Na sezonu 2012 pro vás s agenturou Racetrack připravujeme seriál 3 závodů na českých dromech. Seriál je určený jak pro ostřílené piloty tak pro nováčky kteří si chtějí alespoň trochu přičuchnout jak voní rozpálený asfalt zalitý sluncem za řevu spalovacích motorů.
O co jde - je vypsaná jedna třída pro všechny kteří se se svým strojem vejdou do stanovených regulí a mají chuť si zajezdit se stroji podobné doby a vzevření.
Jak to bude probíhat - Je zapotřebí sehnat minimálně 15 strojů aby to celé dávalo smysl - bude-li více je to jedině dobře! Budeme mít vlastní závod - na trati se nebudete honit s moderními lamináty a jinými neřestmi poslední doby. Což je jistě plus jak pro ten pocit tak pro fotky do deníčku. Následující měsíc a kousek (do 10.března) budu sbírat závazné přihlášky. Do 10.března kdo se bude chtít učastnit bude muset mít zaslanou přihlášku a uhrazený registrační poplatek 1000,-/závod (tedy 3000,- celkem za 3 závody). Přihlášku i číslo učtu dodám co nevidět, o každé platbě bude vystaveno potvrzení.
K závodu je nutné připočítat jízdy! Minimum je 5x20min. Platí zde výjimka a to jen a pouze pro účastníky youngtimercupu - jízdy si mohou mezi sebe dva závodníci rozdělit, s tím, že je to na jejich dohodě. Závod jedou ale oba dva!. Bez závodu se nejezdí. Také není možné rozdělit jízdy mezi účastníka youngtimer cupu a učastníka běžných jízd. Výjimka nastává jedná-li se o jednu a tu samou osobu (přiveze si motocykl na normální jízdy i na youngtimery).
Registrační poplatek 1000,- se platí předem, zbytek za jízdy je možné doplatit max 2 týdny před jednotlivým termínem.
do samotného závodu se bez jízd kvalifikovat nejde, jednak radši uvidíme jak kdo jezdí z důvodu nedejbože nějakých neshod a druhak budete mít hlavně čas si ošahat trať a vaše stroje.
Tréninky - samostatné tréninky pro naší třídu nebudou, jízdy budou spojené s kategorií Open2 - ale zde není třeba mít strach, v Open2 se nejezdí takové časy aby se někdo cítil ohrožen na životě. Tak jako tak závod máme sami pro sebe.
Závod - jede se sprint na 5 kol, počítá se každé kolo. Dojde-li z důvodu nehody, poruchy, uzavření trati a pod. k ukončení závodu počítá se pořadí dle posledních časů. Všichni budete mít na strojích profesionální časomíru takže svoje časy jak za tréninky tak ze závodu budete mít možnost si odnést domu na papíře.
Co po vás tedy chci - Jasné ano, (jasné ne mě už tolik nezajímá), vyplněnou a zaslanou přihlášku, uhrazený registrační poplatek. Budete-li si s někým brát tréninky napůl chci vědět s kým. Budu chtít vědět s jakým strojem pojedete a hlavně budu chtít vědět jakých termínů se zůčastníte.
Termíny a ceny:
3.5.2012 - BRNO - 3600kč
30.5.2012 - MOST - 3800kč
17.9.2012 - MOST - 3600kč
V ceně je již závod - 1000kč záloha předem, zbytek doplácíte před termínem ať už napůl s někým nebo sami.
Toto jsou termíny vypsané pro letošek, předpokládám zájem hlavně o české okruhy a tak vynechávám Lausitz, Misano a pod
Co musí můj motocykl splňovat aneb pravidla
platí pro všechny - klasické vidlice
stroje chlazené vzduchem/olejem:
dvouválce do roku výroby 1995
>2 válce:
<600ccm - do roku výroby 1989
>600ccm - do roku výroby 1989, 2 ventily na válec
stroje chlazené vodou:
<600ccm - do roku výroby 1985
>600ccm - do roku výroby 1985, 2 ventily na válec
stále platí, automaticky se vyřazují stroje GSXR, CBR, ZXR...
Všechny stroje MUSÍ projít technickou přejímkou bez výhrad, bude se kontrolovat těsnost proti uniku kapalin, funkčnost brzd, pevnost konstrukce, stav kapotáží... zkrátka všechno co je potřeba zkontrolovat abyste nebyli na trati nebezpeční nejenom sobě ale i ostatním - to není buzerace, platí to VŽDY A VŠUDE!
již přihlášené závodníky sem budu aktuálně dopisovat abyste měli přehled s kým se uvidíte na trati
Medvěd - 3x závod, MG Sport 1100
Nikotýn - 3x závod, XS750
Darius - 1x Brno, MG V65
Marek ZRX - 2x závod, K KZ750
JirkaJ - 3x závod, BMW R80
Jindra - 2x závod, XJ650
na všetečné dotazy rád odpovím, pište, volejte, mailujte dle libosti. To že to je umístěné v uzavřené sekci zde má svůj duvod - máte víc času na rozmyšlenou než to vyhodím na motorkáře a další servery
k debatám, hádáním, uštěpačným poznámkám a jiným komentářům použijte původní vlákno
díky a těším se na Vás.
Uzavřeno 13.03.2012 v 11:42 uživatelem VlastíkPlamínek
Naposledy editováno 04.03.2012 01:05:19
1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
419marek píše: VlastíkPlamínek>
trosku nechapu kategorie, jsou 4?
1. 2valec do 600 vzduch+olej do 89
2. 2 valec nad 600 vzduch+olej do 89
3. x valce? do 600 vodnik do 85
4. x valce nad 600 vodnik do 85
nebo je to jinak diky Mara
nejsou žádné kategorie, jsou pouze pravidla který stroje musí splňovat
2válce do rv 1995
vzduchem chlazené 4válce <600ccm = rv<1989
vzduchem chlazené 4válce >600ccm = rv<1989 ale jen 2 ventily na válec
vzduchem chlazené 4válce <600ccm = rv<1985
vzduchem chlazené 4válce >600ccm = rv<1985 ale jen 2 ventily na válec
vymýšlet kategorie pro 15 motorek je imho mimo. Tenhle ročník je pilotní, pokud se to chytne tak 2013 budou kategorie a další věci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
Jindra650 píše: VlastíkPlamínek> Koukam teda, ze Spagetozrouti pekne odesrali materialy nebo tepelny zpracovani na tech starsich Guzzi! Prevodovka vyloupana pittingem, vacky a zdvihatka to samy ...tohle jsem teda videl snad jen na jedny stary Kawe
njn, nejtvrdší díly z nejtvrdšího parmazánu
1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
Jindra650 píše: Nikotýn> Prosimte, co planujes s tim, co ti zbyva z obou XS a nenajde to vyuziti na zavodaku? Neco bych treba koupil na svoji renovacni. Jinak mam celkem 7 brzdicu z XS, dalsi 2 z XJ maj vyrezly pistky, takze pokud pristi tejden pri jejich rozborce budu mit aspon 6 slusnych(zatim to tak vypada), muzu jeden poskytnout. ....shanim konkretne vicko nadrze, blinkry, NAKOPAVACKU(ktera chybi a na druhy je uz zaslepena), mozna jeste ridika.
klíďo přenechám, sem se asi špatně vyjádřil, brzdiče jsou v poho, jen zadní pumpy mám dvě a obě zarostlý jak sfiňa každopádně víčko nemám, neb u ani jedný nebyla nádrž blinkrama a nakopávačkou sloužit můžu a vlastně všechno co nepotřebuju na okruh, řídítka jsou takový obrovský, netušim zda-li originál
...jo a jeste mam navic jedny valce, ale jsou drobatko liskovy mam dojem
Naposledy editováno 04.03.2012 21:02:21
1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
Jindra650 píše: Nikotýn> Krom lisky vypadaly ok, bez rejhy a bez schodu, ja mam jeste jeden funkcni celej motor, takze je to momentalne asi nejzbytecnejsi vec na XS kterou mam ....dneska jsem dokoncil zkazu XS, ted uz je na prvocinitele komplet Takze muzu opet zacit na XJ zavodakovi, brzdy maj obe stejny, takze to bude docela mazec, az budu mit v garazi 9 rozebranych brzdicu a 5 pump
no u mne taky vypadaj v poho, ale bohužel nejsou. Tak kdybys je mohl postrádat, případně i s válcema komplet, tak bych se nezlobil. Abych zkusil který jsou použitelnější
a prvočinitele mám já kecadlo, ty ještě nee
Naposledy editováno 05.03.2012 10:01:34
1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
Jindra650 píše:
nemáš toho trošku moc no jednoduše řečeno když vemu válce s kroužkama a šoupnu je do válců tak bleskově propadnou myslel jsem, že moto kterou sem začal dělat má najeto 28t. a bude to brnkačka, ale dle stavu měla 128t. takže musim nechat udělat nový vložky ( válce )což je 1500Kč za kus nebo sehnat v lepčejším stavu
add trochu moc....no, nejdriv jsem rozebral cestovni XJ kvuli omlazeni, nasledne jsem se utahnul do tehle zavodu a nakonec jsem koupil dve XSka, takze mam momentalne 4 rozdelany motorky, cestovni XJ bude nejspis letos cekat na svuj cas na spalkach(vykukuje znacka), zavodak ceka na brzdy a nejaky drobnosti, XSko je jedno na sroubky rozebrany a ta druha hyena stoji presne tak jak na fotce i ted ....takze letos opravdu nemam malo prace, momentalne mam akorat pojizdnou Daytonu a Jawu zahrnutou bordelem vzadu v garazi
2 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
apropo objednávám z Germánska olej. filtr, páčky, svíčky, nový brzdový a spojkový lanka, nechceš taky?? Když už to budu objednávat
1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
ty svíčky kupuješ kde?? V ňáký starý mototechně bo co???
ok dám na tebe svíčky teda neberu a jdu objednat všechno pro sebe plus olej. filtr i pro tebe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
Jindra650 píše: Nikotýn> v kazdy mototechne kde maj dily na skodarny je mit budou, L15 maj i na kazdy lepsi pumpe ale L14 jsou rozhodne lepsi kvuli tepelny hodnote
no jo čeče, to mne taky napadlo, ale naprosto netušim kde se něco takový nachází nemáš je někde okolo, že bys mě je koupil a až si pojedeš pro věcičky tak ti to zaplatim??