mátě někdo zkušenosti jak utlumit otevřené výfuky??? čeká mě STK a bojím se že s tím "rachotem" neprojdu.
Slyšel jsem něco o ucpání drátěnkama.
prosím o pár rad.
díky
2 reakcí na tento příspěvek STK - Jak utlumit výfuky
2 reakcí na tento příspěvek STK - Jak utlumit výfuky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK - Jak utlumit výfuky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK - Jak utlumit výfuky
2 reakcí na tento příspěvek STK - Jak utlumit výfuky
Vždy jsem tvrdil, že STK je pouze formalita - moto vždy prošla tak, jak byla. Neměl jsem tam nic extra provokujícího, ale ladáček, chybějící odrazku apod. nikdy nikdo neřešil. Kontrolovalo se že to svítí a bliká.
Poslední TK (minulý týden) trvala ca 50 minut, týpek prolezl vše - na všem hledal homologaci - zrcátka, blinkry, plexi štítek, výfuk, odrazka, prostě na všem. Pak tahal za stupačky jak zblázněnej, jestli držej a podobný vyfikundace. No já docela čuměl. Nevím, jestli to je konkrétnim člověkem, nebo se ze strany STK něco změnilo...
1 reakcí na tento příspěvek STK - Jak utlumit výfuky
Jinak já byl včera a neměl namontovanou tlumicí vložku, nastARTOVAT JSEM MUSEL ALE ANI JE TO NETRKLO ŽE TO ŘVE. RESPEKTIVE KVALITNÍ LAĎÁK V NÍZKEJCH OTÁČKÁCH NEŘVE
edit: už to přepisovat nebudu )
Naposledy editováno 03.04.2012 08:12:44
novej píše: No jo jenže já to nastartovat musím, jinak se mi nerozsvítěj světla
Jinak já byl včera a neměl namontovanou tlumicí vložku, nastARTOVAT JSEM MUSEL ALE ANI JE TO NETRKLO ŽE TO ŘVE. RESPEKTIVE KVALITNÍ LAĎÁK V NÍZKEJCH OTÁČKÁCH NEŘVE
edit: už to přepisovat nebudu )
no vždyť to říkám že sem tam už dojel víceméně na volnoběh....takže nastartováno už bylo.Od té doby co sem dělal pokusy na Enfieldovi,tak se taky skoro leknu,když to startuju
J.M.K. píše: Ještě se mi nestalo, aby na STK po mně chtěli nastartovat a vytočit motor, aby se ukázala hlučnost. Ale investice do tlumicích vložek není zas tak zbytečná, kor kdybys chtěl jet do Němec nebo do Rakous... Bez nich, jak Ti za hranicemi nějaký akční "pomahač-chránič" změří hlučnost, tak dál nejedeš. Stejně tak, když se někde zdržíš a pojedeš domů za tmy, nebo naopak brzo ráno, je také lepší je nasadit, než burcovat celou vesnicu.
Ono je vicemene jedno, jaka je hlucnost, dulezita je jen jasne od vyrobce vyznacena homologace na vyfuku. Bez ni jsou i dratenky krapet zbytecny.
1 reakcí na tento příspěvek STK - Jak utlumit výfuky
Osobně si na legál nezadu ani když mám tichou tlumící vložku. Že narazím na blba mě za těch 500 navíc stojí.
A táta vyprávěl, že jeho kámoš na STK na extrémě hlučný vejfuky vyřešil tak, že jim řek: Buď mi to dáte, anebo ne a já si dojedu domu pro originály a vy mi to dáte a já si je zase doma vyměnim. Uznali, že to nemá cenu a dali mu to i s domácíma vejfukama bez E.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK - Jak utlumit výfuky
Jurawood píše: Přesně tak, hlučnost ti nepomůže. Pokud dotyčnej chce éčko tak naschle pane..
Osobně si na legál nezadu ani když mám tichou tlumící vložku. Že narazím na blba mě za těch 500 navíc stojí.
Už jste někdy slyšeli o laserovým gravírování jinejch štítcích atd.............