fakt nemam rád, když jedu rychle ( asi 328 km/h ) a prostě příde moc vostrá zatáčka a já vždycky vyletim.Vtakový rychlosti prostě nestihnu zabrzdit a zatočit. Stává se vám to taky?????
2 reakcí na tento příspěvek rychlá jízda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlá jízda
Naposledy editováno 19.03.2012 22:10:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlá jízda
2 reakcí na tento příspěvek rychlá jízda
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlá jízda
vrby píše: až na to, že to je realita a ne hra. ja fakt jel 330 km/h.
Tak si to tu pročítám a nevěřím vlastním očím Na čem jsi jel těch 330? Já jel kdysi asi 325 na kawasaki ZX12,ale myslím si,že u nich skoro o 30 proměřuje tachometr.Svojí GSXR 1000 dostanu "jen" na 295 a tam končí.Tak by mě vážně zajímalo,na čem jezdíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlá jízda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlá jízda
vrby píše: ahoj,
fakt nemam rád, když jedu rychle ( asi 328 km/h ) a prostě příde moc vostrá zatáčka a já vždycky vyletim.Vtakový rychlosti prostě nestihnu zabrzdit a zatočit. Stává se vám to taky?????
Ještě jsem na českejch silnicích nepotkal zatáčku, kde bych to s mym V12 BiTurbo '92 XJčkem při 328km/h přes koleno nevybral
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlá jízda
Raqwators I píše: G-S-X-R-1000> záleží na převodu....tady máš tabulku podle který se to dá vypočítat http://www.gearingcommander.com/ když dáš dopředu 21 zubů a na rozetu 40...bude dlouhá rovina a bezvětří,tak by ses tak po půlhodinovým pomalým zrychlování mohl dostat na 338km/h.
To já vím,že se dají vyměnit kolečka,myslel jsem rychlost v originálním provedení.Ale měnit je nebudu,protože pak je to zase na úkor jiných věcí a mě tahle rychlost opravdu stačí,protože od 240 nahoru už mě to moc nebaví.