Chcu si udělat chlazení nasávaného vzduchu a chlazení paliva použitím tekutého CO2, který má -70°
Uzavřeno 24.01.2012 v 22:35 uživatelem -MaňaS-
Otevřeno 24.01.2012 v 23:28 uživatelem -MaňaS-
Uzavřeno 27.01.2012 v 14:48 uživatelem -MaňaS-
KedaR_K píše: Tak jsem to nějak vygooglil a lehce spočítal a při ochlazení vzduchu o 15°C což si myslim je maximum co jsi schopen ochladit, by ti to přidalo výkon o cca 7% pokud to správně naladíš. Jak jsem psal, teorie je jiná než praxe takže ani s těma 7 nepočítej, spíš 4% nebo méně. Zkus a uvidí se
Tak to se dá vyzkoušet i bez systémů chlazení. Můžeš třeba vyzkoušet maximálku když je venku 5 a 25 stupňů. neřeším jestli použít nějaký sofistikovanější metody, jako metodika měření, úprava směsi, ale rozumnej základ pro testování to je.
-MaňaS- píše: KedaR_K> To mi chceš říct že když budou vzduch proudit okolo "studené" věci která má cca -60° tak se okolní vzduch sníží třeba z 30 na 15? nějak málo ne? =-O
E:Nemyslím to tak, že to bude zmražené třeba sekundu..ale delší dobu..
Víš co?Zajeď si do Nowaca,otevři mrazák (maj v něm tuším okolo -25°C), svlíkni se,na vteřinu vběhni dovnitř a zase ven a pak si změř teplotu na povrchu těla,jestli klesla aspoň o 15°C
A přestaň mě mazat,ty kurvo,já se tu s tím píšu jednou rukou a ty mi tu takhle maříš moji snahu
MaňaS> no, já myslím, že nejlepší řešení bude, když něco najezdíš na tom sériovém 6tkovém CBR a pak si koupíš litra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
2stroke píše: Opravdu záživné téma ...
MaňaS> no, já myslím, že nejlepší řešení bude, když něco najezdíš na tom sériovém 6tkovém CBR a pak si koupíš litra
litra nechce.. se nedivim po tom co stravil dlouhy hodiny vystrihavanim nalepek "MUGEN POWER"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
Krovak píše: Nedělejte si z něj prdel,bo vás taky smaže
ja si nedelam legraci, to fakt vypada ze to vystrihal ruco coz mi v dobe ploteru co to vyrezou za minutu prijde jako docela slusnej ulet.. navic to vypada i docela k svetu (to provedeni, ty motivy jsou subjektivni vec jak se co komu libi)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
666S999 píše: assassin>jako odborník: na letadlech se dělal pravý opak, vyhřívaly se karbce, aby nezamrzly... ( čumím jak tele na new gate... ) Twl, to je zas nápad chladit, si to tu musím omlékovat.
kdyby jenom na letadlech.. ja mam dojem ze vyhrivani karbcu vodou z motoru ma i tahle CBR 600f :)
Naposledy editováno 26.01.2012 09:55:01
assassin píše: kdyby jenom na letadlech.. ja mam dojem ze vyhrivani karbcu vodou z motoru ma i tahle CBR 600f :)
i starý Mikuny v Ducatkách... teda alespoň Malinin monster to měl...
MaňaS, na plyn se vybodni, prodám ti velkej intercooler ze Saabu 9000 2,3T, tím to ochladíš až až
kratod píše: hele ja jsem pro.. ber pri plnym vykonu ( pri nejvetsim prutoku), humidita dame idealni 0 (nebudem brat v potaz ze led izoluje), teplota okolniho vzduch 22 a teplota trumpet -40... ja tipuju tak 3-6 stupnu a to jsem kurva optimista.. maNas sem hodi rozmery tech trumpet (cast, kterou bude chladit,zbytek se bude ohrivat od protekajiciho vzduchu a nemuzem se bavit o -40st.), at se muze spocitat stycna plocha a assassin to hodi do vzorce (??).. (kdybych vedel jak, spocitam to)
jiny tipy, o kolik se schladi prutocny vzduch v plnym prutoku???
Pri mnozstvi vzduchu co tama protece, tipuju schlazeni tak max o 0,1°C a to je jeste velice optimisticky odhad
Dřívko.d píše: Jenom teoreticky: 600 ccm = 0,6 litru. Při otáčkách 10000/min.x 0,6 /2 (čtyřtakt)proletí motorem 3000 litrů směsi/s.. Děleno 60-ti to je 50 litrů za sekundu, děleno 4-mi = 12,5 litru vzduchu na jeden difuzor karburátoru za sekundu. I kdyby těla difuzorů měla v optimálních podmínkách -70 st.C, tak ten vzduch se neochladí ani omylem. O desetinku snad, ale to je všechno. Všechno jde samozřejmě spočítat na 100% - "prudění kapalin a plynů, sdílení tepla atd.." ale škoda času....
pekny...a ma to v prdeli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
myslím si že je to k ničemu ...když už tak už a to velký obsah nebo Turbo když si hrát
ja fandím těmhle klukům proč ne taky sem se různě zabýval těmahle srandama (teoreticky i ve fázi praktčnosti) ale došel sem k Tomu že nejhezčí je stejně fouknutej 3.0V6 od Toyoty
a potom něco od BMW
takže se spojí velkej motour a veeeeliky turbo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
pylot píše: wormi> Objem muzes nahradit otackama.
nejde to ...pak s tím nejde normálně jezdit vždy je něco za něcomarekparek píše: nejde to ...pak s tím nejde normálně jezdit vždy je něco za něco
Jaktoze to nejde? Samozrejme nebudeme se bavit o extremech kdy bude gyroefekt takovej ze s tim nepujde zatacet. Ale treba posunuti krouticiho momentu o 1000 otacek vejs udela docela dost.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
wormi píše: a pak 4 pístky v hlavě :D, jen bych chtěl doplnit, motory jsou dymenzinovány na určitý výkon, tzn, šrouby, ojnice čepy atd...jestl ito tam chceš dávat jen kuli 20kw tak to je nesmysl,a jak to už bylo, objem nenahradíš
To říká ten co má 29kW? ty si radši kup ěco silnějšího...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
-MaňaS- píše: To říká ten co má 29kW? ty si radši kup ěco silnějšího...
ty maňas čeče kolikrát už jsi na té motorce jel?