Docela mě to zarazilo, když sem dělal s jawáckým altíkem, tak bych si v životě nepomyslel, že může být alternátor v oleji a fungovat.
Je tu někdo kdo by mě osvětlil fungování altíku v oleji? Vím, možná triviální dotaz, ale zajímá mě to.
A Zároveň odhalil příčiny chcípání motoru, asi díky nesprávně konsolidujícímu altíku s olejem...
Zde velké díky Pračkářovi, od kterého jsem dostal Tip na P.Vodičku
Edit: krom toho chlazení, to chápu
Naposledy editováno 14.03.2012 22:53:04
1 reakcí na tento příspěvek Altík v oleji
Ale olej vlastně maže ložiska i pohyblivé části, takže chladí, maže a krom toho vlastně i odpadají problémy s výměnou gufer a pryžových částí.
To vše na úkor horší demontáži a případné opravě, ale to asi není potřeba tak často..
petr. machy>
Kolik gufer tam je věru nevím, ale já mám gufero i u řadičky (jestli si myslel motor jako celek)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F | Horis9725 | 5 | 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf |
Map senzor Honda CBR 600F | Alessandro600 | 0 | 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600 |
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F | seetron | 2 | 1.9.2024 v 19:56 ja1 |
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F | pepe363 | 32 | 20.8.2024 v 20:16 kratkej01 |
bezstarostnost [1, 2, 3, 4] Honda CBR 600F, Husqvarna Svartpilen 701 | ILA | 92 | 12.8.2024 v 04:21 MedWed |