1 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
Jindrej píše: italšrot> to skoro vypadá, jako by jsi to ty nedělal
Jedna do omezovače nebo s tím přeměřováním?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
2 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky
1 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky
Těm, kteří na těch mašinách jezdí delší dobu už to možná nepřijde, ale toho výkonu tam je opravdu kopa, něco málo pod 100 koní u šestek dokáže nakopat pořádně prdel. A pokud nemáš žádné zkušenosti a nebudeš vědět co to dokáže, tak uděláš chybu ani nemrkneš.
Ostatně soudím také z mojí zkušenosti, kdy jsem jezdil na GS 500E tři roky a teď pokukuju po Fazerovi, možná Banditovi. Když jsem na Fazera sedl a projel jsem, v duchu jsem si říkal, ještě, že jsem to nekoupil v 18. Opravdu nic tak silného bych v životě nedoporučil někomu do začátků, jak se tomu děje tady. A může mít v hlavě cokoli. Pokud nemá zkušenosti s něčím slabším, tak ani náhodou.
Začni na těch klasických 500. Naučíš se běžný servis, co kde je a nebudeš pak z něčeho nepříjemně překvapený a když přesedláš na 600, tak se s ní už nebudeš prát a budeš si to užívat.
http://www.motorkari...-n-fazer-372621.html
Ale tak 2.000,- by mohli dát dolů.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky
1 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky
když i začátečníky běžně omrzí šestka po měsíci ježdění a běží si koupit něco silnějšího
(to jsou zas kecy webovej rozumbradů )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
1 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky
Motorky o týhle kubatuře jsou na takové zacházení připravené
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
radek_ píše: Jo jo, vezmi objem 500. Ani velká ani malá. Když jí položíš, tak se svět nezboří a dílů je všude spousta. A hlavně tenhle objem už se dá použít i na cestování, má to i výkon a je to levné na servis/provoz/údržbu.
Motorky o týhle kubatuře jsou na takové zacházení připravené
přesně tak! i šestka nakope prdel! a ti litráci a hektoliltáci co šestky pomlouvaj sou buď hovada jezdící 109 let a klobouk dolu jim, nebo telata, který by stejně nevyužili ani potenciál šestky, ale maj věk, prachy, velký koule a machrujou...
to poznáš sám dost lidí se pak na velký motorce lekne, nic se nenaučej a jak přijdou zatáčky, kluci na stopětadváce jim natrhnou prdel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
Coolasice píše: Nejlíp se vyjezdíš na levné motorce,třeba Honda CBR 600F řekněme za 25tis Nebudeš se zas tak oni moc bát a tím pádem budeš víc myslet na jízdu
Větší hloupost jsem ještě tady nečetl! Ta levná motorka ho spíš někde nemile překvapí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
pribor píše: přesně tak! i šestka nakope prdel! a ti litráci a hektoliltáci co šestky pomlouvaj sou buď hovada jezdící 109 let a klobouk dolu jim, nebo telata, který by stejně nevyužili ani potenciál šestky, ale maj věk, prachy, velký koule a machrujou...
to poznáš sám dost lidí se pak na velký motorce lekne, nic se nenaučej a jak přijdou zatáčky, kluci na stopětadváce jim natrhnou prdel
Můžu se jen zaptat... ty využiješ potenciál cca 100 koňové šestky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
italšrot píše: Můžu se jen zaptat... ty využiješ potenciál cca 100 koňové šestky?
no na rovince,kde jinde,tam je slabý i litr
Naposledy editováno 17.04.2012 14:47:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
Naposledy editováno 17.04.2012 14:52:23
kup si nějakej dvouvál...litra minimálně je to o hlavě, neboj se ničeho...spousta místních začínala právě na litru...respket a mozek, to Ti stačí
uplně nejlepší bude těch 60 složit jako akontaci a zbytek dolíznout na tohle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
pribor píše: italšrot> 100 nemá a mam snad litra? ... myslim že jo, ne vždycky je třeba, ale pětistovky sou mi málo a víc než šestku zatim nepotřebuju... takže volba myslim byla dobrá... spíš sem chtěl ukázat na postupnej přísun zkušeností, podle výkonu a ovladatelnosti motorky... když nemáš výkon, snažíš se přijít na dobrou a rychlou techniku projetí zatáčky atd ne?
Já jsem psal cca 100 koní
Samozřejmě nevím jak jezdíš, ale já si dovolím tvrdit, že 100% potenciál motorky dovedou využít akorád ti co na nich závodí. (protože jestli SS využijeme na silnici v běžném provozu co pak zbyde na "chudáky" závodníky) S tou poslední větou nevím no ono nedostatek výkonu jde nahradit enormním nasazením pilota (viz např. motard) ale, že by sis tím nějak piloval techniku... no možné je všechno.
Naposledy editováno 17.04.2012 15:01:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
jináč, rovinky moc neřešim... u nás je to všude zatáčkovitý, tak se rači vyblbnu tam, než abych dělal vola na obchvatech...
jenom si nemyslete, že sem mladej a snažim se ostatní poslat do prdele... prostě píšu jak to u mě bylo a tím se snažim pomoct zakladateli...
- rači doplnim, že je to psaný samozdřejmě ve smyslu získávání zkušeností a začátků na motorce...!!! nebavim se tady o vyježděnejch lidech, ke kterejm mam úctu, ale o nováčcích machírcích...
Naposledy editováno 17.04.2012 16:15:36