2 reakcí na tento příspěvek sraz sportovnich aut Brno
1 reakcí na tento příspěvek sraz sportovnich aut Brno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz sportovnich aut Brno
Rades-R1 píše: ja nechapu na co ten veyron je kdyz uz ani na sraz nedorazi po vlastni ose......ale kazdej jak je zvyklej
je na ozdobu . asi nejezdi za 8 litru benzin je drahej1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz sportovnich aut Brno
lukaR1 píše: je na ozdobu . asi nejezdi za 8 litru benzin je drahej
No ale když nekdo má na takovej stroj tak bych řekl že benzín neřeší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz sportovnich aut Brno
_Sajmon_ píše: No ale když nekdo má na takovej stroj tak bych řekl že benzín neřeší
to jsem si myslela taky ale precti si v inzeratech diskuzemajitelu .jak nadavaj . takovy auto ma klidne spotrebu 25-30 litru na 100km . resi i drahy servis . samozřejmě tyhle auta maj ti bohatši . ale cloveka jejich diskuze překvapi
Naposledy editováno 07.05.2012 20:20:14
lukaR1 píše: to jsem si myslela taky ale precti si v inzeratech diskuze
majitelu .jak nadavaj . takovy auto ma klidne spotrebu 25-30 litru na 100km . resi i drahy servis . samozřejmě tyhle auta maj ti bohatši . ale cloveka jejich diskuze překvapi
1 reakcí na tento příspěvek sraz sportovnich aut Brno
Ty supersporty proti jeho éru řvali a nejeli
1 reakcí na tento příspěvek sraz sportovnich aut Brno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz sportovnich aut Brno
nerjan píše: V_i_c_i> nebylo to Rko tmave modry? pac sem tam jednoho borce taky takhle videl a sbiral sem celist ze zeme
Jeden rok bylo červený, další černý. Stavěl to jako speciál na závody do vrchu. Vše v laminátu 130 RS. Přední náprava origo, ale natvrdo a celá povařená podobně jako mělo LR. Zadní kompletní výroba. Místo zadních sedaček VW 2.8 převrtáno na 3.0 a plněno rajčákem. Interiér pouze jedna sedačka, hasičák. Jsem si v té době připadal jako břídil. Jezdil jsem se Š130 1.8 GTI 135 PS. Ale chlapík na pokec super tatík
PS: Pak ho na protesty těch frajírků se supersportama diskvalifikovali a přeřadili do speciálů a skončil tuším druhý za nějakým Lambo V12
1 reakcí na tento příspěvek sraz sportovnich aut Brno
1 reakcí na tento příspěvek sraz sportovnich aut Brno
"Jeden majitel si nechává auto posílat na místo, kde se bude pohybovat (případně na servis), předem na valníku a sám za ním přiletí soukromým tryskáčem – je to prý levnější. Nevěříte? No tak si pojďme rozebrat účetnictví miliardářů podrobněji.
Speciální pneumatiky Michelin Pilot Sport 2, určené přímo pro Veyron, stojí zhruba 700 tisíc. Bugatti doporučuje měnit je každých 4 000 kilometrů, každých 20 tisíc je zase dobré vyměnit rovnou s gumami i celá kola, což je položka blížící se milionu. Takže zatímco za rok najedete 20 tisíc km, vaše konto bude lehčí o pět sad gum a jednu sadu ráfků – to je něco přes 4 miliony Kč. Roční prohlídka stojí dalších skoro 400 tisíc a to se ještě musíte modlit, aby se vám nepřihodila nějaká závažnější porucha. Navíc to pomyšlení, že každým ujetým kilometrem díky extrémní amortizaci ztrácíte kupu peněz… spotřeba a pojištění se proti tomu zdají být naprosto zanedbatelné položky. Inu, oni to ti chudáci podnikatelé nemají vůbec jednoduché "
převzato Autofun.cz
Takže proto to asi vozí takto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz sportovnich aut Brno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz sportovnich aut Brno
z-x-r píše: o tom ze mohl jet jen rovne aby se to cele neprekulilo ani nemluve
Co to zase zvanis? Z "éra" sla lehce udelat pocitovne motokara, proc by nemohl zatacet?
Tak K6 je podle tebe traktor a ted zas dalsi vyplod tve fantazie.