Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.
Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?
Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?
A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.
Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
můžete mi trochu poradit se spojkou na KTM EXC 450 r06? Dneska jsem sundal kryt, vytáhl lamely, překontroloval, dal zpátky, zkusím páčku spojky a jde úplně volně bez odporu a spojku samozřejmě nerozpojí. Když byly lamely venku, jendnou jsem opatrně zmáčkl páčku a zkoušel jak tyčka chodí. Myslíte, že tím jedním vysunutím válečku do prázdna se mohl váleček vysunout moc a vytekla kapalina?
Mám před technickou, tak řeším světla, nejde zadní brzdové světlo, už jsem koupil druhý starší spínač, co je v pumpě, ale pořád to nefunguje. Nikde v partlistu ten spínač nemůžu najít, nevíte někdo kde se dá nový sehnat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
A měl jsi tam dost kapaliny ? Nepovedlo se ti tu spojku při plném promáčknutí pístku zavzdušnit ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Zítra koupím ten minerální olej a zkusím to odvzdušnit. Musí být nějaký ten origo minerální olej do spojky, který stojí 1dcl min 2 kila nebo je to nějaký normální olej?
Odvzdušňuje se to od spodu nahoru, že?
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Kámoš tam jednou z nouze lil nějakej normál rostlinej (kterej netuhne) , jenom trošku dolejval protože měl někde únik a nevěděl kde, tak aby neplejtval origo a taky to na něj fungovalo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
– KTM USES BIODEGRADABLE HYDRAULIC OIL FOR THE HYDRAULIC CLUTCH CONTROL.
NEVER MIX BIODEGRADABLE HYDRAULIC OILS WITH MINERAL OILS.
– ALWAYS USE BIODEGRADABLE HYDRAULIC OIL SAE 10 TO FILL UP THE MASTER
CYLINDER. NEVER REFILL WITH MINERAL HYDRAULIC OIL OR BRAKE FLUID.
takže s tím minerálem to asi zkoušet nebudu
Já dával Magura Blood od Putoline. Prej to ale s řídkým hydraulickým olejem šlape taky v pohodě.
OK -jen jsem dával možné náhrady. Ale hydraulika je samozřejmě olej na minerálním základě, nebo na biozákladě ( opět ekologie, biooleje by se měly být schopné v zemi rozložit).
A je otázka, jestli mícháš, nebo děláš komplet výměnu. Při komplet výměně jde vše ven -celou spojku jsem měl rozebranou, vše vyčistil, zbavil starých kapalin a nově naplnil.
Brzdovka není vhodná -jiný charakter nápnně, gumičky, možnost dostat se k motorovému oleji (?).
A bio...to nebudu komentovat.
Jinak origo náplň nic nezkazí, a máš svoji jistotu. V nouzi se pak naleje cokoliv...
Carel:Kámoš tam jednou z nouze lil nějakej normál rostlinej (kterej netuhne) , jenom trošku dolejval protože měl někde únik a nevěděl kde, tak aby neplejtval origo a taky to na něj fungovalo ...
nejhorší olej je žádný olej...
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Jen doufám, že nevyjel pístek a nová kapalina nepoteče do ..... bůh ví kam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Tak když už jdeš měnit, tak to dole rozhoď a podívej se, ne ? Při výměně jsem to měl oddělané, pístek stlačený. To byl materiálek, co se po stlačení objevil nahoře v nádržce...
Naposledy editováno 22.02.2012 12:49:11
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Tak to máš kliku já jsem dával vařit oka páčky na nádobce. A pak jsem si odvzdušňování a plnění pěkně užil, moc se tomu nechtělo. Až po sundání spodku, vytlačení pístku zpět a natlačení nové kapaliny se zadařilo. Vrchem to nešlo ani náhodou -vždy za chvíli zase vyměkla páčka.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Jezi píše: nemáte někdo tucha kolik má bejt u KTM v jednokomorách oleje ?
no,tak to tu dlouho nebylo.. cca 11-9 cm od vrchu-podle toho co jezdíš a kolik vážíš...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
c.j. píše: LuVo> díky, jen nevím, jestli to je původní umístění.. Takhle vypadá klakson i s úchytem, na šroubku je nějaké osazení
(jasně že je to prkotina a nakonec ho stejně nechám jen viset na drátu nebo ho přidělám stahovačkou, ale zajímalo by mě, kam ten úchyt prostě patří )
bylo to z boku do chladiče-tam jak se zapichujou ty lamely proti blátu..