ps:vím ,že je to krám,ale jako druhá motorka mi to plně vyhovuje,až na maximalku
1 reakcí na tento příspěvek spojka +úpravy yuki 250tr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka +úpravy yuki 250tr
pavel3.0.9 píše: ted sem si stahl manual na tu Hondu XR250 .Ten motor je hodne podobny,jen je chlazeny vzduchem a to 250tr je chlazene kapalinou.
no tak to zřejmě bude jinný motor nemyslíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka +úpravy yuki 250tr
HornisGSX píše: no tak to zřejmě bude jinný motor nemyslíš?
To určitě ne, Máňa v prasčáku říkala, že je to 100% Honda XR 250 .
pavel3.0.9 - Jak vypadá ten "omezovač ve svodu"?
Pro začátek bych zkusil vyměnit jen olej.
Naposledy editováno 13.12.2011 19:07:49
1 reakcí na tento příspěvek spojka +úpravy yuki 250tr
Naposledy editováno 02.02.2012 17:35:43
1 reakcí na tento příspěvek spojka +úpravy yuki 250tr
Naposledy editováno 02.02.2012 17:36:58
2 reakcí na tento příspěvek spojka +úpravy yuki 250tr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka +úpravy yuki 250tr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka +úpravy yuki 250tr
1) spojka - o které tady všichni píšete u mne samozřejmně prokluzovala taky. ještě v záruce jsem to reklamoval a dostal jsem v servisu tvrdší pružiny ale prokluzovala znovu tak jsem ji doma podložil podložkama, ale stejně si klouzne, hlavně když vytáčim motor trochu více a řadím 3/4 a 4/5. Musím ubrat plyn aby se spojka chytla.
2) Přední vidle odešly totalně do hajzlu už po 5000 km. Tlumily pouze jen vlké díry, po menších nerovnostech motorka poskakovala.(už to začínalo nerovnoměeně ojíždět gumu) Musel jsem je nahradit jinými,které funguji dokonale.
3)Silenbloky na uloženi rozety jsou vyjebané už pěkně dlouho. Nové jsem nesehnal ani ve skladu v Průhonících. Budu je muset nechat utočit na soustruhu.
4)řetez je jako Kšandy - vyměněno za kvalitní česky CCa při 2000km
5)Brzdové desky nevydží skoro nic, nechal jsem si nalepit FERODA a dodne s drží. ty čínske jsou snad z tvarohu.
6) Motorka reziví jako by měla 20 let. Antikorozní uprava je na bodě mrazu.
7) Tachometr je tam jenom na okrasu, ukazuje mín než je skutečnost
Ale musím pochválit zadni central, ktery tlumí perfektne a motor krom už zmíněné spojky. Spotřebu mám do 3 litrů a to někdy za to vemu co to dá.
Mam dvě otazky
1)Chci se vas zeptat, jestli někomu z vas pomohlo vytahnout ze spojky ten kroužek č.6 aby spojky nekouzala jak píšete výše.
2) Zvýšil se výkon, když jste odstranili z výfuku ten rádoby katalyzátor, a změnil se zvuk? díky
Naposledy editováno 05.06.2012 11:38:12
Všetky som ich vykuchal a koncovku upravil. V sérii je to už absorbčný výfuk, takže kúpa laďáku by bola nosením dreva do lesa. Zložiť hliníkové púzdro (je potreba odrezať "prasačí chvostík" na konci - neskôr by išiel aj tak dolu). Ďalej rozrežeme plechové telo koncovky aby sme sa dostali až k vnútornostiam. Opatrne odstránime vrchnú vrstvu vaty a plativa, aby sme sa dostali až k hlavnej perfor trubke v osi tlmiča. Všetko ostatné ide von, perforovaná trubka sa obalí novou vrstvou vaty a nasadíme hliníkové púzdro. Znitujeme a hotovo.
Motorka veľmi pekne ožila, pri prejazde zákrut na 2ke po pridaní ide do driftu :)
Zvuk veľmi príjemný, okná na domoch nerezonujú, ale nejde si motorku nevšimnúť...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yuki SM250- pár postřehů Yuki SM 250, Yuki TR 250 | berry78 | 23 | 29.8.2022 v 09:35 janw |
Minirocket 250 rx (totožné s xmotos... Yuki TR 250 | Jarda8770 | 1 | 10.11.2021 v 06:27 sirr |
YUKI 250 Tr Yuki TR 250 | Eleah-Beton | 2 | 29.7.2020 v 16:44 Prochyňo |
Baterie 12N10-BS Yuki TR 250 | Lockas | 5 | 9.9.2018 v 23:31 kavol |
Zadní penu. Yuki TR 250 | Lockas | 3 | 25.4.2014 v 21:57 Rowdi |