V první řadě chceme všechny jezdce požádat o dostatek trpělivosti. Víme, že současná situace není vůbec jednoduchá ani přehledná, i my – ČSMS - jsme ve svojí práci v řadě momentů odkázáni na očekávané rozhodnutí FIM, přestože pro národní prostředí jsme z rozhodnutí Ministra školství, mládeže a tělovýchovy výkonem této autority v ČR již pověřeni.
Nový projekt ČSMS realizujeme za chodu a jsou úkony, ve kterých jsme právě na členství v FIM úzce vázání, i proto dochází k této pro obě strany nepříjemné prodlevě.
Pokud tedy nepotřebujete z objektivních důvodů licenci před koncem února, doporučujeme vyčkat až do tohoto termínu. K vydávání licencí jsme připraveni.
V současné době si mohou všichni zájemci vyřizovat vystavení licence jezdce NÁRODNÍ, vydávání licencí jezdce s MEZINÁRODNÍ působností bude vyjasněno po 20. únoru, kdy by mělo být známo rozhodnutí FIM ve věci přijetí ČSMS za jejího člena. Pokud bude mezinárodní autorita 20.02. přidělena ČSMS, bude obratem zahájeno i vydávání licencí mezinárodních.
ČSMS předem všechny v rámci transparentního a férového jednání upozorňuje, že nebude z pochopitelných důvodů brát zřetel na licence vydané pro rok 2012 Autoklubem ČR. Její držitel si bude muset, pokud bude chtít startovat na podnicích ČSMS, vyřídit a zaplatit licenci u ČSMS.
Výjimkou budou pouze:
nutnost vystavení mezinárodní licence již teď (účast na mezinárodním závodě v této době apod.),
start na závodech právě probíhajících (motoskijöring, ledová plochá dráha, freestyle aj.), ale vždy s řádným doložením (výsledková listina ze startu apod). V takovém případě bude nutnost vystavení licence AČR akceptována a licence ČSMS bude vystavena žadateli pouze za manipulační poplatek (doložit oficiální výsledky a kopii licence AČR). ČSMS bude dále u jezdců, kteří si již vyřizují či vyřídili žádost o licenci AČR a rozhodli se v mezidobí, že si chtějí nechat vystavit licenci ČSMS, akceptovat platnost lékařské prohlídky doložené na žádosti o licenci AČR. V takovém případě žadatel k žádosti o licenci jezdce ČSMS (bez lékařské prohlídky), přiloží i ORIGINÁL potvrzení lékaře na žádosti AČR.
PLATBY za licence zasílejte na Územní sportovní centra jednotlivých divizí. Pokud v informaci nenaleznete pro svoje odvětví příslušné ÚSC (viz seznam fungujících ÚSC), se svojí platbou počkejte po 20.02. a nebo ji směrujte na centrální účet ČSMS (viz ČSMS, servis - platbyinformace o platbách)
Licence NÁRODNÍ
Jezdci mohou žádat o licenci jezdce NÁRODNÍ s použitím příslušného formuláře. Ten po vyplnění (včetně lékařské prohlídky) a podpisu pošlou na příslušné Územní sportovní centrum (ÚSC) vybrané disciplíny dle adresáře ÚSC. I licence národní budou fyzicky vydávány až po 20.únoru 2012, do té doby si lze vyřizovat všechny s tím spojené úkony (vyplnění žádosti, lékařská prohlídka, platba apod.). Aktualizované informace najdete vždy na těchto stránkách či na oficiálních webech jednotlivých sportovních divizí.
Licence MEZINÁRODNÍ
Všem zájemcům o mezinárodní licenci, kteří ji do konce února ke své sportovní závodní činnosti nepotřebují, doporučujeme vyčkat s žádostí o licenci u jakékoliv motoristické organizace právě do výše uvedeného termínu.
A 1.800 Kč
B 1.000 Kč
C licence regionálního charakteru – užití vždy dle soutěžního systému příslušného odvětví 700 Kč
H Hobby 200 Kč
L Lyžař 300 Kč
S Spolujezdec side 600 Kč
M Mládež (pro jezdce do 17ti let) 500 Kč
V Veterán (pro jezdce nad 45 let)
A taky to šlo, TZ 350 má v posledním vývoji od fabriky 72 PS, poslední TZ 250 s válci v řadě s otočenými výfuky cca 76 PS, to samé první Honda RS, plus mínus koník
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
A - moto GP do roku 1989
S a R moto GP do roku 1983
C a B do roku 1949
J, H, F od roku 1950
L 50 plus 80 ccm
tohle je velmi důležité, u nás se jede paskvil C a B do roku 1949 a J,H, F od roku 1945
4 roky souběh - který dement to tam napsal?
karegorie O - clubsport do roku 1983
sice Y . do roku 1983
přesněji specifikovat motoykly clubsport, např Jaha 125 není clubsport ale moto GP apod
U klasiků je více možností, bud převzít řády UEM, nebo vymyslet svoje, to bych rád letos debatoval s jezdci
Naposledy editováno 11.03.2012 22:19:27
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
Považuji za nenormální, aby se třeba na slovensku jelo do roku 83 a u nás ne. Aby se jelo ME na pravidelnost do roku 83 a u nás ne. ¨
Veteránské hnutí musí mít progres, u nás se pravidla neměnila 13 let.
Klasik je jiná kauza, to je věc rozsáhlé debaty s jezdci. Pro zajímavost jak je ME:
rozlišují dvouktakt a čtyřtakt, to se mi zdá na ryhlost logické, takže dvoutakt do 67 proti čtyřtakt do 72. A taky třída do 1979.
Naposledy editováno 11.03.2012 22:18:23
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
Naposledy editováno 11.03.2012 22:28:43
Naposledy editováno 11.03.2012 22:40:04
Do této chvíle jsem žádný návrh VV nepředložil, protože nejprve chci znát názory jezdců, chci požádat Jiřího Nechanického, Milana Horáka, Petra Cháberu, Jiřího Průchu, Alexandra Vysloužila, Antonína Kružíka, Jaroslava Jančíka, Zdenka Paznochta a další, aby mi pomáhali zjištovat postoje jezdců, protože já opravdu každého jednotlivě nejsem logicky schopen obejít.
Naposledy editováno 11.03.2012 22:51:09
http://www.bikeracin...utoklubem-cr-a10811/
Tedy shodné v Evropě je to, že se jede do 83, tedy i v ME, byt jsou třídy jinak, to je proto, že ve veteránsky slabších zemích by systém A - Z jezdci nenaplnili.
Vyjímkou je skupina A - původně Antik, tedy do roku 1920. Tato třída se jela vyjímečně, nebyli jezdci. A tak se přistoupilo na zkoušku, udělat A moto GP 1984 - 89. Bez rozdílu objemu. Je to věc, která by třeba v Hořicích byla zcela fantastická. Věřím, že by to přitáhlo na tento okruh řadu cizinců.
Nepochopím jedno, že tato aktivita vychází ze mě, ale že s ní už dříve nepřišli pořadatelé. Jako by se bránili více jezdcům a startovnému, jako by to byli boháči. Přitom všichni vidíme, že jezdců v závodeh na pravidelnost rok od roku ubývá, třeba S jedou mnohde 4.
Tohle všechno vzniklo jen tím, že si pan Prokop, koupil jednu drahou knížku, o historii závodních Yamah, kterou napsal, nějakej englickej novinář a tam je to uvededno, že F je rok 79...
A já se sním musel na přejímce hádat, jak idiot a mávat touhle knížkou, abych mohl jet, nepochopitelné, že se rozhoduje podle jaké si knihy od někoho, když historické prameny přímo od Yamahy mluví jasně
Já mám jen kopii, ale vím kdo má originál a předám ti kontakt, jestli chceš, tak mi napiš sz...
alza79 píše: Jezatec>a to chces udelat z klasiků stejnej paskvil jako je nyní jízda pravidelnosti kde spousta lidí jezdí na cestovních šrotech a zlepšují si svoje ego a dokazují jak oni porážejí Waltry, Jawy a další tovární mota a už vůbec se nebudu zabývat jejich věkem.
A kolik tam prosímtě dnes těch továrních mot jezdí??? 80% jsou ty podle tebe cestovní šroty....
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
lehovec píše: Jezatec, to jsi hodný, ale toto už je zbytečné, protože Yamahy podle správných pravidel mohou už jet do 83, na rychlost v ME do 79, takže je to vyřešeno i bez knížek. Navíc, závody na pravidelnost nemohou dublovat normální závody, je to především o zábavě, pohodě, určitá tolerance u motocyklů je nezbytně nutná, nejede se o mistra světa moto GP...
..jenže o tom to je...že určitá nevraživost je zpúsobená touhou vyhrát..a někdy za každou cenu!...což konkrétně u těch veteránů a klasiků je trochu až moc za hranou!..zvláště když to "prožívají" i hodně mladí kluci!!
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
jarek38 píše: no tak at poradatel nevypisuje zadne financni odmeny,radeji nizsi startovne pro vsechny,nebo to treba rozdelit a vyhlasit nadvakrat podle veku,ale tu vyssi hranici dat 50 nebo 60 roku,venec a pohar musi stacit,kdyz nebudou finance,nemuseli by potom jit nekteri za kazdou cenu....mozna
...tak je hezké vítězit!...a jasně,že je třeba aby jezdili i mladí kluci na "veteránech",aby to nevymřelo...ale skutečně řešit kolik peněz a pohárů získám,a tomu podřídil vše,je trochu už za hranicemi,a hlavně u těch veteránů...tam je téměř jasně předem dané, kdo a jak se umístí,hlavně když je upravené a naladěné moto!!
Naposledy editováno 12.03.2012 10:43:42
Došel dopis z UEM, je na stránkách motocams.cz a tady je taky výše na něj odkaz, pokud vás něco zajímá, piště, pozdě večer až se vrátím z hokeje z Budějovic odpovím.