U R1 sem se bal vedle ni si uprdnout aby se nerozlozila.
2 reakcí na tento příspěvek R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6
Bubrak ZX10R píše: taky me sejrila kontrolka razeni, ta snad sviti 'defaultne' uz v 7500 takze na dalnici od 170 asi oslnuje
Okamžik rozsvícení by měl jít nějak měnit pomocí tlačítek na budíkách, le do manuálu jsem nekoukal abych popsal postup.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6
PietroTedesco píše: Bubrak ZX10R> nic jednoduší není než si toto nastavit.Můžeš si signalizaci nastavit kam chceš i jak na tebe bude svítit nebo blikat a nebo nastavit mód při kterém se ti rozsvítí světlo v optimálních otáčkách,což je nejspíš to co ty píšeš.To nastavení se dělá pomocí dvou tlačítek na budíku a zabere to tři minuty.Nastavují se tam dvě hodnoty od kdy se ti rozsvítí signalizace a do kolika v rozmezí chceš aby ti signalizovala.Na závěr si vybereš jestli má blikat a nebo plně svítit a intenzitu jasu.To jsem,ale už psal.
Prosimte bubrak a technika ....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6
PietroTedesco píše: Bubrak ZX10R> nic jednoduší není než si toto nastavit.Můžeš si signalizaci nastavit kam chceš i jak na tebe bude svítit nebo blikat a nebo nastavit mód při kterém se ti rozsvítí světlo v optimálních otáčkách,což je nejspíš to co ty píšeš.To nastavení se dělá pomocí dvou tlačítek na budíku a zabere to tři minuty.Nastavují se tam dvě hodnoty od kdy se ti rozsvítí signalizace a do kolika v rozmezí chceš aby ti signalizovala.Na závěr si vybereš jestli má blikat a nebo plně svítit a intenzitu jasu.To jsem,ale už psal.
myslis ze to nevim? u ZX10 to je prace na 10 vterin
jde o to, ze kdyz smontujes motorku a jdes jezdit, tak te to proste sejri, ze je to tak nizko, a musis zastavovat na dalnici, resit to, nechapu proc to maj vychozi nastaveni tak nizko a proc ta kontrolka tak oslnuje, proste nesmysl
psal sem 'defaultni', to znamena vychozi, nic o tom, ze to nejde prenastavit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6
Bubrak ZX10R píše: myslis ze to nevim? u ZX10 to je prace na 10 vterin
jde o to, ze kdyz smontujes motorku a jdes jezdit, tak te to proste sejri, ze je to tak nizko, a musis zastavovat na dalnici, resit to, nechapu proc to maj vychozi nastaveni tak nizko a proc ta kontrolka tak oslnuje, proste nesmysl
psal sem 'defaultni', to znamena vychozi, nic o tom, ze to nejde prenastavit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6
pylot píše: Protoze preci kdyz smontujes motorku tak ji nejdriv musis zajet a pritom neni dobry motor pretacet...
blbost, proste je to opruz, vychozi nastaveni by melo byt vypnuty uplne, i u Kawasaki mi to vadi, ale tam to aspon tak nepere do oci a je to vejs, nekde v 9500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6
Bubrak ZX10R píše: blbost, proste je to opruz, vychozi nastaveni by melo byt vypnuty uplne, i u Kawasaki mi to vadi, ale tam to aspon tak nepere do oci a je to vejs, nekde v 9500
prelepis amerikou a je to...
1 reakcí na tento příspěvek R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6
pylot píše: Protoze preci kdyz smontujes motorku tak ji nejdriv musis zajet a pritom neni dobry motor pretacet...
Přesně kvůli tomu to tak je.Ukazuje ti to optimální otáčky.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6
Bubrak ZX10R píše: myslis ze to nevim? u ZX10 to je prace na 10 vterin
jde o to, ze kdyz smontujes motorku a jdes jezdit, tak te to proste sejri, ze je to tak nizko, a musis zastavovat na dalnici, resit to, nechapu proc to maj vychozi nastaveni tak nizko a proc ta kontrolka tak oslnuje, proste nesmysl
psal sem 'defaultni', to znamena vychozi, nic o tom, ze to nejde prenastavit
PietroTedesco píše: Bubraku promiń,ale tak to v tvém příspěvku bohužel vyznělo.Nic méně,než se vydám na delší trasu s novou,koupenou starší nebo smontovanou motorkou,tak tu onu či onu motorku vezmu za barák na testovací cestu a vyzkouším si jestli je vše v pořádku.Když není upravím,abych se stím nemusel peklovat na té,jak ty zmiňuješ dálnici a hrabat se v manualu. Určitě mě to taky překvapilo,když jsem si r1 koupil od majitele co jí měl šest let,když jsem to projel,tak jsem se ho na to ptal proč to má nastavené tak nízko a on mi řek ,že to má od koupě a zvyk si na to . Pro mě to byla první věc co jsem upravil,protože mě to rozčilovalo.
no dobre, ale i kdyz to projedes okolo baraku, tak te to zas tak nesejri, protoze to tam je chvilkama a ani na palubku tolik nekoukas, proste to "skoro" nevadi, ale pak nekam jedes dal po dalnici a tam to zjistis jaka je to pakarna, sam pises ze te to rozciluje
PietroTedesco píše: Přesně kvůli tomu to tak je.Ukazuje ti to optimální otáčky.
ale prdlacky, kdyz dam domu baterku na nabijecku a pak ji strcim do motorky, tak me optimalni otacky nezajimaj, a optimalni otacky sou v 11tis, ne v 7,5
proste je to opruzarna a proto sem ji zminil, ze je u R1 daleko opruzactejsi nez treba u ZX10
u ZX10 si ji nastavuju na 13tis, aby mi to bliklo kdyz jedu po zadech a vedel sem ze sem v cervenym, ale nedavno sem mel slabou baterku, pri startovani se mi zresetovaly budiky, kontrolka byla zas v 9,5tis a po zadnim me to hrozne matlo, zbytecne sem to brzo pokladal, spis si zvyknu ji mit uplne vyplou a kdyz se nahodou rozsviti tak uz si nebudu myslet ze je ve 13tis
1 reakcí na tento příspěvek R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6
1 reakcí na tento příspěvek R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6
Je to s ni na dromech (konkretne vyjezdy) vazne tak zly? A jak podvozek, staci na nejaky CECky2 jeste serie?
Posledni dotaz... Udela mi autorizovanej servis vystuhu ramu zdarma, popr. za jakych podminek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6
Vymenu provadely znackove servisy zdarma, pokud na dane VIn nebyla jiz provedena. Moc se jim ale do toho nechtelo, tak se dalo domluvit i na dodani samotneho kitu. Pak si to muzes namontit doma sam a mas jistotu ze to mas poradne - je tam lepeni.
Zajistoval jsem i nejake kity tady klukum na foru bez VIN, ale je to za uplatu...
Kdybych poridil, urcite se obratim....diky
ale je to vsechno zavisly na prodeji r1, nechce se mi z ni stavet okruhovku a tak bych ji radsi vymenil za neco, co uz laminaty ma, je zaroven na papirech a idealne i vlastni plasty se svetly... presne tento pozadavek je tady na bazaru v K6, tak proto se zacinam zajimat..
1 reakcí na tento příspěvek R1 2006 nebo gsx r 1000 k5-6
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35791 | Včera v 22:35 oxygen |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 3 | Včera v 21:16 2stroke |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |