Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)
Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
Omar_Bomba> Spíš válce, jinak je tam těch rozdílů samo více. On už dnes bandit je navíc vodník a také uplně jiný, modernizace a přísnější normy si žádaji své.
Jiank na řeči jak komu se co rozpadlo bych moc nedal, nikdy nevíš jak se zrovna o konkretní kus kdo staral a o původu, ty detaily každého kusu jsou už trochu loterie. Stejně za sezonu, dvě dáš cenu mašiny jen do spotřebky co sjedeš
Jiank na řeči jak komu se co rozpadlo bych moc nedal, nikdy nevíš jak se zrovna o konkretní kus kdo staral a o původu, ty detaily každého kusu jsou už trochu loterie. Stejně za sezonu, dvě dáš cenu mašiny jen do spotřebky co sjedeš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch> Tak jsem rád, že jsem našel někoho s úplně stejným vkusem. Mám rozpočet maximálně 60t a chtěl bych od roku 2002 a v těchto podmínkách toho moc není. XJ jsou k mání především starší. Většinou jsou tam pouze ty Fazery, možná Hornety, ale toho moc nechci, a Bandity.
A jak říkáš, nejraději karbec a vzducháč. A velká podmínka je původ Čr. Sice teď jsem měl GS z Německa a x majitelů pak v česku, ale to je nesmrtelné. U dražší motorky bych rád věděl i něco o historii..
No a rohy nechci, jelikož nemám rád tu předkloněnou polohu, občas jsem z toho míval na staré GS křeče. Klasické vysoké řídítka se mi zdály mnohem lepší jak polohou, tak i ovladatelnosti, ale jak vidím, je to subjektivní
Naposledy editováno 29.01.2012 22:25:26
A jak říkáš, nejraději karbec a vzducháč. A velká podmínka je původ Čr. Sice teď jsem měl GS z Německa a x majitelů pak v česku, ale to je nesmrtelné. U dražší motorky bych rád věděl i něco o historii..
No a rohy nechci, jelikož nemám rád tu předkloněnou polohu, občas jsem z toho míval na staré GS křeče. Klasické vysoké řídítka se mi zdály mnohem lepší jak polohou, tak i ovladatelnosti, ale jak vidím, je to subjektivní
Naposledy editováno 29.01.2012 22:25:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch> strhat z toho Buellu ty kktiny cerveny na boku tak aj jo :D
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Dám vám jeden tip k zamyšlení i pro ty co sou drobet menší.Raptorek .Je to malá mašinka,ale s tím objemem si myslím,že poletí slušně(nekočíroval sem,jen poseděl a tak,ale aj kámošce se 160cm a 50kg aj s postelí seděla a slušela )..Já su natěšený na tuto sezonu a se Stromkem zatím max spokojenost .Na GSku sa ale letos mosím provětrat at zavzpomínám..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Boda> Pravda pravda, navíc příhradový rám a taliánský design Jen ten vodník... Čímž jsi mi připoměl ale Ducnu Monstera který je též nízký a má všechno, co má správná mašina mít. BTW kámošky jsou ošemetné - odzkoušeno, že i 160cm bábofka může mít delší nohy, ty postavy jsou prostě jiné.
Jo a přiznej se - že Ti na stromkovi chybí ten vítr ve vlasech? Tož zbytečné plasty dolů, plego do garáže a jedem
Jo a přiznej se - že Ti na stromkovi chybí ten vítr ve vlasech? Tož zbytečné plasty dolů, plego do garáže a jedem
Vasil.D píše: Psycho_vlk_Wolf> todle me to dela taky, a taky mam new loziska :) ale tak nak extra nevadi, kdyz je drzis tak to necitis, a riditka mas poustet asi v rychlosti nad 60 km h :D je na namto souzeny....:D
No občas jsem takový šťoura a měl bych to rád v cajku. Jako nevadí mi to.
Co jsem koukal, tak pokud sundám tu matici uprostřed řidítek a dole povolím ty dva šrouby v boku na vidlici, tak by to mohlo sjet dolů, aniž bych musel dělat nějakou větší rozborku. Zkontrolovat to a popřípadě vyměnit. Je to tak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch> Tak je fakt že vzducháč má svoje plus otom žádná!No ale pokud je to vcajku,tak sa vodníka bát nemusím .Snad enem v extrému při poškození chladiča a tak.No ale to je pak už jinde.Sou tu eště Báva,ty sou některé též vzducháče.Pokud víš jak nato,dá sa aj na větší Mě sa Stromek zdál zprvu také vysoký,no ale myslím že aji litr by nebyl problém.Enem to chce pořádně papat aby měl člověk silu když mu náhodou padne ze "stojánku" .Jo a vítr ve vlasech?No jednak jezdím většinou s přilbou,druhak těch vlasů už moc není,aspon mám ale menší odpor vzduchu .Naháče mě ale budů brat vždy,enem Stromek bez pléga není tak pekný .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Boda> mas dobrou styl reci :D pripominas me byvalyho spolubydliciho z koleje :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Vasil.D>Dík čéče .Mluvím ale tolika styla,skoro bych řekl dialektama,že posluchač má co dělat aby určil z které strany "vesmíru" pocházám .Dj hroch by Ti mohl vyprávět kolik lidí sem už takto zmátl .No ale sů tady lepší exprti,takový Dina,to je panečku kolík
Boda> typl bych to na hodne jizni moravu, tedkom jsem skoncil vysku v Uherskym Hradisti a prijde me to +- stejny :D, teda aspon spolubydlici byl nekde Hodonin +-, k tomu me to sedi nejvic :D...navic byvala z tama byla a mluvila podobnou hatapatlactinou :D
Naposledy editováno 01.02.2012 23:58:33
Naposledy editováno 01.02.2012 23:58:33
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jo do Hradišťá to mám kůsek ale do St.Hrozenkova eště blížej.No umím aj spisovně,ale at je vidět aj slyšet z kama su,že?Hele ale ten Sobotín si budu moset najít,at vím čemu sa smát u Vás .Ale asi budu moct enem v Sobotu,nebo je to tím že tam máte soby .No začínám to tu drobet "zasírat" zitra vstávám,tož zatím..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Boda> :DDD tady je furt sobota, proto je tu stoprocentni nezamestnanost :D ale mame tady hezky zatacky, neco jako severomoravsky buchlaky :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Vasil.D> Tiše závidím Sice já teda makávám aj v sobotu ale ne furt.Nemáte aj tu "sobotářsků víru" ?Ted mám vmerku pěkné serpentýny na Slovákoch kůsek od nás ale k Vám sa asi zajedu podívat též Dík za tip na trip
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Boda> Tož to máš jednoduché - můžeš sa smát, že trochu "huhlou" cez nos ale nic výrazné. Těma zákrutama sme myslím zkracovali předloni cestu z elektrárny, IMHO je Sobotín pouze jediný - pod Skřítkom
Vasil.D> Zatáčky sů zajímavější spíš severněji, na Sedle ale u vás máte zase romantické potůčky, v létě čučoriedky a na zimu se dobře řádí na běžkách
U mě je to s nářečím jednoduché - z každé strany něco
Vasil.D> Zatáčky sů zajímavější spíš severněji, na Sedle ale u vás máte zase romantické potůčky, v létě čučoriedky a na zimu se dobře řádí na běžkách
U mě je to s nářečím jednoduché - z každé strany něco
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch> o Sedle me nepovidej, to bylo prvni misto kam jsem jel kdyz jsem motorku koupil, hlavne ta Jesenicka strana je narez :)...Skritek doplaci na svou kvalitu silnic, stejne jako Sumperska strana CHS... :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Vasil.D> trochu mimo jak u vas ted vypadaji silnice zitra vecer se tam chystam tak abych vedel na co se nachystat...
dj_hroch>Ja tááák,ted jak esm si to přečetl aj od Vasila tož mě to docvaklo .No tam to je super,někdy zas mosíme dat,dodám brzo,slovo někdy nemám v oblibě .Kámoš byl ted nedávno na Jesénicku si zalyžovati,leč měl pech a nakonec byl mystrem kuchařem těm co zostaly lyže celé
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Chlapci, vybírám teda novou mašinu, došel jsem na pár inzerátů a nemůžu se rozhodnout, kam se jet podívat jako první (dost velký kilometrový rozdíl, abych to dal na jeden výlet).
Takže tu mám dva Fazery 2002 a ještě GSF 600 S Bandit o kterém vím, že je v top stavu, rok 2004, jenže cena je 60t a to zatím bohužel nemám, zatím se kouknu na ty Fazery..
Tady první, majitel ochotný (odepsal na zákeřné otázky, kde jiní vůbec nereagovali), zatím nevím, jestli je původem moto z ČR, koukne do papírů, lak nebyl pravděpodobně dýl dělaný, podle oděrek, každopádně se mi moc nelíbí ty svody pod motorem a podsvícení, ale to snad půjde vytrhat:
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-fzs-600-fazer/yamaha-fzs-600-fazer-309308.html
Dále tady ta. Byla padená, ostatně o tom psal i na fóru, kde dával i fotky a byly to pouze škrábance, proto nejsou polepy na masce (seženou se), ovšem zadní podsedlový plast má neorig. vzor.. (zatím jsem mu nepsal):
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-fzs-600-fazer/yamaha-fzs-600-fazer-310690.html
Moc toho na výběr není a bude hůř.. takže tip kam jet nejdříve?
Naposledy editováno 14.02.2012 16:17:29
Takže tu mám dva Fazery 2002 a ještě GSF 600 S Bandit o kterém vím, že je v top stavu, rok 2004, jenže cena je 60t a to zatím bohužel nemám, zatím se kouknu na ty Fazery..
Tady první, majitel ochotný (odepsal na zákeřné otázky, kde jiní vůbec nereagovali), zatím nevím, jestli je původem moto z ČR, koukne do papírů, lak nebyl pravděpodobně dýl dělaný, podle oděrek, každopádně se mi moc nelíbí ty svody pod motorem a podsvícení, ale to snad půjde vytrhat:
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-fzs-600-fazer/yamaha-fzs-600-fazer-309308.html
Dále tady ta. Byla padená, ostatně o tom psal i na fóru, kde dával i fotky a byly to pouze škrábance, proto nejsou polepy na masce (seženou se), ovšem zadní podsedlový plast má neorig. vzor.. (zatím jsem mu nepsal):
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-fzs-600-fazer/yamaha-fzs-600-fazer-310690.html
Moc toho na výběr není a bude hůř.. takže tip kam jet nejdříve?
Naposledy editováno 14.02.2012 16:17:29
Na ten zadek jsem se taky díval, ale ono to na foto může zkreslovat. Taky ovšem nemusí.. Navíc i zadní stupačky se mi zdají, že pravá je v takovém jiném sklonu, nebo jak to nazvat..
Edit: tak pravá stupačka je tak normálně, teď jsem se schválně díval na několik foto i jiných a mají to stejně, to nic nemění na tom, že se to opravdu zdá křivé..
Naposledy editováno 14.02.2012 19:44:55
Edit: tak pravá stupačka je tak normálně, teď jsem se schválně díval na několik foto i jiných a mají to stejně, to nic nemění na tom, že se to opravdu zdá křivé..
Naposledy editováno 14.02.2012 19:44:55
Ahoj všici mám takovej menší problém ... mám motku po kompletním servise a připadá mi že mi při volnoběhu pomalu padaj otáčky ..... volnoběh mám nastavenej cca 1200 - 1500 otáček .... drží to v pohodě ... ale při přidání plynu na volnoběh otáčky pak pomalu padaj ... čím to může být způsobeno ? může to být i starším benzinem v nádrži ? předem díky za odpověď .....
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Dělá to pořád nebo jen když jí zahříváš?
Mě to dělalo něco podobného při zahřívání, ale mezi 3-5tis ot. Jakmile jsem přidal plyn, tak se začala dusit. Jediné řešení to bylo "prorvat". Pak už běžela normálně. Ale bylo to po zimě, kdy jsem jí párkrát projel a zas stála pár týdnů. Bylo to starým benzínem, tak ho zkus vyměnit.
Mě to dělalo něco podobného při zahřívání, ale mezi 3-5tis ot. Jakmile jsem přidal plyn, tak se začala dusit. Jediné řešení to bylo "prorvat". Pak už běžela normálně. Ale bylo to po zimě, kdy jsem jí párkrát projel a zas stála pár týdnů. Bylo to starým benzínem, tak ho zkus vyměnit.
Psycho_vlk_Wolf> Už jsem asik zjistil závadu ... zaprvý to bude i ten starej benzin .. já motku převážel autem .. a prej je možný že se po zimě po nastartování mohli i ty karbce zprasit takže zejtra jdu na vyčištění karbců a uvidíme
Psycho_vlk_Wolf> Dneska jsem si s tim dal docela práci .. a předchvilkou po namontování jsem to nastartoval .. vypadalo to že to bude v pohodě ale začalo to střílet z vejfuku .... a asik teď bude špatně nasazenej airbox a netěsní jak má ... tak zejtra zase rozmontuju .... v karbci jsem odstranil nečistoty tak to snad pak bude v pohodě ....
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Dneska úspěšně opraveno .. airbox jsem líp nasadil ..... a hned byl znát rozdíl a nic to už nedělalo akorát jsem jí nechal zahřát a nastavil pořádně volnoběh a všechno funguje jak má .. tak snad už budu mít od toho klid ..... nechápu jak ty kreteni k tomu dávaj krátký palivový hadice .....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
jirgus.z> Vidím, že tady úspěšně vedeš samomluvu Jinak s těma hadicema souhlasím, člověk ani nemůže pořádně nadzvednout nádrž, aby tam strčil ruku a odpojil/napojil je.. No a s napojováním airboxu jsem laboroval snad 45 minut. Vždy jsem jednu stranu nasadil a druhá mi zas vylezla.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |