koupil jsem si S4 naládaoval doní fůru peněz ale na spojku nezbylo. A po několika kilimetrech jsem bohužel přišel na to, a teď můj problém jen doufám, že z nějakého divného světa je to u S4 normální,
když mám teplej motor a na chvilku zastavím (nevipnu motor, zastávka je pár vteřinová) a chci zařadit 1čku, tak s ohromným posuvem dopředu a ještě hůř (už se mi 2x stalo) za nepříjemně chraptivých zvuků (spojku jsem mněl na doraz).
Taky se mi stalo, že ze 2jky při jízdě spadl kvalt na N.
Prosím řekněte mi, že se to hold občas stáva a nemusím měnit spojku.
Díky za všechny rady..
1 reakcí na tento příspěvek Namlouvání se spojkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Namlouvání se spojkou
Vím že jsem úplný retard ale nikdy dřív jsem neměl zkušenosti se suchou spojkou. Jak poznám že prokluzuje za jízdy??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Namlouvání se spojkou
e: nebo jinak, pokud ti to nerve ruce z ramen na full gas a nesnaží se tě shodit na první tři kvalty tak prokluzuje...
Naposledy editováno 02.05.2012 21:42:04
dewwil píše: Kosner> při prudké akceleraci třeba na 2jku nebo na 3jku vzrůstají otáčky, ale výkon a rychlost moc ne, ty maj zpoždění...
e: nebo jinak, pokud ti to nerve ruce z ramen na full gas a nesnaží se tě shodit na první tři kvalty tak prokluzuje...
tak to je fakt dobrá diagnóza
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Namlouvání se spojkou
Tak to mám radost neprokluzuje, já jsem si to tak nějak myslel ale takhle jsem si už jistý..
Diky..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Namlouvání se spojkou
Zcela běžný je, že se zavzdušňují pumpy a prasátka. Pak máš páčku na doraz a spojka nevystaví. Tvůj problém není asi v opotřebení spojky, ale v zavzdušnění soustavy.
Kdyby byla spojka v háji...nepřenášela by krouťák...tzn. tak jak naznačuje Dewwil, prostě by v zátahu letěl motor do otáček, ale sílu zrychlení bys necejtil...
Tedy první věc - odvzdušni hydrauliku spojkovýho válčeku a pumpy...
Převodka je přesná, ale pravda přes neutrál musíš bejt "důraznej" z jedničky na dvojku...pak drží...mám mašinu od funglovky a zaručuju, že než jsem se naučil třeba na okruhu "cvakat" dvojku, několikrát mě vypadla...je to o zvyku...chce to trošku rychlýho pohybu a důrazu...naučíš se...
Naposledy editováno 02.05.2012 22:34:19
dewwil píše: Kosner> ... zkontrolovat spojkový koš zda v něm nejsou záseky od lamel to způsobuje zasekávání lamel při vypínání spojky a při řazení nevystaví úplně...
...ehm...no...řekl bych, že ...no počkejme co se dozvíme po odvzdušnění (...pššš...to je chujovina...vystavuje to furt...jen to pak totál vymlátíš)
1 reakcí na tento příspěvek Namlouvání se spojkou
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati S4R, motor KO chvilku po koupi [1, 2] Ducati Monster S4 | mumlos | 50 | 30.7.2024 v 18:53 zmulin |
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 | Rafael | 8 | 1.1.2023 v 10:01 marek78 |
elektro schema Ducati Monster S4 | Rafael | 8 | 25.4.2022 v 20:44 redmenn123 |
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 | Rafael | 0 | 13.1.2022 v 17:35 Rafael |
Brzdový třmen Ducati Monster S4 | Rafael | 6 | 13.8.2019 v 23:45 M_A_B |