Téma: Jaké cestovní enduro - Suzuki nebo Aprilii nebo ??
19.3.2012 v 16:51
Zdravím příznivce jedné stopy. Uvažuji o koupi ,,motouše" už asi 4roky od prvotního váhání chopper, naháč atd , sem se ustálil na cestovním enduru, původně to mělo být |Varadero, nicméně je krásné ale hampulácké ( na mě),při mých rozměrech 185cm, 90kg bych volil spíš Suzuki V Strom 650, nebo V Strom 1000, nebo Aprilii Caponord. Bohužel na BMW GS 1200nemám
Takže by mne zajímalo jak jednotlivé motorky šlapou. Z doslechu od pár lidí jsm docela zmaten. Jeden říká vem Stroma 650 dobrá ovladatelnost, spotřeba a lepší jak V Strom 1000 neklepe se tolik....druhý říká neber 650 vem 1000, protože 650 ve dvou lidech nejede a 1000 má skoro stejnou spotřebu.... a další říka vem Aprilii Caponord je to super a nejlepší ...načež další dodá ,,akorád jim věčně hoří elektroinstalace a jsou nespolehlivý, horší dostupnost servisu a drahé díly, a hůž ovladatelný než V Strom.
Byl bych rád kdyby někdo fundovaný napsal ke každe motorce své pro i proti. Chci si prostě jednu z nich koupit a pak jezdit a ne za rok kupovat jinou protože náklady na servis byly astronomické nebo tak něco. Chci spolehlivou motorku, schopnou slušně odvést 2lidi a kufry, aby nežrala ,,11/100"= s rozumnou spotřebou.
Díky za Vaše názory ...snad k něčemu budou, mě jako laikovi.
Naposledy editováno 19.03.2012 17:21:06

Takže by mne zajímalo jak jednotlivé motorky šlapou. Z doslechu od pár lidí jsm docela zmaten. Jeden říká vem Stroma 650 dobrá ovladatelnost, spotřeba a lepší jak V Strom 1000 neklepe se tolik....druhý říká neber 650 vem 1000, protože 650 ve dvou lidech nejede a 1000 má skoro stejnou spotřebu.... a další říka vem Aprilii Caponord je to super a nejlepší ...načež další dodá ,,akorád jim věčně hoří elektroinstalace a jsou nespolehlivý, horší dostupnost servisu a drahé díly, a hůž ovladatelný než V Strom.
Byl bych rád kdyby někdo fundovaný napsal ke každe motorce své pro i proti. Chci si prostě jednu z nich koupit a pak jezdit a ne za rok kupovat jinou protože náklady na servis byly astronomické nebo tak něco. Chci spolehlivou motorku, schopnou slušně odvést 2lidi a kufry, aby nežrala ,,11/100"= s rozumnou spotřebou.
Díky za Vaše názory ...snad k něčemu budou, mě jako laikovi.
Naposledy editováno 19.03.2012 17:21:06
1 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní enduro - Suzuki nebo Aprilii nebo ??
Kup Tigera

1 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní enduro - Suzuki nebo Aprilii nebo ??
Nebo gs 1150

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní enduro - Suzuki nebo Aprilii nebo ??
Dr.Houba>
Novej se mi docela líbí ale Kč nejsou takže ojetinu a starší Tigříci se mi moc nelíbí...
Novej se mi docela líbí ale Kč nejsou takže ojetinu a starší Tigříci se mi moc nelíbí...
Vladimiro píše: Dr.Houba>
Novej se mi docela líbí ale Kč nejsou takže ojetinu a starší Tigříci se mi moc nelíbí...
Mě se taky moc nelíbí, to je fakt, ale na ježdění je to skvělý stroj. Motor má krásný výkon od volnoběhu do otáček, podvozek je příjemný na i na rozbitou silnici, asi zvládne i lehký terén, ovládá se na svou váhu perfektně.
Malý strom je taky super, ale pro dva je to už takové slabší...velký je zase neohrabanější. Caponorda bych asi volil já pro sebe, ale je zase dost "italský"...no...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní enduro - Suzuki nebo Aprilii nebo ??
TOLI.>
No není to ono co by se mi joo echt líbylo ( nové GS je mi líbivější
) ale těch kilometrů co maj naběháno
( a pokud servis BMW nepatří k nejlevnějším .....
tak nevim nevím )
No není to ono co by se mi joo echt líbylo ( nové GS je mi líbivější



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní enduro - Suzuki nebo Aprilii nebo ??
Vladimiro píše: TOLI.>
No není to ono co by se mi joo echt líbylo ( nové GS je mi líbivější ) ale těch kilometrů co maj naběháno
( a pokud servis BMW nepatří k nejlevnějším .....
tak nevim nevím )
1 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní enduro - Suzuki nebo Aprilii nebo ??
A ver tomu, ze litrovej v-strom je kurva rozdil oproti 650...Spis si myslim, ze ta vaha nebude az zas takovej rozdil. S litrovym motorem, co davaj do stroma sem loni jel ve dvou az do Provence, vesmes vicemene dalnice. cest. rychlost 140 km/h a to clovek porad hlida, aby neletel vic, spotreba ve dvou cca 6,5l. Secteno a podtrzeno, jede jako krava za celkem slusnou spotrebou a spolehlivosti se radi spis k tomu lepsimu...Pouze muj nazor

1 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní enduro - Suzuki nebo Aprilii nebo ??
Tady se toho asi moc nedozvíš. Koukni na stránky V-stromáků a tam zjistíš vše co potřebuješ vědět. Tedy samozřejmně o DL650 & DL1000.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní enduro - Suzuki nebo Aprilii nebo ??
Survivor>
Díky za tip, kouknu i tam
, ale říkal jsem si že tady je kupa lidí co maj kupu různých motorek atd, a šlo mi o názor na toho Caponorda ...a tak nějak vše srovnat
Díky za tip, kouknu i tam

Aprilia - jak pises - dostupnost dilu a servisu - vic o ni nevim
V-Strom - litr rozhodne nezere jako 650. malej smrk mi totiz na dovolene ve dvou se trema kuframa bezne jel za 4,2 - 4,8 l/100km. Litrovej jel kolem 6-ti
Je fakt ze na dalnici se pak karty obraci a 650 se spotreba s litrem srovna a se stoupajici rychlosti ji prevysuje
Na mym webu ( meli.cz ) jsem ke svému rozhodovani napsal:
Proč jsem nekoupil litra?
Dost lidí se mně na to ptá a tak se pokusím odpovědět.
1) Všechny srovnávací testy vede 650 svou ovladatelností
2) 650-ka vyhrála 2x po sobě AlpenMasters
(velké srovnání motorek všech typů = porazil takové stroje jako BMW 1200 apod.)
3) Problémy se spojkou litrů jsou pověstné (i kamarád to řešil)
4) Spotřeba (teda spíše dojezd na nádrž – to je TO co na cestách oceňuju)
5) Hmotnost
6) Cena – za stejné peníze novější motorka
7) Můj styl jízdy více méně v rámci předpisů
8) Zpřevodování litru „do rychla“ které dovoluje 6-ku zařadit až nad 120 km/h
To vše jsou věci, které se více či méně zasloužili o jednoznačné rozhodnutí…
P.S.: u V-Stroma pokud chces jet mimo asfalt pocitej ze budes resit svetlou vysku... ja ji neresil a byl jsem proti TransAlpu hodne prekvapenej ze kamos s Fazerem projede nektere veci a neskrta a ja jo...

Naposledy editováno 19.03.2012 19:42:28
V-Strom - litr rozhodne nezere jako 650. malej smrk mi totiz na dovolene ve dvou se trema kuframa bezne jel za 4,2 - 4,8 l/100km. Litrovej jel kolem 6-ti
Je fakt ze na dalnici se pak karty obraci a 650 se spotreba s litrem srovna a se stoupajici rychlosti ji prevysuje
Na mym webu ( meli.cz ) jsem ke svému rozhodovani napsal:
Proč jsem nekoupil litra?
Dost lidí se mně na to ptá a tak se pokusím odpovědět.
1) Všechny srovnávací testy vede 650 svou ovladatelností
2) 650-ka vyhrála 2x po sobě AlpenMasters
(velké srovnání motorek všech typů = porazil takové stroje jako BMW 1200 apod.)
3) Problémy se spojkou litrů jsou pověstné (i kamarád to řešil)
4) Spotřeba (teda spíše dojezd na nádrž – to je TO co na cestách oceňuju)
5) Hmotnost
6) Cena – za stejné peníze novější motorka
7) Můj styl jízdy více méně v rámci předpisů
8) Zpřevodování litru „do rychla“ které dovoluje 6-ku zařadit až nad 120 km/h
To vše jsou věci, které se více či méně zasloužili o jednoznačné rozhodnutí…
P.S.: u V-Stroma pokud chces jet mimo asfalt pocitej ze budes resit svetlou vysku... ja ji neresil a byl jsem proti TransAlpu hodne prekvapenej ze kamos s Fazerem projede nektere veci a neskrta a ja jo...



Naposledy editováno 19.03.2012 19:42:28
Vladimiro> Hoj,ted v sobotu jsem najel prvních 150km s kápošem takže můžu zatím napsat pár maličkostí proč jsem šel zrovna do kápoše:Zkrátka motor z RSV a ten hliníkovej rám je fakt pěkný pokoukání a k enduru jdou i lépe ty drátěný kola a ještě zvlášt tohle provedení s drátama ven + nechci potkat stejnou motorku na každý pumpě
Co se týče dílů-no když se koukneš tady do bazaru tak jsou tu minimálně dvě na díly takže by se mělo sehnat vše,a co ne tak ebay+pár věcí je stejnejch z jinej aprilii.
Jezdim taky na Bmw r1150r což má stejnej agregát s 1150gs a první srovnání je že bmw je neco jako "diesel"
táhne od 1500 otáček,ale neco jako že "chytnou saze" tak to nepřijde
u kápa jo a to jsem ještě zdaleka určitě nepoužil vše co v něm je..Elektrika nevim-zatim maká
A ikona spolehlivosti bmw-máme doma 2ks r1150 tak u obou už zablbnul ten hloupej posilovač brzd takže si asi nevybereš nic co by bylo 100%.Vlastně vžyt já nechci potkávat hodně kápošů-kup si V stroma

Naposledy editováno 19.03.2012 20:03:37

Jezdim taky na Bmw r1150r což má stejnej agregát s 1150gs a první srovnání je že bmw je neco jako "diesel"





Naposledy editováno 19.03.2012 20:03:37
1 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní enduro - Suzuki nebo Aprilii nebo ??
Jestli na pohodový a ekonomický cestování,tak V-Strom 650.Jel sem na něm Rumunsko a můžu potvrdit nízkou spotřebu a slušnej motor(na 650 hodně dobrý).Mimo silnici max polňačky-je nízkej a na vysoký postavy to má na pitchu plexi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní enduro - Suzuki nebo Aprilii nebo ??
zmulin>
Spíš na pohodlné cestování ve 2lidech než na polňačky ..i když???
. A jel si sám nebo 2 na V Stromu 650?? Dnes jsem se bavil v práci s pár lidma a tak nějak volit spíš 1000 než 650, kolega měl BMW ,,teď nevím ale snad 750" a bylo to prý takové mdlé a ve 2 nejelo....a nebo jelo ale muselo se pořd řadit...
Spíš na pohodlné cestování ve 2lidech než na polňačky ..i když???

650 je podle mne pro člověka který ví co chce (resp. ví, že mu tolik koní stačí)... Já byl schopnej z SV650S jít do Transalpa a ztráta výkonu bylo to poslední co mi vadilo. Kámoš měl kdysi simsona a teď koupil litra V-Stroma a je spokojenej - věřim že mít on 650 tak by pořád řešil že přesedlá...
Vladimiro> Jel sem sám a bylo to tak akorát(vážim teda trochu přes metrák...)Motor je dole krásně měkej-dobrý na ty polňačky a nahoře docela hezky jede.Podvozek byl na mě měkej až zbytečně moc,ale to se dá pořešit.
Kámoš...
má litrovýho a je s nim moc spokojenej a uhrkanej mu nepřijde,takže je to jen o pocitu v lidech.Velkej je i vyšší,ale myslim,že jen sedlem.
BMW 750 znam akorát starýho boxera,takže spíš jednovál 650(malej strom je určitě živější).Na tom by se mi ve 2 cestovat moc nechtělo i když mě řadit baví...
Kámoš...

BMW 750 znam akorát starýho boxera,takže spíš jednovál 650(malej strom je určitě živější).Na tom by se mi ve 2 cestovat moc nechtělo i když mě řadit baví...
Já bych to řekl asi takhle. Kup si co se ti líbí a vykašli se na rady.
Já jsem si vybral Caponorda protože se mi líbil a nemá ho každej druhej jak už bylo psáno. Každá motorka má své mouchy které se dají vychytat, když jsi trochu šikovný a prohledáš net tak si spoustu věcí vyřešíš sám.
Tak Ti přeji hodně štěstí při koupi ať je to jakákoliv motorka.
Jinak o Caponordech a jeho neduzích píšu ZDE

Já jsem si vybral Caponorda protože se mi líbil a nemá ho každej druhej jak už bylo psáno. Každá motorka má své mouchy které se dají vychytat, když jsi trochu šikovný a prohledáš net tak si spoustu věcí vyřešíš sám.
Tak Ti přeji hodně štěstí při koupi ať je to jakákoliv motorka.
Jinak o Caponordech a jeho neduzích píšu ZDE
Durex píše: 100 000 km je na GS 1150 úplný prd. Ten motor vydrží 3x víc. Capo je hezký a jede, jenže ... 650 strom na to že je to 650 jede dobře. Ten litr o tolik v tom poměru tak lepší není. Ale opravdu ve 2 lidech a plný náloži je každej Nm k dobru velký +
3x vic? To mu krivdis, naci cestovatele maj najeto i pres pul mega, i fotku 660000 jsem tusim videl, jen nevim zda to byla 1100, 1150 nebo 1200.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Slovensko - Route 66 Suzuki DL 650 V-Strom | Petr-xmax | 7 | Dnes v 06:50 PaloBachan |
blinkry(smerovky) relé Suzuki DL 1000 V-Strom | I_fesi | 2 | 28.4.2025 v 17:04 nevo7 |
Olej do V-stroma 650 Suzuki DL 650 V-Strom | gapen | 17 | 27.4.2025 v 16:59 FOLEY |
držák kamery a telefonu Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 1050 V-Strom | jurakral | 1 | 22.4.2025 v 10:32 Dancer |
Chod přední brzdy na V-stromu Suzuki DL 650 V-Strom | Erenaethan | 14 | 13.4.2025 v 10:40 Sifilis |