Uzavřeno 11.01.2012 v 21:12 uživatelem Helca9
Otevřeno 11.01.2012 v 21:13 uživatelem Helca9
Uzavřeno 07.02.2012 v 22:22 uživatelem Helca9
Naposledy editováno 11.01.2012 18:18:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) terén
prackarr píše: Napsal jsem snad něco špatně? Kolega mě tu nařkl,že doporučuju 4T padesátky,chtěl jsem,aby mi ukázal,kde jsem to psal,protože toto jsem nikdy nikomu neradil. Co se ti na tom nezdá?
Helca9- jezdit můžeš na čem chceš. Na všem zajedeš,jde o to,co.
Kdyby jsi jezdila 2T 85ku a chtěla přejít na 2T 125ku,tak neřeknu ani ň. Dobrá volba. Ale ty už jsi bohužel,jezdila 4T 150ku,což je vlastně špatně.
Pokud vlezeš na 125ku v 2T,budeš vlastně začínat znova.
XTeTeto to shrnul dobře. 2T dole nejede,a nahoře jede moc. Ty budeš čekat na spodek,(zvyk ze 150ky),a ten se nedostaví a pak se ti to bude plašit "nahoře",což zase nebudeš znát z 4T.
Helca9 píše: prackarr> A myslíš, že je nějaká možnost, že si na to po pár týdnech strávených s touto motorkou na trati zvyknu a příjde i nějaké to zlepšování, nebo to nemá cenu a měla bych zůstat u toho čtyřtakta. Ani mi nevadí, že by to vlastně bylo jako by od znovu to ježdění.
Tak jistěže si budeš postupně zvykat. Problém je ten,že jsi "rozmlsaná" z toho 4T. Málokdo se z 4T vrátí na 2T.
Můj syn jezdil 85ku 2T. Pak zkusil 450 4T a na nic už nechtěl sednout. Chtěl jsem,aby jezdil ještě 125ku v 2T. Přemlouval jsem ho,ale byl jak beran,nechce o tom ani slyšet. Na té 450 šel okamžitě nahoru.Časy i výdrží.
Je starej,jak ty.Ale i tak lituju,že jsem mu to půjčil a neposadil ho na osminku
tady se můžeš mrknout.
a tady
a tady poprvé na 4T
Takže pokud chceš jezdit nějaký časy,chceš závodit apod.,tak jdi rozhodně do 4T,nerjlépe do toho,co máš ted. Pokud chceš jen jezdit pro zábavu,tak je úplně jedno,na čem budeš jezdit. akorát počítej s tím,že na 2T budeš trpět. Vše tě bude bolet a výdrží půjdeš dolů. Je to jen na tobě,co si vybereš. pro a proti bylo řečeno.
Naposledy editováno 11.01.2012 20:20:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) terén
XTeZeto píše: spíš mě pobavilo jak si chytl na první škrknutí od 15tiletýho kluka.
To si nemyslím.Napsal jsem jen to,co si myslím. Navíc jsou ty reakce vytrženy z kontextu,stejně jako vztah já a ty. Takže pokud máš co do debaty,tak to napiš a mě neřeš. Nechápu,proč ty a rrss vždycky nějkam přijdete a prvně reagujete na diskutéra a pak až teprve na téma.
Ale nemůžeš to sem dávat jako falešný pocit,že ona bude jezdit taky tak.
To sem můžu dát to samý s 4T,ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) terén
prackarr píše: To si nemyslím.Napsal jsem jen to,co si myslím. Navíc jsou ty reakce vytrženy z kontextu,stejně jako vztah já a ty. Takže pokud máš co do debaty,tak to napiš a mě neřeš. Nechápu,proč ty a rrss vždycky nějkam přijdete a prvně reagujete na diskutéra a pak až teprve na téma.
nevím,asi proto že tě znám ty můj virtuální oponente.prackarr píše: to mají. nějaké jsem objel,a rád vzpomínám....
Ale nemůžeš to sem dávat jako falešný pocit,že ona bude jezdit taky tak.
To sem můžu dát to samý s 4T,ne?
A hoši by měli víc používat PM.
hiffson píše: Si myslím, že pokud člověk ví, že bude jezdit 4T tak je 2T zbytečnej. Zvlášť pokud na 4T začal. Měl by směřovat k něčemu kolem 350 4T. Pokud teda netrpí úchlylkou na 2T a nesní o CR500 atd.
A hoši by měli víc používat PM.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) terén
XTeZeto píše: nevím,asi proto že tě znám ty můj virtuální oponente.
jde o to,kdo z nás dvou je příčina a kdo důsledek,ale troufám si říct,že ty oponuješ více mě,jak já tobě. Já na rozdíl od tebe s tebou souhlasím v případě,že máš pravdu,ale ty už z principu se mnou ne,i kdybych napsal,co chtěl. Vždy si na tom to svoje najdeš.
prackarr píše: jde o to,kdo z nás dvou je příčina a kdo důsledek,ale troufám si říct,že ty oponuješ více mě,jak já tobě. Já na rozdíl od tebe s tebou souhlasím v případě,že máš pravdu,ale ty už z principu se mnou ne,i kdybych napsal,co chtěl. Vždy si na tom to svoje najdeš.
tak to mě neznáš.Když vím že máš pravdu tak to nijak nerozebírám a mlčky s tebou souhlasím. A tady jsem nic na tvůj názor nepsal protože máš v podstatě pravdu.Ale myslím,že když si to zakladatelka vyzkouší na vlastní kůži,řekne jí to mnohem víc než tyto dohady.Mě na trať jezdí taky dost lidí co přecházejí z 4t na 2t a obráceně.Mají možnost si to vyzkoušet a porovnat na stejných podmínkách.A vidíš,ty souhlasíš mlčky,a já to klidně napíšu.Mě to problém nedělá...
prackarr píše: Dobrá. Jistěže jí víc dá zkouška,jak rada z netu,ale zima je dlouhá,jezdit nemůže,tak se ptá.
A vidíš,ty souhlasíš mlčky,a já to klidně napíšu.Mě to problém nedělá...
Helca9 píše: Takže.. abych to nějak pochopila.. na jednu stranu je to správné rozhodnutí a na druhou ne .. :) Mimochodem v garáži mi stojí 144 KTM, původní plán byl koupit tuhle motorku na kšeft, ale nakonec mi snad aj zůstane. Rozhodl o tom tatka, tak teda se ptám.. Myslíte si, že mám vůbec šanci ,,zdokonalit" svůj styl na této motorce? :) Nebo to nemá cenu zkoušet na takové motorce?
Já jsem na téhle sviňce odešla po dvou kolech na ruce. Úplně. Byl to rekord, obvykle vytuhnu až třeba po pěti. Nebyla sice se sériovým výfukem, měla Akrapovič, ale myslím, že je to úplně jedno, jede jako kráva samozřejmě. Ale to jede i dváca, když se to s ní umí ( Kuklík zbušil v Opařanech všechny kubatury, včetně 4T 450 co jedou mistrák, na sériovém 125 Husabergoj ). Takže s Tebou pojede úplně všechno, i osmdesátka.
Když už nic jinýho, 144 má alespoň o poznání lepší spodek než dváca.
125-144 2T je po 150 4T nechci říct že krok zpátky to ne , ale určitě by to bylo na přehodnocení celého jezdeckého stylu a možná i rozhození psychiky po neúspěchu(omlouvám se za podcenění). Ale pokud už někde na 4T je zvyklí vyděl bych jako další variantu asi 250 4T popřípadně větší kola, ale ty asi neuspokojí touhu po něčem novém.
Možná se mnou někdo souhlasit nebude,je to jen můj názor.
Přeji mnoho najetým mth v terénu bez zranění.