globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Baterie KO?
7.4.2012 v 15:11
Zdravím všechny,

tak jsem po sezóně opět zamířil do garáže k motorce. Byla asi 2x nebo 3x na nabíječce přes zimu, takže jsem se neobával, že bych nenastartoval. Mašina napoprvé bezproblémj chytla, ale po cca. 10 min. Na volnoběhu jsem ji nechal chcípnout, a pak už baterka neměla dost páry na to, aby to nakopla.

Napadá vás kde může být problém? Regulátor, altík nebo baterka? Totéž se mi stalo i naposled před zazimováním. Tenkrát jsem si ale řekl, že byla baterka jen špatně nabitá, což je teď vyvráceno.

Diky.

Baterie KO?

7.4.2012 v 15:21 | Nahoru | #1
Aby za deset minut na volnoběh vytáhla baterku, to není dvakrát normální. Kolegovi nedobíjela R6 a baterka vydržela motorku táhnout 50km jízdy. Zkus baterku znovu nabít a pak po nastartování měřit napětí, dle čehož poznáš, zda motorka dobíjí. I kdyby ale nedobíjela, tak je ale divné, že by se baterka vybila za těch 10 minut běhu, takže pokud nebude sama v háji (neudrží kapacitu), zkontroluj, zda někde není svod, přes který by se baterka vybíjela. Můžeš zkusit odpojit regulátor, nastartovat a změřit rychlost vybíjení, tím vyloučíš možnou chybu reglu.

1 reakcí na tento příspěvek Baterie KO?

7.4.2012 v 15:33 | Nahoru | #2
Moje baterka šla taky do kytek,ale měla už po pěti letech nárok.Nabil jsem ji Optimatem do plna a stejně už nezatočila.

Baterie KO?

7.4.2012 v 15:40 | Nahoru | #3
Mně stála motorka cca 1.5 roku a baterka teď na jaře byla zcela mrtvá. Ale zhruba po týdnu opakovaných ládování Optimatem III a vybíjení přes světla a starter se nakonec vzpamatovala a startuje v pohodě. Ale 10 let stará baterka TAB v autě, jež stálo také víc než rok vydržela v pohodě bez dobíjení a (navzdory mému očekávání, že bude v háji) nastartovala bez problémů a to včetně dlouhého přemlouvání, než se natáhl karbec. A to už jednou byla vybitá do mrtva při zapomenutí světel a také se vzpamatovala. Holt záleží na značce.

(reakce na) Baterie KO?

7.4.2012 v 16:12 | Nahoru | #4

XTeZeto píše: Moje baterka šla taky do kytek,ale měla už po pěti letech nárok.Nabil jsem ji Optimatem do plna a stejně už nezatočila.


To říkám pořád,že ani zázračná optimate není všemohoucí Jinak pět let není zase nějak dlouhá doba a asi záleží opravdu na značce.Jsou tu tací,kteří jedou třeba osmej rok na původní aku a bez problému

Baterie KO?

13.4.2012 v 15:20 | Nahoru | #5
Podle toho co píšeš bych na 95% řekl, že Ti nedobíjí regulátor dobíjení. Nastartuj motorku a změř napětí baterie, většinou při 5.000ot/min by mělo být na baterii napětí mezi 14,2 - 14,6V podle manuálu Suzuki, u většiny motorek je to podobné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist