Itálie... jelikož je cesta opět po vedlejších silnicích a je to samá zatáčka tak odhaduji cca 8-9 hodin
něž dorazíme do bibione pineda kde je kemp...odkaz na kemp tady počítám s tím že se také mrkneme na pláž a i do města.... jelikož následující den je trasa cca 175 km tak není potřeba brzo vyjíždět..

4-5.Koritnice
z bibione se vydáme do slovinska do městečka (vesnice) Koritnice ,odkaz na kemp kde se dá ubytovat v kempu s příjemným personálem.. (podle autora cestopisu ,,Jeden a půl motorky přes Alpy k moři,,)
Tady bych navrhnul zůstat i následující den a krapet se projet po okolí které má co nabídnout z krás přírody.

6.Vuzenica
A až se nabažíme místních krás a divů.. bude naše cesta pokračovat směrem k městečku Vuzenica... kde by se našel nějaký kemp či ubytování a nebo hold kus místa kde se rozhodí stan... vůbec nemám páru co tam v okolí je..ale tak to ještě zjistím co tam stojí za to aby jsme na to hodili oko...

7.Neusiedler see
Odsud bude naše cesta pokračovat slovinskem směrem k rakousku kde budeme nějak odpoledne a cíl bude se někde uvelebit poblíž Neusiedler see...kempy kde by též mělo být pár věcí co potěší oko lidské

8-9.Slovensko
Tak a tady se nabízí dvě možnosti... ti co se jim bude stýskat po rodné hroudě se klidně mohou vypravit domů...jelikož na dálnici to je kousek a buď můžou směr Vídeň-Brno nebo Bratislava....
Já osobně budu pokračovat dál na slovensko a to až do obce Lietavská Lúčka. Kde mám své příbuzenstvo a u nich se dá rozhodit stan...(To je tak pro 3-4 stroje) nebo prostě by se to vyřešilo nějakým kempem ... já osobně tu zůstanu min. následující den nebo dva. Takže pokud by se někdo ještě chtěl vydat třeba do V.Tater ... mohl by tu mít základnu odkud může ráno vyrazit a večer se vrátit...

Cesta domů.

Tady je pordobnější trasa....

maps.google.com/maps

Naposledy editováno 01.06.2012 14:22:51

1.6.2012 v 11:03 | Nahoru | #27
Rebel.no.1> Ahoj, kolik lidí máš na ten červen? Mám dovolenou ve stejný termín a v té západní části podobnou trasu, tak se mrkni a třeba bychom to mohli nějak zkombinovat. Trvám jen na GG, Mangartu (ten se dá zvládnout v tom jednom dni co máš navíc u kempu v Koritnici), ale chtěl bych se podívat do toho Maltatalu.

1.6.2012 v 13:10 | Nahoru | #28
DMRS> je pár lidí co by chtělo jet (otázka je ale kolik jich doopravdy pak pojede) ale klidně se připoj... ma GG se klidně mrknem..je přímo u cesty na ten Mangart..nevím jaká je cesta.. ale tak pokud to není šotolina tak asi jo, kdo by chtěl tak by jeden den s tebou jel na Mangartu (tam a zpět to je cca 160Km) a druhej den třeba k Bohinjskému jezeru... jinak Maltatal mě nijak neláká.... záleží na tobě zda se přidáš... nebo s náma pojedeš kousek...

1.6.2012 v 21:28 | Nahoru | #29
Rebel.no.1> OK, účast případně potvrdím až to bude aktuální. Jinak Mangart je až na pár metrů asfalt, jen možná trochu úzkej