1 reakcí na tento příspěvek Albánie - trajekt, motovlak?
A pozor na lince Praha-Košice jezdí denní(přes Vsetín) a noční(přes Ostravu) Autovlak, a motocykly převáží pouze denní!!!
Do chorvatska nejede nic, ale je možné že jiný zahr. dopravce něco vypravuje (např. OBB).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Albánie - trajekt, motovlak?
Miszun píše: České dráhy ve spolupráci s ZSSK vypravují autovlaky pouze Praha-Košice a Praha-Tatry-Poprad.
A pozor na lince Praha-Košice jezdí denní(přes Vsetín) a noční(přes Ostravu) Autovlak, a motocykly převáží pouze denní!!!
Do chorvatska nejede nic, ale je možné že jiný zahr. dopravce něco vypravuje (např. OBB).
Motocykl ti převeze i noční autovlak, ale pouze do Popradu
...ať žije logika ČD...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Albánie - trajekt, motovlak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Albánie - trajekt, motovlak?
Miszun píše: BagoBorec> Já čerpal že stránek ČD. Tam mají napsané že motocykly pouze denním autovlakem. A myslím že tam dělají problémy slováci. ČD nemůže za to ze to tam nechtěj složit :)
Tak to jsi asi čerpal špatně
www.cd.cz/mezinarodni-cestovani/specialni-nabidky/autovlaky/-4106/
...záložka "Podmínky"
...bojim se ale, že to na cestě do Albánie moc užitečný nebude, takže by mi jako nej volba přišla vyzkoušet už zmíněného zahr.dopravce - např z Vídně už by to mělo bejt kloudnější
1 reakcí na tento příspěvek Albánie - trajekt, motovlak?
2 reakcí na tento příspěvek Albánie - trajekt, motovlak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Albánie - trajekt, motovlak?
naprcccs píše: a to se jako vyplatí?? na jakých "drapákách" pojedeš?? do albánie to je kousek..
Vyplatí se hlavně z hlediska úspory sil. Hlavně v našem případě (velká grupa+různorodé stroje=pomalý pohyb) to byla jednoznačně správná volba. A Metzeler Karoo na kamarádově stroji to daly jentaktak (celkem jsme najeli něco přes 4000km).Naposledy editováno 14.03.2012 21:17:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Albánie - trajekt, motovlak?
Sema píše: Vyplatí se hlavně z hlediska úspory sil. Hlavně v našem případě (velká grupa+různorodé stroje=pomalý pohyb) to byla jednoznačně správná volba. A Metzeler Karoo na kamarádově stroji to daly jentaktak (celkem jsme najeli něco přes 4000km).
tak jo, pokud jedou javky atd tak to chápu, ale v jiném případě ne.. když dáš TKC, nebo Mitasky tak najedeš 2x Albánii a ještě jednou Alpy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Albánie - trajekt, motovlak?
naprcccs píše: tak jo, pokud jedou javky atd tak to chápu, ale v jiném případě ne.. když dáš TKC, nebo Mitasky tak najedeš 2x Albánii a ještě jednou Alpy.
TKC i E10 daly ještě pár tisíc po návratu, Karoo byly o hubu už v Chorvatsku. V každém případě pokud pojedu příště čistě Albánii a budu ji chtít věnovat maximum času, pojedu trajektem zase. Jadranskou magistrálu už znám dokonale a srbsko-maďarská trasa se mi nelíbí.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Albánie - trajekt, motovlak?
Sema píše: TKC i E10 daly ještě pár tisíc po návratu, Karoo byly o hubu už v Chorvatsku. V každém případě pokud pojedu příště čistě Albánii a budu ji chtít věnovat maximum času, pojedu trajektem zase. Jadranskou magistrálu už znám dokonale a srbsko-maďarská trasa se mi nelíbí.
tak podle mě je nejlepší slovensko, madarsko,chorvatsko - to je nuda a pak bosna a černá hora je už super..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Albánie - trajekt, motovlak?
naprcccs píše: tak podle mě je nejlepší slovensko, madarsko,chorvatsko - to je nuda a pak bosna a černá hora je už super..
jj, Černá Hora je super, ale někdy si tam budu muset udělat extra výlet. V kombinaci s albánským offem na to loni nebyl čas a vlastně ani nálada a i příští Albánii co plánujem to vypadá spíš na maximum času stráveného tam v horách.I když záleží na spolucestovatelích-já osobně nemám s dlouhými přejezdy a jízdou od nevidím do nevidím nejmenší problém.Sema píše: jj, Černá Hora je super, ale někdy si tam budu muset udělat extra výlet. V kombinaci s albánským offem na to loni nebyl čas a vlastně ani nálada a i příští Albánii co plánujem to vypadá spíš na maximum času stráveného tam v horách.I když záleží na spolucestovatelích-já osobně nemám s dlouhými přejezdy a jízdou od nevidím do nevidím nejmenší problém.
jo, já taky černou horu přejel rychle.. jen kotor a pak už nahoru do Bosny, určitě bych si to projel víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Albánie - trajekt, motovlak?
pet píše: Díky, věděl bys název té plavební společnosti,popř. plánek kudy do přístavu? soldanpetr@seznam.cz
Benátky-Igumenitsa jezdí dvě společnosti. Anek a Minoan. Anek je trochu levnější a míň "nóbl", ovšem taky se tam bez problémů dá spát ve spacáku. U Minoan prý trochu prudí(informace od kamaráda). Spojení si můžeš vyhledat třeba tady. Trasa z dálnice do přístavu na Google mapách.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Albánie - trajekt, motovlak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Albánie - trajekt, motovlak?
pet píše: naprcccs> jezdím mitasky E 09 Dakar nebo E 10 a při poslední cestě na Ukrajinu jsem v Košicích přezouval ...je fakt , že už byly před tím sezonu jetý...
věděl jsem, že to budou tyhle "špunty". co na tom řešíš?? 09ky odjedou celou sezonu, pokud je nazuješ před Albanii , najedeš cca 4000km tak je pak budeš doma jezdit ještě pár měsíců..
já byl na jedních v Tunisu a pak i v Albanii..
naprcccs píše: věděl jsem, že to budou tyhle "špunty". co na tom řešíš?? 09ky odjedou celou sezonu, pokud je nazuješ před Albanii , najedeš cca 4000km tak je pak budeš doma jezdit ještě pár měsíců..
já byl na jedních v Tunisu a pak i v Albanii..
Musíš také rozlišovat kolik koní se do té pneumatiky opírá, tobě na motoru o 50koních vydrží přes 10000 kilometrů ale druhému shoří pod zadkem za polovinu.
Jinak u Mitasek je docela pravidlo že u E09tek potřebuješ dvě přední na jednu zadní a u E10 naopak