Vysloužil
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
ale na ER6N ne, tak máme ted na zkoušku kapoty MOTO3, ZX6R a R6, a budem zkoušet co půjde na to lépe a uchycení...Farquhar má na tom ty ninjový, tak buď ty a nebo ty MOTO3...uvidíme
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
Naposledy editováno 09.04.2012 22:59:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
2 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
Veronika-Suzuki píše: walii> dobrá nabídka
jo to je jané. A jaké chystáte úpravy? Jen kosmetiku, nebo sáhnete i do brzd, či podvozku?
Budou tam komplet vidlice z R6, které máme doma, včetně předního kola, brzd a řídítek, musely se upravit brejle do krku řízení, ale to už je hotový. Čekáme na přepákování Valtermoto z Ready2race.cz, výfuk asi MIVV koncovka, zadní péro YSS a vzducháč z Motopoint.cz a možná řídící jednotka Ignijet
Ve zkratce musí být zachován dvouválec do 650ccm a rám. Vidlice,kyvka,podvozek, kola,výfuk, elektrika atd. je možné upravit. Do motoru se dá sáhnout,ale jsou tam určitý požadavky na zachování konrkténích věcí/rozměrů/atd....jsem zvědavá jak moc do toho sáhli na TT, případně kolik motorek "umře" na přehnanej motor.
Až na Farquhara a top teamy se většinou řeší pouze podvozek, pak kosmetika jako kapoty a přepáčko, něco se nažene výfukem, filtrem a případně jednotkou nebo nějakým Power Commanderem, takže úpravy ve stylu "Stockové" motorky, a jede se! Na přírodňáky naprosto dostačující.