1 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení
zkušenosti s tím nemám, ale jestli nepotřebuješ šetřit tak koukni přímo do Powerparts katalogu ktm a určitě tam něco najdeš podle mého názoru by se na tento typ stroje hodil rotační tlumič řízení než klasická koncepce pístku, protože rotační má menší pracovní prostor což se do tý kapoty na sm-t bude hodit víc. Výrobců těchto tlumiču je mraky tak hledej a dej vědět pro co si se rozhodl
1 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení
1 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení
jetam píše: a máš motorku v pořádku? protože co sem tu motorku testoval tak se ani nehla...
V pořádku by být měla a taky, co jsem četl v nějaké recenzi nebo kde, tak s tou stabilitou při těchto rychlostech byl také problém. Takže si myslím, že by to mohla být taková dětská bolístka této moto, podobně jako cukání řetězu apod v otáčkách pod 3,5tis.Na druhou stranu mám na ní najeto zatím prd, takže zkušenosti víceméně žádné.
1 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení
Tak mě napadá, že já už jsem to vlastně zabil
Pač dálnice jezdím fakt hlavně jen na dovolených jako nutný přesun a to jsem právě zatížený. Takže vlastně jen když jedu do Brna na servis a to jednou dvakrát za rok přežiju.
Každopádně kdyby za rozumnou cenu nějaký solidní tlumič byl, asi bych se mu nebránil. Hodit se bude při více situacích.
Jinými slovy jsem chtěl říci, že nejdřív jsem si myslel, že tato motorka se bez tlumiče řízení neobejde, ale teď už mi to tak ani nepříjde a viděl bych jeho plusy úplně stejně jako u každé jiné mašiny.
No a co se týče škubání řetězu pod 3500 tis. ot., nazývat toto u litrového dvouválu dětskou bolístkou mi příjde přinejmenším mimo mísu Dej tam láďu s vláďou, přehraj mapu, změň převodový poměr a třeba budeš šťastnější. Jinak gratuluju k dobré volbě
2 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení
jetam píše: jinak tlumič řízení není problém, ale na tvojí motorku není montážka Trible performance zkus na foru napsat assassinovi jestli nemá čas jí udělat
Myslim, ze na SM-T by byl lepsi rotacni tlumic, treba Scott-Ohlins, nebo jinej. Ten Ohlins jsem na LC8 uz videl, takze montaz by nemela bejt problem.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlumič řízení
Zatížený moc nejezdím, ve dvou skoro vůbec a když se nabalím na motodovču, mám max 2zadní brašny na plotnu a na sedadlo, možná tankvak. Nebo možná dokoupím origo boční kufříky, ale ta cena je mazec no...
Každopádně si zkusím pohrát s těmi tlumiči, ale chce to jezdit a jezdit, a to teď moc nejde bohužel.
Jinak jsem koukal na Tvé moto (už dřív)a musím říct, moc pěkné... Já zatím dodělal kryt pod motorem, vyhřívané hefty a koupil brašnu na zadní plato. Taky přemýšlím o cestovním plexi, ale nejdřív musím pořádně zjistit, jeslti jej opravdu potřebuju, měřím totiž 176cm a to bych spíš potřeboval o trochu nižší sedlo a plexi by se vyřešilo samo
Uvalak píše: Prvni se podivej na loziska v kolech, loziska v krku rizeni a nech si poradne vyvazit kola, spolecne s novejma pneu. Pokud to bude i pak, tak je problem jinde
To vše by mělo být v pořádku, gumy budu měnit někdy v létě, tak se na to ještě zaměříme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlumič řízení
Uvalak píše: Prvni se podivej na loziska v kolech, loziska v krku rizeni a nech si poradne vyvazit kola, spolecne s novejma pneu. Pokud to bude i pak, tak je problem jinde
..To je víceméně volovina (až na ty možná nevyvážený kola) , tady ty stroje to prostě
dělaj , poměrně hodně výkonu ,a malá váha na předním kole , který je ve větších
rychlostech nestabilní .!! Tlumičem řízení to téměř zmizí , nejlepší je ten scott,
taky nedražší ..!
To cukání v nízkejch otáčkách je taky normální , nech tam dát tu akrap mapu +
ladáky, v nízkejch se to trochu zklidní , výkon. to bude mazec!!
Naposledy editováno 12.03.2012 14:09:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlumič řízení
cechradovan píše: ..To je víceméně volovina (až na ty možná nevyvážený kola) , tady ty stroje to prostě
dělaj , poměrně hodně výkonu ,a malá váha na předním kole , který je ve větších
rychlostech nestabilní .!! Tlumičem řízení to téměř zmizí , nejlepší je ten scott,
taky nedražší ..!
To cukání v nízkejch otáčkách je taky normální , nech tam dát tu akrap mapu +
ladáky, v níkejch se to trochu zklidní , výkon. to bude mazec!!
no pokud to dela ve vyssich rychlostech tak pochybuju ze je to tim vykonem atd... protoze ty V2 ve velkejch rychlostech uz nijak extra netahaj, osobne bych rozhodne nerekl ze nejaky kmitani a vlneni je OK chovani motorky a nelecil bych to tlumicem... jo tlumic to nejspis "zakreje" ale podle me je tam tlumic hlavne pro pripady prudke akcelerace a nadlehceneho kola..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlumič řízení
OK - je třeba si taky uvědomit ,že(nestabilně) takhle se chovaj téměř všechny podobný
motky , ve větší rychlosti má přední kolo malou váhu taky díky tomu , že proud vzduchu
rve motku jakoby na zadní kolo (velký čelní odpor vzduchu) , a výkon motoru u smt to
chování zhoršuje , u mého ktm 990 adven. se to dělo taky po namon. tlumiče řízení ,se to
téměř neprojevuje , jestli to zakreje , nebo vyřeší,... podle mě to druhý!
http://www.lc8adv.cz/news.php?readmore=28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlumič řízení
Motoamater píše: hans1978> Ahoj, já mám 170cm a nižší selo je super. Velké plexi také super.
Koukám, ze jsi z Kladna, mám to k Tobě kousek, takže bychom se někdy mohli srazit a kouknul bych na Tvé moto, hlavne posez na tom sníženém sedlu mne zajímá.
1 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení
Jinak v případě, že ti začne ve vyšší rychlosti kmitat, otevři na řídítkách dlaně a lehce zatlač na řídítka-okamžitě to přestane. Pokud se ti při kravení, prudký akceleraci a nebo na šotolině rozmrdaj řídítka-tak hodně štěstí...
1 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení
No je to znát moc moc. Ve vyšších rychlostech se ti nechvěje řízení a hlavně, šotolina, rozbitý cesty, návrat ze zadního na přední a hlavně při razantní jízdě, tj. plyn a prudká brzda nedochází k rozjebání řídítek... Tlumič řízení, pokud chceš jezdit rychlejc je podle mě základem, prostě něco jak helma
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 990 SMT zkušenosti z provozu KTM 990 SMT | Vesi350 | 20 | 26.6.2024 v 20:22 Koudy01 |
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T | pavoukczech | 22 | 25.8.2023 v 11:32 jara. |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM | KubaLC8 | 31 | 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8 |