Téma: Vata do výfuku
 
1.3.2009 v 12:22
Jak poznám,že potřebuje vyměnit? Udělá to něco s výkonem? Dík,Jindra
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Vata do výfuku

8.1.2012 v 20:23 | Nahoru | #31
Zdravím.
Chtěl jsem se zeptat na vatu do výfuku.
Mám karbonový výfuk INDY na Hondě FMX a dneska sem to rozdělal. Vata byla rozkouskovaná a bylo jí tam polovina. Hned na trubce je namotaná drátěná vata, která je v pořádku a na ní je klasická vata. Stane se něco když tam nechám jenom tu drátěnou vatu?

Vata do výfuku

9.1.2012 v 12:53 | Nahoru | #32
Jen s drátěnou vatou bude výfuk (slyšitelně)hlučnější, ale žeby to mělo vliv na výkonové
parametry bych neřekl, "Džone".
Jindrovi bych zase řekl, že bez demontáže to nepoznáš - leda bys už to měl natolik "v uchu",
že by sis všiml, že je výfuk hlučnější, než když byl novej ...
Chtělo by to mít(aspoň přístup k)měřák hluku, ten ale mají snad jen Hygienický stanice.
Až ho budou mít policajti, bude hůř

1 reakcí na tento příspěvek Vata do výfuku

9.1.2012 v 14:51 | Nahoru | #33
Na to hlavní jsem ale zapoměl ´Su t.zv."originalista" a říkám vždycky, že
"Japonci věděli,proč to tam dali"... Ta skelná, či kamenná rohož, kterou prodává každej
bajkšop zaměřenej na MX, není navíc nijak drahá Dá to sice práci, koncovku"otevřít",
abys "vatu"vyměnil, znám ale daleko horší "drbačky". Na opětovné uzavření použij HLINÍKOVÉ
duté nýty - nerezové jsou sice frajeřina, ale podstatně dražší a co je nejdůležitější,
až budeš výměnu dělat příště, hliníkový nýty odvrtáš daleko snadněji a vrták půjde raději
hliníkem, než(ocelovým)pláštěm koncovky, což je někdy u nerezových nýtů problém ...

(reakce na) Vata do výfuku

9.1.2012 v 14:51 | Nahoru | #34
John666> No Hlavne Dzone bez vaty se ti ten karbon vypali a pujde kam...do prdele

Vata do výfuku

9.1.2012 v 14:59 | Nahoru | #35
Díval jsem se na tu Tvoji KTM 125SX na Tém Profilu a "zdá" se mně,že má koncovku výfuku
kovovou, ale "zdání" může klamat, že!?? Pokud je to karbon, je to jasný

1 reakcí na tento příspěvek Vata do výfuku

8.2.2012 v 01:25 | Nahoru | #36
..značka.. taky potřebuju koupil ... všechno co jsem tam nacpal tak vylítalo.. drátěnka .. skelná vata.. všechno venku

Vata do výfuku

8.2.2012 v 06:43 | Nahoru | #37
Včera jsem měnil vatu na 2T ktm , vata nasáklá, ta děrovaná trubka uplně zakarbonovaná že tam ty dirky nebyly, opálil jsem to horkovzduškou až to chytlo a všechno vyhořelo a je to jak nový, tak jsem zvědavej jestli bude znát rozdíl.

Vata do výfuku

8.2.2012 v 07:29 | Nahoru | #38
Taky používám vatu vcelku a nerezový neprůchozí nýty s kterýma je děsnej oser je kleštěma ucvaknout, vždycky mám domrdaný ruce a pak neudržím ani cígo co snejtuju dva svý laufy Ale to odvrtání není zas takovej problém, stačí mít nabroušenej vrták, chladit ho oilem a nepřehnat to s ot./min. na vrtačce

e: spíš by mě zajímalo kde koupit tu ocelovou jemnou síťovinu, tu mám propálenou

Naposledy editováno 08.02.2012 07:30:41

Vata do výfuku

8.2.2012 v 09:56 | Nahoru | #39
Žaky, na to "vem jed", že ten rozdíl (ve hlasitosti výfuku) poznáš ...

(reakce na) Vata do výfuku

8.2.2012 v 10:05 | Nahoru | #40
IvanDvoutakťák> To bych v žádném případě nedoporučoval! Hliníkové nýty se spolehlivě vymačkají a jsou pak volné a vymačkají i větší otvory do pláště koncovky! Nerezové jsou sice drahý jako prase, ručníma kleštěma jdou hodně blbě zatáhnout ale je to pak bezproblému. Jestli nejezdí moc, tak stačí měnit vatu co 2 roky, např. FMF co používám je společná 2T i 4T a vypadá to jako normální měkká skelná vata, tahavá. Čím hustěji je nacpaná, tím je koncovka hlučnější ale vata vydrží déle, když je řidší, vata lépe absorbuje hluk ale dříve vylítá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku

8.2.2012 v 10:10 | Nahoru | #41
Android.wr> drátěnka vydrží možná ve 2T, ale ve 4T ne. Jestli ti někdo tvrdil, že standartní skelná vata vydrží tak to byl kec, mockrát jsem to zkoušel ale vylítá to hned. Chce to jedině vatu přímo určenou do koncovky.

1 reakcí na tento příspěvek Vata do výfuku

8.2.2012 v 10:38 | Nahoru | #42
ja pouzivam hlinikove nyty jak na 4t tak na 2t vyfucich a jednou se me stalo ze jeden nyt upadl jinak to normalne drzi bezproblemu, takze za me muzu klidne hlinikove nyty doporucit.

Naposledy editováno 08.02.2012 10:38:44

Vata do výfuku

8.2.2012 v 10:45 | Nahoru | #43
Já sehnal neprůchozí nerezové nýty 1,50,-Kč/ks u nás ve šroubárně ve Stodůlkách Zas je pravda, že tam s bratrem nakupujem furt nějaký šroubky a matičky tak nám udělal cenu na celý balení cca 400ks

1 reakcí na tento příspěvek Vata do výfuku

8.2.2012 v 12:23 | Nahoru | #44
Budu-li(až budu!) potřebovat, ozvu se, dewwile
Kupovat jich pár kusů je problém a když,tak člověka cenově nakopnou...
Mám momentálně"vyměněno" a při mé sezónní kilometráži budu zas potřebnej až bůhvíkdy
a tak ani neřeším, že poštovný zásilky "pár nýtů od Tebe" by bylo asi vyšší než cena
Vydržme zimní absťák a v nové sezóně - "(Dvoutaktní)Smraďoši všech zemí spojme se!"

(reakce na) Vata do výfuku

8.2.2012 v 12:46 | Nahoru | #45
IvanDvoutakťák> OK, není problém pak se ozvi, jsou to ty samý nejty co používá třeba Arrow a na Yshopu za něj chtěli cca19,90/ks asi před 2. rokama co jsem kupoval já ty za 1,50/ks...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku

8.2.2012 v 12:53 | Nahoru | #46

CarlosKTM píše: Android.wr> drátěnka vydrží možná ve 2T, ale ve 4T ne. Jestli ti někdo tvrdil, že standartní skelná vata vydrží tak to byl kec, mockrát jsem to zkoušel ale vylítá to hned. Chce to jedině vatu přímo určenou do koncovky.



Jsem zohl koncovku do pravého úhlu .. tak jsem ten plášť vyráběl novej Bylo to zrovna takové provizorní řešení..... které mě víceméně napadlo samo Už vím že to tak nepůjde.. Tá vata Co se kupuje pro čtyřtakty taky se to tam musí pořádně napěchovat? A je toho dost? Mi príjde že za ty 3 kyla je to jen takovej malej pytlík...

Naposledy editováno 08.02.2012 12:56:54

1 reakcí na tento příspěvek Vata do výfuku

8.2.2012 v 13:00 | Nahoru | #47
Toť můj výtvor... Trochu jsem ten výfuk zakrátil o 10 cm Toš to má tlaky jako kráva vevnitř nic nezůstane... tá drátěnka mě předkvapila rosypala se uplně na prášek a po vatě ani památky ale když je to ucpaný tak zvouček je nádhernej ...

(reakce na) Vata do výfuku

8.2.2012 v 14:08 | Nahoru | #48


(reakce na) Vata do výfuku

8.2.2012 v 15:29 | Nahoru | #49
Joraell> Nevím, jak je to možné, ale normální hliníkové se mi vždy uvolnily i originály jsou ocel nebo nerez.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku

8.2.2012 v 15:31 | Nahoru | #50
Android.wr> Hele ono to strašně klame, pytlík je malej ale když vytáhneš vatu ven tak jí je 3x tolik :D. Jak jsem psal, čím víc to naláduješ, tím to bude hlučnější ale vata déle vyddrží a naopak...

(reakce na) Vata do výfuku

8.2.2012 v 15:47 | Nahoru | #51

CarlosKTM píše: Android.wr> Hele ono to strašně klame, pytlík je malej ale když vytáhneš vatu ven tak jí je 3x tolik :D. Jak jsem psal, čím víc to naláduješ, tím to bude hlučnější ale vata déle vyddrží a naopak...


Aha ...Tak dík jdu to objednat

Naposledy editováno 08.02.2012 15:51:19

Vata do výfuku

8.2.2012 v 18:08 | Nahoru | #52
dewwil / #45 : jo, v nějaké takové cenové relaci jsem si to, já vůl, objednal na dobírku
a pak se nestačil divit...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist