A kde se to dá koupit.Díky za odpovědi.
vejfuky jsem musel zbavit různejch úchytů a zbytečnýho kovu a flexou jsem to trochu vobrousil... čeká mě tedy troje vypalování:
- po barvení se to musí strčit na cca 15 minut do 200°C
- po stříknutí tim lak-sprejem se to musí vypálit taky na x °C
- po omotání se to znovu lakuje a znovu vypaluje...
v čem jste to kde kdo vypaloval?
do trouby se mi totiž ty laufy nevejdou
pálit to na moto tak člověk nepozná kolik to je °C a zkoušet jestli je to už zatuhlý by mohlo pěkně bolet
1 reakcí na tento příspěvek Omotávka výfukových svodů
Je důležité do jaké teploty udává výrobce odolnost té Omotávky výfuku? Už vím, že u válce je mnohem víc než 800 C. Co to udělá, když bych koupil omotávku, která je třeba jen do 750 C nebo méně?
Dík
Naposledy editováno 31.05.2017 19:21:33
1 reakcí na tento příspěvek Omotávka výfukových svodů
Poznám vůbec rozdíl.
Dík za reakci
Hlavne to neni k nicemu dobry, hnusne to vypada a po tom co na to sam prijdes zjistis i to, ze pod páskou ti ty svody chytly fakt hnusnou patinu a nechas na tom ruce aby to zas nejak vypadalo…
Ma to smysl u aut kvuli teplote v motorovém prostoru, ale i to uz je dávnou překonané a dela se to jinak (heatschieldy s izolaci obalenou nabodovanym “nopkovanym” nerez plechem)
1 reakcí na tento příspěvek Omotávka výfukových svodů
doplněk už je naštěstí pryč . Jo ještě stavby to dávají ….zvysuje to “atraktivitu”