Téma: Bouchání v motoru - R1
chlapi, poraďte čím to může být....při nízkých otáčkách se z motoru ozývají kovové rány, při vyšších nad 7 OOO se ztrácí. V servisu mi bylo řečeno, že mám rozebrat motor, což se mi moc nechce.
Zdravy rozum radi, ze kdyz me neco boucha v motoru, tak s tim dal nebudu jezdit a zjistim co s tim je, ne? Je mi jasny ze se ti do motoru nechce hrabat, ale co se ti pak nebude chtit vic - hrabat se ted v motoru nebo pak kupovat nekde jinej?
Moznosti znas, rozhodnuti je na tobe. Nak
Moznosti znas, rozhodnuti je na tobe. Nak
1 reakcí na tento příspěvek Bouchání v motoru - R1
Yamahahahaha
Mi taky klepalo v motoru,kovové rány.Bylo to ale po opravě motoru a objevilo se to po najetí 1 tis.km.Taky jsem myslel že to rozeberou i když bych byl nasraný,protože to spravovali už před tím dva měsíce přes sezonu.Ale jako jezděte dál,my si pro to na podzim přijedem a přes zimu to spravíme.
Tak jsem jezdil dál asi 3 tis. km a pak jednou,asi třicet km od baráku se ozvalo BUM a stál jsem.Tak podle té pecky jsem to tipoval na zlomenou ojnici,což mi nikdo nevěřil.Nakonec to tak bylo.Píst a válec vypadal jak po přejetí parním válcem,hromada střepů.Takže tam mám ted všecko nové ojnici,ložiska,píst,válec,ventily atd.Zaplatil to servis.
Jo a byla to Suzuki ;)
Tak jsem jezdil dál asi 3 tis. km a pak jednou,asi třicet km od baráku se ozvalo BUM a stál jsem.Tak podle té pecky jsem to tipoval na zlomenou ojnici,což mi nikdo nevěřil.Nakonec to tak bylo.Píst a válec vypadal jak po přejetí parním válcem,hromada střepů.Takže tam mám ted všecko nové ojnici,ložiska,píst,válec,ventily atd.Zaplatil to servis.
Jo a byla to Suzuki ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.