Je mnoho možností a ještě více názorů.
BMW F 650CS
CBF 500
SUZA 500
ATD.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku pro přítelkyni ?
borci tam furt píšou že na tech duchnách dělaj nějaký rozvody a spojky? co to má znamenat?
Krejčík píše: VlastíkPlamínek> Sranda musí bejt i kdyby fotra věšeli.....
borci tam furt píšou že na tech duchnách dělaj nějaký rozvody a spojky? co to má znamenat?
u duci je rozvod řešený ozubeným řemenem - jsou předepsané kontroly a výměny (intervaly zase podle toho co za monstra koupíš). V překladu, řemeny měníš po dvou letech nebo 20000km a na monstra stojí něco kolem 1800,- Spojka je de facto to samý co na japoncích - v oleji a má společnou náplň s motorem. Jen velké motory mají suchou (a samo některé historické záležitosti).
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku pro přítelkyni ?
Uvidím podal jsem kámošům info co poptávám tak uvidím co kde ve kterém státě EU bude stát a co to bude stát....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku pro přítelkyni ?
Krejčík píše: Tak to jedině, kámoš dělá service a chválí si na duchně jak je to řešený...
Uvidím podal jsem kámošům info co poptávám tak uvidím co kde ve kterém státě EU bude stát a co to bude stát....
ten ducí motor, to je léty ověřený a blbuvzdorný. Nemluvě o tom, že baba na Ducně vypadá vždy o 200% lépe než na rejži (empiricky i experimentálně ověřeno)
O kolik je SV vyšší než Hornet - roky 2000-2001? Rozhoduju mezi těmahle 2 motorkama, zvažuju plusy a mínusy a pořád nevím...
Jsem ženská, takže mi jde samozřejmě i o vzhled( SV 650N splňuje, Hornet je oproti tomu starý, líbí se mi až 2005 a výš s obrácenýma vidlema, ale na to není rozpočet), jezdila jsem pouze na 2V, takže nemůžu porovnávat.
Když to vezmu logicky, není lepší "naučit se" pořádně jezdit na 2V a 4V mě pak už nepřekvapí?
Sice OT, ale stejně bych ze všeho nejvíc chtěla CBR600 F4, ale nechci zaplakat nad plasty, až jí pustím ze stojanu
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku pro přítelkyni ?
2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku pro přítelkyni ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku pro přítelkyni ?
Já sám vlasním 4válce, ale kdykoliv mám možnost se projet na dvouválci, tak jsem nadšený,ale........!!!!!!
Vždy, když jsem kupoval motku, kupoval jsem stejně dle svého rozhodnutí. Také jsem se ptal a zjišťoval, ale stejně jsem si to udělal po svém. Já si myslím, že vyberou určitě dobře a že si ty jízdy řádně užijí.
A druhá věc a to jsou bábovky na motorkách:
Byl jsem u toho kdy Bábovka na daleko slabší kubatuře zpráskala borečky a nedalo jí to velkou práci. O5 je to o povaze řidičky o tom jaká je v životě.
Otázka zněla jakou motorku by jste koupili? a ne proč jí nekupovat....
Ja mam momentálne CBR600RR a maximálna spokojnosť, ale pred tým som sa dosť učila na Fkovej verzii a tiez velmi prijemne jazdenie, na dlhe trasy samozrejme aj priatelnejsie ako RRa
Naposledy editováno 10.03.2012 10:57:40
Motor CBF500 musí normálnímu člověku stačit minimálně 5 let? Tak to jsem asi já i spousta dalších lidí nenormální, když mě téměř dvojnásobná stáj po roce už moc neuspokojuje. Musí se samozřejmě využívat tam kde to jde. Nejezdim pořád v omezovači a nenadávám, jak to nejede, ale nejsem z toho už odvázanej a i proto se na bikách jezdí ne... jó jede to, jede to v podstatě kurevsky (ve srovnání s většinou provozu), ale že bych se z toho řval nadšením do helmy jak ze začátku, když zatopim pod kotlem, to už bohužel moc ne. Rohlík mi teď vykouzlí spíš výstřely z laufů a následně poskakující zadní kolo na brzdách před vinglem. Proto jezdim mnohem radši pomalejší prudší zatáčky (k tomu je konstrast třeba občasný přejezd po R6 na okruh, to je trochu utrpení..zjistim, že to H9 vlastně moc nejede a hrozně na mě fouká a zatoužim třeba po K8), tam ten výkon přes určitou hranici nehraje skoro roli kor v rukách průměrnýho pilota, ale ani těch 92Nm už mi taky nepřijde jako žádná brutalita. Chtěl bych něco silnějšího, divočejšího a myslim, že jsem celkem docela v pořádku. Pro nenormální je totiž i to pětikilo moc.
Jinak CBF500 je na rozježdění výborná, taky jsem po ní pokukoval a mít peníze, tak jdu klidně a rád pěkně od 250, přes 500, 600 pomalu výš, ale chtěl jsem něco, co mi vydrží trochu dýl a tak jsem to risknul s devítkou, hodná motorka, ale trošku moc síly a váhy na prvních 500-1000km.
hans.kawa>
CBR600F sice jezdí rychle, ale že by drknutí do plynu při koncetrované jízdě nějaký problém? Vždyť se ani na jedničku plynem nepostaví sama na záda. To bych chápal u Streetfightera nebo u Tripla 1050, že je drknutí nebezpečný. Jó když jsem si na H9 drknul na hrbolu plynem, tak to byl málem průser, ale to jen proto, že jsem se asi ve 40ce při slušném stoupání protahoval a stál jsem s propnutejma nohama předkloněnej, to jsem si málem vystoupil tenkrát.
Takže za mě ještě jednou: SV650/H6/CBR600F.
Doporučuju udělat anketu.
Naposledy editováno 11.03.2012 20:32:08