globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Start po roce a půl
5.5.2012 v 14:30
Tak sem zhruba po roce a půl zkusil nahodit svou lásku.

Baterka, jelikož o ní bylo staráno, točila startérem jako zběsilá...lehce to pufalo ale nechytla.
Pomohlo až vyndání svíček a stříknutí injekčnou trochu čerstvé živé vody přímo do válců.

Chytla..ale stejně při jízdě nešla vytočit nad 3tisíce..dusila se. Odlil sem teda 10lirů z nádrže a dotankoval naturalem 98...ale do 3 tis je pořád taková dusicí se...nad 5 už se probere..ale na křižovatkách vůbec nedrží volnoběh.

Takže můj poznatek: když budete mít starej benzín...vylejte ho učitě VŠECHEN a dotankujte čerstvej...půlka moc nestačí!

ps: ale jako jo..když na to sednete po roce a začne to trošku táhnout...tak si rychle vzpomenete...a radostí si do helmy i trochu zařvete
Anketa: Kolik oktanů může mít N95 po roce?
nad 90
86%
6
nad 80
14%
1
nebo??
0%
0

Start po roce a půl

5.5.2012 v 15:13 | Nahoru | #1
mě se zdá už po dvou měsících, že benzin neni to co po natankování... vždy po zimě než vyjedu nádrž,tak se tomu moc nechce a to je to 900cc

1 reakcí na tento příspěvek Start po roce a půl

5.5.2012 v 15:30 | Nahoru | #2
Doporučuji před odstavením vypustit benzín z karburátorů. Jinak se těkavé složky odpaří a zbyde tam nějakej hnus. Jednou jsem z plovákovky vyklepával dokonce nějaký rosol, co vznikl reakcí vody lihu a nějakého bordelu. Benzín už dávno není takový, jako před 10ti lety.

Start po roce a půl

5.5.2012 v 15:54 | Nahoru | #3
No nicmene uz sem vyllil uplne vsechno a dal 5 litru cerstyho...a porad to neni ono. do 3tis se dusi...cuka...nad 3 uz normalne..ujel sem asi 4km...to uz se stary z karburatoru musel urcite spotrebovat...cim to muze byt?? (když dám sytič do půlky tak startuje hezky...do 3tis se chova normalne...ale nechci ho mit otevreny dlouhodobe ze jo..jen sem to zkusil)

Naposledy editováno 05.05.2012 16:01:45

Start po roce a půl

5.5.2012 v 16:12 | Nahoru | #4
Vymontuj karburátory, otevři spodek, vyšroubuj všechny trysky, důkladně propláchni (pokud možno čističem na karburátory) a vyfoukej. To by mělo stačit.

Start po roce a půl

5.5.2012 v 16:50 | Nahoru | #5
Dnešní benzín dělá po delší době v karburátorech takovej hnědej šlem. Způsobujou to ty blbý biosložky. Honda dokonce doporučuje (má to i v návodeck k obsluze) spotřebovat benzín do 30ti dnů od natankování.

Start po roce a půl

5.5.2012 v 17:07 | Nahoru | #6
benzínem to moc nebude... já ho tam měl v gsx-r skoro 2 roky a motorka táhla porád jako kdyby byl novej.....ikdyž já ho měl namíchanej půlka byla 95 a půlka shell V-power 100 oktanů... rozdíl jsem nepoznal benzín jsem nevylil vyjezdil jsem ho dotankoval novej a jelo to porád stejně ...to bude motorkou .....

Naposledy editováno 05.05.2012 17:08:39

Start po roce a půl

5.5.2012 v 18:05 | Nahoru | #7
Deadman> Přesně tak Benzín v nádrži nechávám přes zimu jen vypustím karbece a na jaře vždy v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek Start po roce a půl

5.5.2012 v 21:57 | Nahoru | #8
Normální - vysráží se nějaká ta vlhkost, voda je těžší jak benzín a tak dřív nateče do karburátorů, kromě toho že je tam i bordel. Kdybys ji odpustil tak by pak chytla možná také Každopádně po odstávce se tomu někdy nechce. Ji protáhni tak na nádrž, dvě, a se rozjede se

Co žes vlastně nelítal?

Start po roce a půl

6.5.2012 v 07:25 | Nahoru | #9
Jednou jsem bez problémů vyjezdil nádrž na mašině která rok stála.Je ale pravdou,že to byl jednovál,tryskou v karburátoru projde asi všechno a ten velký píst si z toho vůbec nic nedělá...

(reakce na) Start po roce a půl

6.5.2012 v 07:32 | Nahoru | #10

Deadman píše: Doporučuji před odstavením vypustit benzín z karburátorů. Jinak se těkavé složky odpaří a zbyde tam nějakej hnus. Jednou jsem z plovákovky vyklepával dokonce nějaký rosol, co vznikl reakcí vody lihu a nějakého bordelu. Benzín už dávno není takový, jako před 10ti lety.


Start po roce a půl

6.5.2012 v 07:36 | Nahoru | #11
zkus svicky, jestli tam mas ngk tak ty nemaji radi kdyz je ulejes, zacnou probijet, kdyz sem mel gsko tak se mi to par svicek snicilo, a par sem si ho dal do servisu ze mi to blbne a na nic neprisli tak sem se do toho pustil sam a mel sem prasklou prizinku nad membranou soupatka, tak zkus na to kouknout.

Start po roce a půl

6.5.2012 v 07:39 | Nahoru | #12
jinak ja nechavam plnou nadrz prez zimu a pak ji normalne vyjezdim, ale kvalita pohonych hnot stoji za hovno, nedavno mi zlobilo auto, skoro sem uz vyndaval cerpadlo a byla to nafta.

(reakce na) Start po roce a půl

8.5.2012 v 13:42 | Nahoru | #13
dj_hroch> neměl jsem čas kvůli práci no...bohužel nebudu mít ani dál...a rozhodl jsem se, že když nemůže dělat radost mě, tak ať dělá někomu jinému.
Včera jsem ji prodal známému. Byl to mazel. 22000km...poslední jízdu jsem si užil
[img]

Naposledy editováno 08.05.2012 13:48:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist