Aprilia Tuono 1000R
Supersportovní bike, pro který není problém atakovat rychlosti přes 250km/h. Posez je vyloženě „na motorce“ a nezasvěcenému se může zdát, že sedí na prkenné lavici. Super pevný a přesný podvozek. Uvolněná jezdecká pozice, příjemně tvarované široké řidítka dobře padnou do ruky, avšak pilot má docela sportovně zalomené nohy. Jako na superbiku. Všude dostatek prostoru a tuono navozuje pocit „velké motorky“. Dostačující, ikdyž ne příliš kousavé brzdy. Hodně atraktivní look díky válečnému lakování. Celkově kvalitně postavený bike s dobrou ochranou proti větru. Vítěz srovnávacích testů v letech 06-07-08. Výkon 138PS.
Triumph Speed Triple 1050
Více univerzální stroj ne tak atraktivního vzezření, obzvlášť když stojí vedle sebe. Vzhledově i pocitově menší (kratší) motorka. Nádrž kratší, ale stejně široká jako na Tuona. A posez? Jezdec sedí jako by v motorce, s podobnými řidítky jak na Tuonu, avšak s méně zalomenými nohami. Účinnější brzdy díky radiální pumpě a krásné, letmo uchycené zadní kolo. Zepředu více „ufo“ vzhled a celkově nepůsobí tak agresivně jako Tuono. Vítěz srovnávacího testu 2011. Výkon 135PS.
DUCATI STREETFIGHTER/S
...a jeho dvouválcových 155PS. Vrchol evoluce. Nejnašlapanější naked, který stál nový 489tisíc Kč. Motorka, která nutí jezdce jet strašnou pilu a stroj, který neodpouští chyby. V běžném provozu nebezpečná zbraň, která zesměšní vše ostatní a z aut udělá pomalu se šinoucí a zavazející figurky. Brutální posez, vzhled a jízdní parametry. 155 koní, kovaná kola MARCHESINI, brzdy Brembo monoblok a kompletní šasi od Ohlinsu. Nic lepšího v roce 2011 po zemi nejezdilo. Vrchol pyramidy, luxusu a sportovních vlastností, které ovšem průměrně zdatný pilot ani z poloviny nemá šanci využít. Nevhodný pro jízdu ve dvou a pro delší trasy a klidnější jízdu „na kochačku“ naprosto nepoužitelný. Buď jedeš na hraně a nebo se trápíš. Přes všechny malé nedostatky radikální bike se kterým leze kdykoliv a kdekoliv udělat hodně parády.
Naposledy editováno 18.05.2015 21:14:43
Pete Biggy píše: oxygen> A copak SMT, na to už jsi zanevřel? Že jsem od tebe na něj už dlouho neviděl žádné chvalozpěvy
Máš ho ještě vůbec?
zrovna dnes jsem vytáh bramboru, ale v tom provozu tady se s ní trápíš a nebaví, takže šup báwo uklidit a pak odpoledne na KTMce už bylo vše fajn
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
když byla zácpa, tak šup na chodník, objet všechny, zvednout na zadní a seskočit a tradá pryč... jj, je na ní prdel
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
ale stejně je největší prdel a nejlíp se ulamuje značka s Husabergem...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/13/74155_DSC09636.jpg)
oxygen píše: drippera> bodejť bys neporychlil, na Triplech je všechno snadný, podvozek pevnej samet, Bremba kusadla, motor neskutečnej reaktor bez propadů a hlavně reakce plynu v náklonu je taky celkem jemná, žádný cukání - což hlavně v zatáčkách člověka hodně porychlí, třeba oproti SF i když Tuono od 07 bylo už taky parádně vyladěnej rychlej street
ale za hodně moc poděkuj i těm gumám: ty K3 jsou opravdu fantastický, je na nich obrovská jistota a hlavně jejich limit je v provozu na silnicích ještě mnohem dál, než náš psychickej
já předloni přechodem na tyhle K3 (i na skoro identický Pirelli Diablo Rosso Corsa na KTMce) porychlil během dopoledne snad o dva levely a začal držet krok s těma největšíma střelcema v Krkonoších, nehledě na Most, kde rázem ubylo 4-5 sec na kolo...
Tak tak. Naprostý souhlas. Ze začátku jsemměl fakt strach, že to bude taktrošku "nuda" ale jak jsem začal postupně přikládat pod kotel, je to lepší a lepší. A s Tuonem máš pravdu. Byl to výborně vyladěnej street a poád je! Však už jsem taky psal, že jsem se na něm paradoxně povozil líp nežna SF a to už je co říct.
Ale stejně jsou to všechno nádherné a skvělé naked biky z nichž každý má svoje kouzlo a já bych je snasl v garáži všehny.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
3 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
je to sice náklon s ještě rezervou, ale právě proto snad stačí pro ilustraci, co je na těch Rosso Corsa bezpečnej průjezd zatáčkou i na silnici
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
(jen škoda, že nemám na žádný fotce (ani z Krkonoš) ty chvíle největšího náklonu, kdy dře a jiskří napůl sklopená stupačka - prý je to sranda vidět zezadu skoro ležící kufry a pod nima jiskry
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/13/74199_CopyofP9288401.jpg)
Naposledy editováno 29.03.2012 11:05:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
oxygen píše: hele tohle byla loni prdel, vzít si Káťu se třema kuframa na okruh
je to sice náklon s ještě rezervou, ale právě proto snad stačí pro ilustraci, co je na těch Rosso Corsa bezpečnej průjezd zatáčkou i na silnici ... no a na ty K3 můžeš v zatáčce vyloženě tlačit, drží ještě víc ...
(jen škoda, že nemám na žádný fotce (ani z Krkonoš) ty chvíle největšího náklonu, kdy dře a jiskří napůl sklopená stupačka - prý je to sranda vidět zezadu skoro ležící kufry a pod nima jiskry
)
Zdarec, ty k3 jsou od koho gumy? Ja prave jezdil rosso corsy a byly fajn, pokud tyto jsou lepsi, tak bych do nich sel.
http://www.motorrado...eifen/115202?seite=4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Pete Biggy píše: oxygen> Pěkněěěě Na to jak je SMTčko vysoké a úzké, tak klobouk dolů
jj, SMTčko vysoký je - zrovna včera na semaforech jsem si zkusmo mával nataženejma nožkama beznadějně nad zemí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
jinak ta Káťa je na Rosso Corsa a bramboru mám na Metze K3 - ale oboje jsou to skoro srovnatelný gumy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
ty K3 držej pocitově ještě líp, respektive nesmysl - ještě jsem je úmyslně nedokázal začít utrhávat do driftu (kromě na bramboře plnýho plynu a spolehnutí se na kontrolu trakce - to se pak sice ze zatáček vyjíždí driftem, ale díky elektronice a né hlavě/ruce, což mě osobně je dost nepříjemný)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
to spíš na těch Corsách je cítit, že ten počátek prokluzu jemně ale čitelně naznačujou, esli to ale není spíš pumpování toho měkčího odpružení KTMky -?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Já ale vzhledem k čím dál více cestovním choutkám už musím fackt nazout své první sporttouring gumy. No a jako nej mi asi vycházejí Pirelli Angely.
Ono každých 4-4,5 tis. km přezouvat zadek mě už leze krkem. Ale ono oproti TNTčku jsem si skoro o polovinu pomohl. Tam šla guma do kytek už po 3000 km
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Jo jinak ten klobouk dolů jsem samo myslel na to, jak u SMTčka dřeš slidery a brousíš stupačky v provozu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Naposledy editováno 29.03.2012 19:11:22
2 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
Sefo píše: Slušně Ducati včera v SBK, jen Triumph jsem tam nějak neviděl... :)) :) :)
co to meleš, vole vole, Triumph nemá superbike, vole vole, stejně jako Ducati nemá supersport, vole vole
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
ani Dněpr ani Jawu jsem tam nikde neviděl - a jaký jsou to značky s tradicí, vole vole!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
3 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
Ale víš co, důležité je, že ti obě dvě koncepce motoru dokážou vykreslit úsměv na rtu. A to je přece to nejdůležitější. I když na to jdou každý po svém
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
drippera píše: Tak mám zajeto, po garančce, vyměněnej volej a filtr a otáčkoměr volizuje číslice 7000-8500ot./min. V utažených výjezdech a kopečkách se to staví i na dvojáka. Ovšem nechtěné whellie ve 150km/h na trojku se nekoná. To uměl jedině STREETFIGHTER. Zrovna tak jako mohutná akcelerace z 200km/h na 250km/h. Tam SF zaduněl, z hluboka se nadechnul a vyrazil v před. Ta motorka táhla i z 220km/h jako tank... Triumphovi v těchto rychlostech trošku docházejí síly. Ovladatelnost je výborná, brzdy dostačující a průběh výkonu pohodovej. Svezení je fakt příjemné a pohové, jen mám pocit, že už mám tu motorku plně pod kontrolou. To SF nemáte ani po dvou sezonách a to dunění dvouválce mi pořád jaxi schází nebo co...
Je to na hovno
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 18.05.2015 21:15:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
Naposledy editováno 18.05.2015 21:15:41
drippera píše: Tak mám zajeto, po garančce, vyměněnej volej a filtr a otáčkoměr volizuje číslice 7000-8500ot./min. V utažených výjezdech a kopečkách se to staví i na dvojáka. Ovšem nechtěné whellie ve 150km/h na trojku se nekoná. To uměl jedině STREETFIGHTER. Zrovna tak jako mohutná akcelerace z 200km/h na 250km/h. Tam SF zaduněl, z hluboka se nadechnul a vyrazil v před. Ta motorka táhla i z 220km/h jako tank... Triumphovi v těchto rychlostech trošku docházejí síly. Ovladatelnost je výborná, brzdy dostačující a průběh výkonu pohodovej. Svezení je fakt příjemné a pohové, jen mám pocit, že už mám tu motorku plně pod kontrolou. To SF nemáte ani po dvou sezonách a to dunění dvouválce mi pořád jaxi schází nebo co...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 18.05.2015 21:16:20
2 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Když si uvědomím, že TNT je o sedm let starší stroj, tak musím konstatovat, že se Italům neuvěřitelně povedl a v roce 2004 neměl na trhu konkurenci (jak výkony tak designem)...možná Brutalka jí mohla konkurovat. Ostatně v prakticky totožné podobě se vyrábí dodnes!!!.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/bigkiss.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
A ta Brutalka, když už?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
Jel jsem Brutalku 910, r.v. 2006. Dojem z motoru byl pozitivní...hrozně vzteklej čtyřválec. Proti TNT samozřejmě od spodu prakticky nejela, nad 5 tis. otáček ale hrozně točivej motor, okamžitá odezva na vrknutí plynem...připadalo mi to až moc. Nějak nešlo jet plynule
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)