prackarr píše: KTM EXC250F 107,5 kg suchá hmotnost ( s provozkami 118,3kg)
Yamaha WR250F 116,1 kg mokrá hmotnost
Opravdu je KTM výrazně lehčí? Hm....
Edit: Honda CRF250X 113,8kg "mokrá",tedy s náplněmi.
Čísla nečísla, měl jsem EXC-F i WR250F a KTM je jednoznačně lehčí (na "potěžkání"), a když se rozjede tak je ten rozdíl ještě citelnější. Proto jsem šel z WR zase zpět do KTM. WR je dobrý, ale jak jsem psal, je to spíš taková malá 450, a chyběla mě tam ta hravost a živost. Na KTM jsem sednul a hned řádil, WR je spíš takovej rozvážnější styl.
Což není nezbytně špatná vlastnot, jen mě vyhovujou spíš ty hravější motorky. Proto preferuju KTM, čistě z pragmatickýho hlediska, ne že bych byl zaslepenej fanda.
prackarr píše: Prosím tě,vyšla nejlíp,vyšla nejlíp. Ty poznáš na motorce,zasrané vod blata,jestli má o 3 nebo 4kg víc,nebo ne?
Pokud by toto fungovalo,tak se nemusíš nikdy koukat,kolik máš paliva v nádrži,protože při těch 10ti litrech je to skoro jednou tolik kg úbytek hmotnosti při vyjetí paliva,jak rozdíl mezi těmato třema motorkama.
Výrazně lehčí,jak napsal Vespa,bych použil při rozdílu 10 kg a více.
Myslím,že tady to bylo spíše zbožné přání...
Edit: ty,jako hobbík nepoznáš,"která je lepší".
Je to otázka pocitu a "přízně" ke značce,pak ti některá přijde "výrazně lehčí"
Podvozkově je v základu rozhodně nejlepší CRF,pak KTM a Yamahu musíš poladit.
Motorově bude v základu nejlepší KTM. Yamahu musíš opět ladit,Hondu u 250 taky.
Na výdrž rozhodně vydrží nejvíce Japonec. Jestli modrá,nebo červená,těžko říct.
Pokud by ses ptal na 450,tak červená rozhodně. Tu nemusíš ladit vůbec. Sjede z obchodu,nastavíš páčky a řadičku a jedeš.
Podvozek nejlepší a motor taky.
Rozdíl tam opravdu je. Není to jen hmotnost jako taková, ale i stavba a rotující hmoty. EXC-F se mě líp vedla i obalená kilama bahna. Nejezdím nijak zvlášť dobře, ani nemám patent na rozum, ale ten rozdíl jsem poznal, za tím si stojím. Půjdu za to asi na pranýř, ale na KTM se mě líp dařilo, víc jsem vyjel, byl rychlejší atd :)
Co se týče motoru tak všechny 250F se musí dost ladit.. ani EXC-F v základu nejede. Co jsem tak slyšel od Vlasty tak CRF 250X jede výborně, ještě víc jak WR.. takže bod pro červené :) ale sám jsem na ní nejel.
S Huskou nemám zkušenost, ale říká se že KTM jede nejmíň, resp. Honda a Yama se dají naladit na větší výkon než KTM (pomocí nějakých rozumně drahých prostředků a při zachování objemu)
Naposledy editováno 06.02.2012 11:33:26
1 reakcí na tento příspěvek WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F
P.S. Mimochodem EXC-F 350 je opravdu boží záležitost.. (Nemluvě o Husky TE 310..)
1 reakcí na tento příspěvek WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F
1 reakcí na tento příspěvek WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F
lubospol> seeefe neee bohuzel jsem si to myslel take ale 350 od ktm je lepsi a to o dost.
Naposledy editováno 06.02.2012 13:33:12
1 reakcí na tento příspěvek WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F
Obsah 450 jistě nepotřebuje k dosažení dostatečného výkonu nějakého velkého ladění. 450 jistě nebude nějak špatná ikdyž do lesa mi docela vadil její chcípavej charakter motoru díky lehké klice => pro opravdové hardcore ježdění je to nepoužitelná věc.. Na Republice jsem jí snad v životě neviděl (nebo jsem si nevšímal).. Na ní snad jezdil jenom Mika...
P.S: Rád bych si přečetl ten test, kde dominuje CRFX, nemáš odkaz?
E:doplnění... Ventily jsme měli chvilku problém ale pak se to vyřešilo jinými ventily a je to v poho. Jen jednou za čas pro jistotu cca půl sezony sundáme víko vezmeme měrky a zkontrolujeme vůle, 15 min práce a to je vše
Naposledy editováno 06.02.2012 15:20:10
Ale byl to test 450,ne 250,aby bylo jasno.
To,že by CRF těžší klika prospěla potvrzuji,ale myslím,že je to problém všech ostrých motorek,včetně EXC.
Nebo je to otázka zvyku. Já umím spojkovat,takže mě to moc nevadí.
To,že na ní jezdí málo lidí je dáno marketingem značky. Honda prostě na Evropu sere a je to škoda.
Mě jede po přetryskování a vykuchání airboxu motorka stejně s i bez tlumivky ve vejfuku, tak jí vyndavám jen na závody abych byl slyšet. U Hondy jsem měl problém s ventily, ale mám rok 2004 a třeba jsou na tom novější modely líp jak psal Prackarr. Ale taky je fakt, že Honza Mrázek co nám servisuje motorky hondu ve 250 vůbec nechválil :-/
Honda má parádní podvozek, ale mě se nejlíp jezdilo rozhodně na KTM a Husqvarně - bylo to docela podobný. Volil bych klidně i tu Husku (2010+) - je za dobrej peníz, sympatická je mě osobně třeba i spínačka a ventilátor v základní výbavě, bál bych se jen toho vstřikování a že je trochu "nevyzkoušená".
S převahou nejlepší KTM, potom Beta a potom zbytek - bohužel z velkých výrobců asi jen KTM pravidelně maká na svých modelech, WR, KLX a CRFX se od cca 07/08 moc nemění, dtto. platí i pro endura 250/4T.
1 reakcí na tento příspěvek WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F
Petersonn: A tobě ta TE 250 přišla slabá, že jsi tam dal laďák? Upřímě, je to velkej rozdíl? A co ladění vstřikování? Mě to přišlo dobrý i v sérii..
Naposledy editováno 06.02.2012 16:22:24
Píšeš,že motor KTM vydrží v lese víc,jak motor Hondy. Ty jsi to zkoušel?
Kdo z majitelů EXC může napsat,že mu vydržel motor z EXC 690MTH,tak jak vydržel kolegovi na 250CRF?
1 reakcí na tento příspěvek WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F
2 reakcí na tento příspěvek WR250F vs CRF250X vs KTM 250 EXC-F
Petersonn: Na tý jsem bohužel ještě nejel.. A ty? Musí být skvělá.. Jezdil jsem ale na EXCF 350 a ta je super! Ovladatelná, jemňoučká i divoká a točivá, prostě superzábavná, v jejím světle ztrácí v podstatě EXCF 250 smysl..