tak jsem po sezóně opět zamířil do garáže k motorce. Byla asi 2x nebo 3x na nabíječce přes zimu, takže jsem se neobával, že bych nenastartoval. Mašina napoprvé bezproblémj chytla, ale po cca. 10 min. Na volnoběhu jsem ji nechal chcípnout, a pak už baterka neměla dost páry na to, aby to nakopla.
Napadá vás kde může být problém? Regulátor, altík nebo baterka? Totéž se mi stalo i naposled před zazimováním. Tenkrát jsem si ale řekl, že byla baterka jen špatně nabitá, což je teď vyvráceno.
Diky.
1 reakcí na tento příspěvek Baterie KO?
XTeZeto píše: Moje baterka šla taky do kytek,ale měla už po pěti letech nárok.Nabil jsem ji Optimatem do plna a stejně už nezatočila.
To říkám pořád,že ani zázračná optimate není všemohoucí Jinak pět let není zase nějak dlouhá doba a asi záleží opravdu na značce.Jsou tu tací,kteří jedou třeba osmej rok na původní aku a bez problému
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |