1 reakcí na tento příspěvek Co ohlídat před startem 6 let nejetého motoru..
2 reakcí na tento příspěvek Co ohlídat před startem 6 let nejetého motoru..
Pouze bych dal v Tvém případě pozor, v jakých podmínkách byla motorka skladována. Pozor na korozi a přischlé ucpávky a těsnění. Nemusíš hned sundávat hlavy, snad nebyla v rukou takového prasete, že by válce chytly rez. Každopádně zkontroluj olej a když se Ti bude chtít, můžeš odkalit, popř. vyčistit karbce a vyměnit svíčky.
Před jízdou pochopitelně vyzkoušet stav brzd a řízení, abys nebyl po rozjetí nemile překvapen.
Pitrasek87 píše: A něco více, jako pročištění válců či tak něco? Nemůže tam být koroze?
Pokud nebyly vyndaný svíce nebo sundaný svody tak blbě že do toho chcala voda nebo šla vlhkost tak neni důvod proč by měly bejt zrezlý.
Dost často používám jako start sprej čistič brzd - je to ether a skvěle to hoří, vyskoušeno i na dieslu.
O kontrole brzd a jiného předpokládám nemá cenu se bavit.
Ještě bych doporušil první výměnu oleje urychlit .
1 reakcí na tento příspěvek Co ohlídat před startem 6 let nejetého motoru..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ohlídat před startem 6 let nejetého motoru..
gsx goes to cbr píše: když sundáš vanu tak ty usazeniny můžeš pohodlně vymejt bez toho aby se znova proháněly motorem
... a když ten motor rozpůlíš, tak ho můžeš vyčistit dokonale.
Sakra lidi... je to motor, né srdeční implantát. Pokud nebyl zaplavenej nebo to nestálo venku na dešti, tak neni nejmenší důvod proč by mu mělo něco bejt. Zkontrolovat provozní kapaliny, zkontrolovat jestli nejsou popraskaný řemeny a tradáááá.
Sakra lidi... je to motor, né srdeční implantát. Pokud nebyl zaplavenej nebo to nestálo venku na dešti, tak neni nejmenší důvod proč by mu mělo něco bejt. Zkontrolovat provozní kapaliny, zkontrolovat jestli nejsou popraskaný řemeny a tradáááá.
Na nastartování a na zkoušku řemeny zkontroluj.Před jízdou je ale vyměň.Řeším teď přesně to samé akorát u karburátorové ducatky.
Jinak přesně jak píše Fizzer