Jen pro případ, že by se mi nepodařilo sehnat těsnění do přední brzdový pumpy
dík
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa
Nejsu odborník, ale pumpu si vybírej podle brzdičů. Obvykle pro jeden čtyřpístek, pro dva apod..... pro šetip, pro dva šestip....podle doporučení. čili SZR - pumpu na jeden čtyřpístek. Někde to tak měli přímo rozdělený,myslím nissin
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa
http://www.motostar...amp;products_id=4223
;)
asi to nebude zázrak typu frézovaný brembo pumpy ale měl jsem ji v ruce a nevypadala zase tak špatně.
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa
brzda je proste jen malej pistek x velkej pistek a to jak to brzdi je vec pomeru ploch mezi nima a pak uz jen materialu desticek a kotoucu.....
Jinak souhlas ve všem s assassinem, ten princip je v základu jednoduchej a to jak to seskládáš nemá na výslednej poměr vliv. Jediný co má vliv na vlastnosti brzd je poměr velikostí pumpy a brzdičů, kotouč a desky. To že něco je uchycený tak nebo tak nemá žádnej efekt :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa
nehlede na to,ze prumer pistku bych nemenil. vyjdou ti pak vetsi zdvihy,pokud ho zmensis.
ha necet sem to cele:)) samo ze assasin ma pravdu.
Pokud jsi tam dal 16 mm a delky pak se nezmenily, tak jsi musel zvetsit zdvih a tim i mozna lepsi davkovatelnost brzdy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa
Ze by jako na ztrate trenim tim smykanim po pistku byly u axilni pumpy vetsi straty,protoze po rozkladu sil se na tom podili axilalni slozka,ktera je vetsi? Tomu se me nechce verit.
A neni to nahodou tim, ze kdyz zvetsi prumer pistku,tak zmensis zdvih a ta treci sila vykona kratsi drahu po pistku a tim mensi praci? Vysledny silovy deficit pak dozenou vetsim zprevodovanim radialni pumpy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa
2 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa
ja vidim vyhodu u radialni pumpy snad jen ve snadnejsim stelovani bodu "kontaktu" desek.... preci jen je ta draha paky co macka na pist kruhova a je tam tudiz jista progrese sily(promenej prevod) a tady lze snaz posouvat bod ve kterym se desky dotknou kotouce po te progrsivni krivce sily kterou macka packa na pistek.....
takže, jakým směrem musí působit síla na rameno, když se má rameno otáčet kolem pevného bodu, který leží na ramenu?
rovnost momentů zůstává zachována :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa
Vyhoda radialni kinematicke konstrukce je v takrka konstatnim silovem prevodu, jak tu bylo nekym jinym uz napsano, u klasicke koncepce je to prevod v pracovnim rozsahu znacne nekonstantni, dokonce i nelinearni (cos). Tot vse.
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa
to s tou rovnosti momentu na pace u te radialni pumpy.... nejak nevim co chces naznacit... to ze jedno je jednoramena paka(nemusi byt, je i dvojramena konstrukcni varianta) a druhy dvojramena a natoceny ramena.... mi nejak z toho z hlediska momentu nic nedochazi...