pristi rok bych si chtela poridit litroveho V-Stroma (rok vyroby 2005 a vejs).
Kdo ho mate, napiste nejake plusy a minusy. dekuju ;)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory
Velkej Strom ma maximalku tusim 200km/h a to je sila!
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 1000 - klady a zapory
A jeste jeden dotaz - pritel ma obavy, ze to neni dost "akcni" moto....ted jezdime na XT 660, a on ma pocit, ze V-Strom je tezkej a "linej"... jasne, ze je to tezsi moto ale nemyslim, ze by byla "lina" :puke:
:/
klady
vykonnej motor, az moc
vybornej podvozek, zehli nerovnosti, bytelnej
opravdu velka motorka
pro cestovani ve dvou je supr
perfetkni zvuk i bez ladaku
zapory
dementne zprevodovanej, dlouhy kvalty, vetsinou nutnost jiny rozety nebo pastorku, sestku radis az kolem 150...
spotreba - ve dvou pri uplne klidny jizde se nedostaneme pod 7,5
stitek - vetsinou nutna vymena za nejakej funkcnejsi
takze muj nazor je, ze pokud nejezdis permanentne ve dvou a s bagazi, udela ti stejnou praci 650ka ktera je o 50 levnejsi, zere o dva min, vykon litru stejne moc nevyuzijes, a napr. v rakousku ti je uplne k nicemu protoze jedete stejne do 100 km/h a tam sou si vsechny masiny nad 600 v podstate vyrovnany... takze jen pratelska rada, litr je zbytecnej, uz sem na to prisel, tot muj nazor.....