Naposledy editováno 07.03.2012 21:29:04
4 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
Sportardy se mi líbily ( i když pořád nemůžu skousnout tu přední masku ),na tom Califu mi neseděl ten plastový kufr,jinak by to šlo a ta dvěpade " Four" mě teda uhranula ..
Dle vyjádření Jawy,chce dělat motky od 600 ccm a vyšší a pak speciální a luxusní stroje ..,což znamená,že tyhle nízkoobjemové stroje mají asi šanci jen u satelitních malých úpravců .. Což je myslím škoda,protože tyhle nízké třídy tady budou dřív nebo později,zcela v moci "rejžo copy " firem .. Je spousta názoru,že je Jawa tragedie apod.,ale co chcete po 40 letech technologické sebevraždy,která byla v podstatě dokonána v posledních 20 letech ,diletanskými ekonomickými rozhodnutími .. Bud'me asi rádi,že Jawa ještě je .. a za mě ,chtěl bych aby mi v brzké době stala nějaká v garáži .... Kdysi jsem měl Stadiona S 22 a já blb se ho " zbavil " za 15o ,- ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
Bert-Jawatesty píše: Hlásím první objednávku na Jawu Four v provedení 350 2T záloha je složená
Berte, kolik je prosím konečná cena? A je to na čistopise TP?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
Na druhé straně - je to příležitost pro úpravce.
Platí to pro celý jejich výrobní program.
Takže pokud se někomu nelíbí Sportard, má možnost na jeho základě postavit (změnit) nehomologované věci a stvořit nový stroj. Prostoru je tam dost.
Pokud bude výsledek na úrovni, může se oficiálně prodávat pod značkou Jawa (i s možným dodatkem "Design by Jarda z Horní Dolní").
Bert a Mates to už udělali a továrnu přesvědčili o své šikovnosti a jejich výtvory se prodávají.
Je to taková "hozená rukavice" těm, kteří si dovedou jen cintat pentli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
co tam davate dozadu za kolecko?
nebo je tam puvodni?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
Jako kdybych chtěl bleděmodrou ducati a oni mě z fabriky pošlou někam na druhej konec Itálie, aby mi jí přelakovali? Divný no....
Prusa #94 píše: Zdenalbenal> akorát mi prostě přijde divný, že to celý nezaštiťuje fabrika no.....
Jako kdybych chtěl bleděmodrou ducati a oni mě z fabriky pošlou někam na druhej konec Itálie, aby mi jí přelakovali? Divný no....
Tohle asi nebude to spravný srovnání i když si nejsem 100% jistej jestli by si u Ducati uspěl s bleděmodrou. Ber to tak když budeš na tu Ducati chtit nějakej spešl ladák nebo něco podobnýho tak ve fabrice neuspěješ.Co ja vím tak existuje mraky tuningovejch firem co ti ze seriovky udělaj na tvoje přáni něco spešl.Jak u motorek tak i u aut tak proč se tolik podivovat že se našel někdo kdo pěkně předělavá seriovou Jawku.
Lak si možeš vymyslet jaký chceš, oni udělají, jaký můžou.
Třeba Nejtek má Stylku v modré metlalíze, ale na Travelku tato barva nejde. Proč, to sem se radši neptal .
Tak ji mám v origo bordó .
Namašlit na sériový produkt (kufry, zrcátka, sem tam neco pochrómovat a nebo začernit) de, ale přestavby neé.
Když si motorku koupíš a necháš si na ni přiondit něco nehomologovaného (otevřené veyfucky), tak je to na tvoje tričko. Za to fabrika neručí.
Myslím si, že i v tomto vyšli i oproti konkurenci nebývale vstříc, což je v "příkrém rozporu" s jejich nedávným přístupem k zákaznictvu .
To tě v továrně poslal do řiti už vrátný.
No - co si možeš vymyslet u Ducati a co dodají, nevím.
Ale asi bys těžko uspěl s požadavkem na něco, co nemají v oficiální nabídce.
V tomto je přístup Jawy trochu dál...
Naposledy editováno 21.03.2012 08:51:24
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |