Chcu si udělat chlazení nasávaného vzduchu a chlazení paliva použitím tekutého CO2, který má -70°
Uzavřeno 24.01.2012 v 22:35 uživatelem -MaňaS-
Otevřeno 24.01.2012 v 23:28 uživatelem -MaňaS-
Uzavřeno 27.01.2012 v 14:48 uživatelem -MaňaS-
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
bizon17 píše: Můžu sehnat dusík, měl bys skoro 200% výkonu na víc, nejlíp v něm vykoupat celou motorku.
Vidím že ty otřesi z motorky vytřepali mozek
píčovina..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
[img] je na N2O nebo na něco co se bude stříkat do sání...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
-MaňaS- píše: Tohle je na N2O nebo na něco co se bude stříkat do sání...
princip bude stejnej, ne? stejně to tam budeš foukat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
Nedej se a jdi do toho, sice o tom nic nevim ale urcite ti to prida aspon tech 50 koni a poleti to jako vitr.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
Dawe02 píše: Proc ho od toho zrazujete?? Vy jste nevideli nikdy jezdit cizu s hasicakem na nadrzi?
Nedej se a jdi do toho, sice o tom nic nevim ale urcite ti to prida aspon tech 50 koni a poleti to jako vitr.
napln si hasičák N2O nebo CO2 a si frajer..jak nepřijdeš bez prstů tak ti dám 500,- Hasičák je tenkostěný,vydrží tak 2Bary. CO2 má při 30° cca 190Barů a N2O 290° :-* chytráku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
-MaňaS- píše: No dlouhé sání je na krouták a krátké má krouták až ve vysokých otáčkách. Tam jsem to měl i na ČZ.
no jasne to ze to tak bylo na CZ tak tady to teda podle tebe dela to ze ty vnitrni valce tahaj vespod a nahore nic moc a ty krajni naopak?
u preplnovani neni ten vzduch ohratej ani tak od vyfuk plynu, ale ohreje se tim stlacenim... ale to se probiralo ve fyzice, naky zaklady termodynamiky coz? ze pri stlacovani plynu dochazi k rustu tlaku a teploty... adiabaticky dej ... hele prakticky pokusy rozhodne nejsou na skodu, ale bez znalosti teorie brzo narazis na neprekonatelny prekazky
assassin píše: no jasne to ze to tak bylo na CZ tak tady to teda podle tebe dela to ze ty vnitrni valce tahaj vespod a nahore nic moc a ty krajni naopak?
u preplnovani neni ten vzduch ohratej ani tak od vyfuk plynu, ale ohreje se tim stlacenim... ale to se probiralo ve fyzice, naky zaklady termodynamiky coz? ze pri stlacovani plynu dochazi k rustu tlaku a teploty... adiabaticky dej ... hele prakticky pokusy rozhodne nejsou na skodu, ale bez znalosti teorie brzo narazis na neprekonatelny prekazky
Tak ale jsou teplé i od výf. plynů...A ty válce s tím krátkým a dlouhým sáním jedou furt..jen prostě některé mají větší výkon při větších a některé při nižších otáčkách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
-MaňaS- píše: napln si hasičák N2O nebo CO2 a si frajer..jak nepřijdeš bez prstů tak ti dám 500,- Hasičák je tenkostěný,vydrží tak 2Bary. CO2 má při 30° cca 190Barů a N2O 290° :-* chytráku
no hasici pristroje se CO2 plni celkem bezne....
ale to samo dawe nemuze tusit, ten je rad ze si precte noviny
jinak psal si ze budes to CO2 strikat na ty natrubky.. pokud ale okolo toho natrubku neudelas nejakou komoru odkud ten zplynovanej CO2 budes odvadet pryc tak to z toho airboxu stejne ten CO2 nasaje.. on neni duvod proc by do natrubku slo vse ostatni krom toho chladiciho plynu... pokud to samo nejak neodizolujes, neutesnis... zas bys ale prisel o objem airboxu - taky pomerne dulezita vec...
Já tě od toho odrazovat nechci,to určitě ne,je to tvůj čas a tvoje peníze.Ale normálního člověka,kterej se o motory a jejich princip zajímá by přece tohle nemohlo nikdy napadnout.
Ovšem pokud seš jeden z těch tunerů tak prosim..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
-MaňaS- píše: napln si hasičák N2O nebo CO2 a si frajer..jak nepřijdeš bez prstů tak ti dám 500,- Hasičák je tenkostěný,vydrží tak 2Bary. CO2 má při 30° cca 190Barů a N2O 290° :-* chytráku
Clovek se te zastane a hned to slizne
Tys nikdy nevidel co2 hasici pristroj? A to jsi elektrikar? kdyz jsme u toho. Tak je to normalni tlakova nadoba s revizi na 190b resp.200b. Plni se od 50 do 190b a pouziva mimo jine bezne napr jako tlakova nadoba pri mig/mag svarovani...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
assassin píše: no hasici pristroje se CO2 plni celkem bezne....
ale to samo dawe nemuze tusit, ten je rad ze si precte noviny
jinak psal si ze budes to CO2 strikat na ty natrubky.. pokud ale okolo toho natrubku neudelas nejakou komoru odkud ten zplynovanej CO2 budes odvadet pryc tak to z toho airboxu stejne ten CO2 nasaje.. on neni duvod proc by do natrubku slo vse ostatni krom toho chladiciho plynu... pokud to samo nejak neodizolujes, neutesnis... zas bys ale prisel o objem airboxu - taky pomerne dulezita vec...
Jo plní..ale to není takové CO2 co chcu já... Uvidíme no..
Bejt tebou bych vrazil do airboxu ve smeru pruchodu vzduchu trubku vokolo ,ktery bych napajel mosazny trubicky, ktery bych nasledne pripojil na ten zkapalnenej co2.
Uz tady padlo ze s dusikem by to byl jednodussi, ale bejt vosplouchanej tekutym dusikem by sem me nechtelo, pak to pali
BTW1: jak chces vyresit zamrzani toho ventilu, na tlak nadobe s co2? Pocitam ze to chces udelat z hasycaku.
btw2: jak chces vyresit bezpecnost ventilu na lahvi co bude mit bratru 200 baru ?. Videl si to nekdy litat ? Garantuju ti ze 2L lahev te vpripade ulitnuti ventilu zabije...nebo nekoho kdo se bude koukat az budes chladit
Naposledy editováno 24.01.2012 19:34:37
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
Woko_O píše: Jasně v Blesku.. Podle toho co píšeš tak si problematiku motorů a vůbec všeho studoval minimálně 20 let..Ve skutečnosti si ale podle mě právě dokoukal film Rychle a Zběsile..
Já tě od toho odrazovat nechci,to určitě ne,je to tvůj čas a tvoje peníze.Ale normálního člověka,kterej se o motory a jejich princip zajímá by přece tohle nemohlo nikdy napadnout.
Ovšem pokud seš jeden z těch tunerů tak prosim..
Proč by to nemohlo napadnout? Proč se to teda vyrábí chytrej? A rychle a zběsile je dobrý film...A N2O se používá i jako "palivo" do dragsterů ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
gugo píše: Sakra uz aby bylo teplo, nejak tem asfaltozroutum leze ta zima na mozek .
Bejt tebou bych vrazil do airboxu ve smeru prucodu zduchu trubku vokolo ,ktery bych napajel mosazny trubicky, ktery bych nasledne pripojil na ten zkapalnenej co2.
Uz tady padlo ze s dusikem by to byl jednodussi, ale bejt vosplouchanej tekutym dusikem by sem me nechtelo, pak to pali
BTW1: jak chces vyresit zamrzani toho ventilu, na tlak nadobe s co2? Pocitam ze to chces udelat z hasycaku.
btw2: jak chces vyresit bezpecnost ventilu na lahvi co bude mit bratru 200 baru ?. Videl si to nekdy litat ? Garantuju ti ze 2L lahev te vpripade ulitnuti ventilu zabije...nebo nekoho kdo se bude koukat az budes chladit
K zamrzání ventilu nedojde..a z hasičáku to nebude.. Bude to přímo bomba na CO2 s ventilem který má pojistku do 190baru..to znamená že jak se v nádobě zvětší tlak na 190 barů vyfoukne se přes tu pojistku..;)A láhev to je Litrová..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
-MaňaS- píše: Jo plní..ale to není takové CO2 co chcu já... Uvidíme no..
Pockej pockej. A jake CO2 teda chces ty?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
Dawe02 píše: Pockej pockej. A jake CO2 teda chces ty?
Kapalné..