paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory
 
1.11.2007 v 07:38
Zdravim,

pristi rok bych si chtela poridit litroveho V-Stroma (rok vyroby 2005 a vejs).
Kdo ho mate, napiste nejake plusy a minusy. dekuju ;)

Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 07:49 | Nahoru | #1
Chybi tomu dva valce ... jinak super motorka :)

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 07:52 | Nahoru | #2
JJ, chybí ale proti třeba Hondě VTR nižší spotřeba:rolleyes: ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 08:30 | Nahoru | #3
Kubaj> hmm, jenze ja chci velke cestovni enduro a VTR mi tak zrovna nepripada...ale dik za odpoved :) mas V-stromem osobni skusenosti?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 08:39 | Nahoru | #4
http://www.vstrom.cz/ tady se poptej ... ale nic spatneho se tam nedozvis... a ode me taky ne, mam ho 2 sezony a nevim co bych mu vytknul...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 09:09 | Nahoru | #5
Satila> Dik. Mrknu tam. Slysela sem nazor, ze Velkej Strom neni "akcni a dravy" - tohle by mne zajimalo...Jakou moto si mnel predtim?

(reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 09:38 | Nahoru | #6
rescator80> hmm, to povazuji za kladne odporuceni, nakolik si jeho ma :thmubup: jitelem

(reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 10:14 | Nahoru | #7
rescator80> Jo, to mi vyhovuje, ze na cestovani je stvorena! Tenhle rok jsme byli na XT 660 na Sicilii a bylo to fyzicky narocne a taky pritel ma dva metry a hodne motorek mu je "malych" ....
Velkej Strom ma maximalku tusim 200km/h a to je sila!

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 10:27 | Nahoru | #8
na cestovani to bude asi dobre.. ale enduro to neni..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 10:41 | Nahoru | #9
yeuop>hlavně že takovej terénofob jako jsi ty, co nevystrčí paty z asfaltu, si děsně zakládá na tom že má enduro :P

(reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 10:44 | Nahoru | #10
Vespa> tak uz to vi kazdy :/

(reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 10:49 | Nahoru | #11
rescator80> no prave o to mi jde!! ja letos parkrat polozil v terenu (Vespo, mlc!!!! :puke: ) plne nabalene XTcko a ANI JEDNOU jsem nebyl schopny ho zvednout.. na tak velke a tezke krave bych krom sundani zavazadel musel vymontovat i motor a vylit vsechen benzin z nadrze, abych byl schopny tu kravu zvednout..

(reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 10:57 | Nahoru | #12
rescator80> myslim, ze budu mit tak 15cm a 25kg min nez ty :lol:

(reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 10:59 | Nahoru | #13
MinervaXT>>
to nee. jen srovnávám motory ;)

(reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 11:04 | Nahoru | #14
rescator80> jen aby te ta podvyziva nepredjela na kole nebo v behu na kratsi vzdalenost ;)

(reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 11:08 | Nahoru | #15
rescator80> abych zajel nekde, kde si zabeham, ne? :rolleyes: :lol: :lol:

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 11:32 | Nahoru | #16
Hmm, tak ta rychlost to je fakt zajimave, protoze na modelu 2005 byl tachometr max 200km/h =o
A jeste jeden dotaz - pritel ma obavy, ze to neni dost "akcni" moto....ted jezdime na XT 660, a on ma pocit, ze V-Strom je tezkej a "linej"... jasne, ze je to tezsi moto ale nemyslim, ze by byla "lina" :puke:

(reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 14:01 | Nahoru | #17
MinervaXT>to bude oproti xt asi kazde velke cest. enduro...

(reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 14:51 | Nahoru | #18
rescator80> koukni na tohle http://www.suzuki.sk/index.php
:/

(reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

1.11.2007 v 15:37 | Nahoru | #19
rescator80>treba tohle max. rýchlosť 200 u DL 1000 ;)

(reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

2.11.2007 v 06:22 | Nahoru | #20
sony>na velky enduro mi to pripada slusny....

(reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

2.11.2007 v 09:02 | Nahoru | #21
MinervaXT> jestli ocekavas drive jako na XT tak to te bohuzel zklamu.. hledas-li podobne vlastnosti ale vetsi objem, tak Strom to neni - to musis ke KTM. Strom je cestak, ale se sportovni dusi. Poridil jsem ho po TDM. Tam kde TDM koncilo (cca 5500ot/min) tam Strom zacina. TDM slo nekompromisne hned odspodu a postupne vadlo, DL je v nizkych otackach neklidny (zvlast na dvojku) a chytne se az po 3000ot/min. Pak se z nej ale stava brousek, motor je hodne ostrej. Ani po dvou letech si ale nejsem jisty, jestli neni na muj vkus moc vysokootackovej, po TDM se mi nekdy trochu styska (zvlast napr v Alpach, kdy se jedou vracecky v malych rychlostech - stroma musim nekdy tahat pres spojku, nebo mam pocit ze mam zarazeno za tri a pritom je tam dvojka...) K cemu nemam zadnych vyhrad je podvozek - vynikajici. Svezl jsem se take na Varaderu a proti stromu je to hodne velka nuda... odveze te, ale nema proste koule...

(reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

2.11.2007 v 09:52 | Nahoru | #22
rescator80>s těma 4 tisícema je to teda stejný jako u malýho vstroma. ten taky jede od 2000 ale do 4000 je takovej přichcíplej. ve 4 ale trochu změní zvuk a táhne krásně lineárně až do omezovače *yes*

(reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

2.11.2007 v 18:25 | Nahoru | #23
MinervaXT>resilo se to tady xkrat, mam litra rok,
klady
vykonnej motor, az moc
vybornej podvozek, zehli nerovnosti, bytelnej
opravdu velka motorka
pro cestovani ve dvou je supr
perfetkni zvuk i bez ladaku

zapory
dementne zprevodovanej, dlouhy kvalty, vetsinou nutnost jiny rozety nebo pastorku, sestku radis az kolem 150...
spotreba - ve dvou pri uplne klidny jizde se nedostaneme pod 7,5
stitek - vetsinou nutna vymena za nejakej funkcnejsi

takze muj nazor je, ze pokud nejezdis permanentne ve dvou a s bagazi, udela ti stejnou praci 650ka ktera je o 50 levnejsi, zere o dva min, vykon litru stejne moc nevyuzijes, a napr. v rakousku ti je uplne k nicemu protoze jedete stejne do 100 km/h a tam sou si vsechny masiny nad 600 v podstate vyrovnany... takze jen pratelska rada, litr je zbytecnej, uz sem na to prisel, tot muj nazor.....

Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory

2.11.2007 v 22:33 | Nahoru | #24
Strom je dobrým kompromisem mezi cenou, výkonem, váhou a pohodlím ... podle mě je to velmi dobrá volba pro cestování.

... OM :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist