Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nikotýn píše: co s tim budeš dělat blázne??? Hrát si na E.T. po depu???
Co to Tebe zajímá když se na vodě bojíííššš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
norihaga píše: Co to Tebe zajímá když se na vodě bojíííššš
hele co já ho viděl naposled, tak se na vodě nebál je fakt, že pak když vyšel z medical centra v Mostě tak už to vypadalo jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
XJelen píše: hele co já ho viděl naposled, tak se na vodě nebál je fakt, že pak když vyšel z medical centra v Mostě tak už to vypadalo jinak
...hele draku s Ríšou se už nějakej pátek znám a naháním po tratích takže to bylo myšleno ve srandě...neb dobře vím že má vodu tůůůze rád
gorkin píše: Zdar zavodníci koukal jsem po nepromoku a narazil jsem na totok
i cena je myslim super šli b jste do ní
REVIT STINGER
Moooc pěkný, s tím bys mohl začít chodit po clubech, jako disco koule .
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jak to maji na SBK či motoGP když je startujou tim stojanem či roztlačenim?
Naposledy editováno 07.01.2012 10:23:35
poli46 píše: Nevíte někdo zda by šlo udělat aby v motorce nemusela být vúbec baterka ? když by jsem vyndal baterku a startér tak by se ušetřilo dost váhy...
jak to maji na SBK či motoGP když je startujou tim stojanem či roztlačenim?
Vubec se tim nezabyvej a nech to tam,jak to je. Ono toho na vaze moc neusetris a jen si pripravis problemy navic.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jo a ještě by mě zajímalo, slyšel jsem něco o tom že dávají na R1 slabší těsnění pod hlavu,, mám doma několik rozebranejch motorú a docela by mě to lákalo to zkusit postavit... všiml jsem si že těsnění pod hlavou u té 98 jsou 3 lehce profilované plechy které jsou nastříkaný nějakym silikonem .. tak když by se tam dali jen 2 ty plechy tak zda by se to nesnížilo o tolik aby nějak píst nenarážel do hlavy a okolik by se zvednul kompresní poměr ... ale to by šlo si myslim nějak zpočítat..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 08.01.2012 13:05:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nik.333 píše: poli46> hele má vůbec smysl vymýšlet takové bejkárny. Na naší úrovni ježdění by se člověk, dle mého, měl spíš soustředit na ruce než techniku.
Na druhou stranu kdyz ma ten motor rozebranej, tak flaknout tam zavodni tesneni asi muze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nehledě na to, že všechno má nějakou spojitost, když udělá jedno je potřeba udělat i druhé, aby to jako celek fungovalo..
Nik.333 píše: Ozzy_> Tak jasně, že může, ale aby pak v sezóně neřešil, že to či ono nějak nefunguje nebo se sere. Myslim to dobře.
Nehledě na to, že všechno má nějakou spojitost, když udělá jedno je potřeba udělat i druhé, aby to jako celek fungovalo..
To je pravda :) Proto ocesu seriovku o drahy homologacni dily a budu makat na sobe s vedomim ze motorka je stoprocentni a vsechno je jen v pazourach A hlavne ze v serii vydrzi nesmysl.
Naposledy editováno 08.01.2012 13:54:36
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ozzy_ tak ta tvoje R6R je dělaná tak že z toho sundáš jen značku a lítáš jak drak, já bych moh jezdit veterán cup
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
me by ale asi stvala nutnost startovani externim starterem.... nebo teda jestli mas paru na to to roztlacit....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dawe02: jako že by jsi z podsetrváku vyndal to vinutí? a nebo by jsi sundal i ten rotor, to by pak ale nedrželo volnoběh, ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
poli46 píše: mě všichni hrozně dávaj na motor...
No to, že ti někdo na rovině ujede, nebo tě předjede není často až tak o motoru, ale o tom, že má lepší výjezd ze zatáčky...3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ale jináč můžu potvrdit, že rozdíl 20 PS už trochu znát je ...nu a proto jsem si pořídil ještě slabší strojek, když to nešlo na silnější bestii - asi jsem se už nadobro zbláznil!
Biker - ta Ducati je ale krásný stroj, viď? A určitě dobrý a spolehlivý (tedy alespoň jsem na to zvědavej u tej verze "pro holky")
Dawe02 píše: assassin> no prave by mohl nechat starter, pridat LiFePo a startovat to normalne. Odmontoval by jen altik a vse k dobijeni. Odlehcil by to radne,levne a konika navrch by dostal jako bonus. Co?
jo to by slo, otazka kolik enerfie by to startovani z baterek vyzralo, aby baterka co ma 4500mAh ktera ti ciste jen pro FI apod dokaze stroj napájet 45min-hodinu, po startování ulitýho motoru nerekla po 15min nazdar...
navíc lidi co jezdí ciste jen na baterky bez dobijeni maj v te dobe na nabijecce druhej balik aby to pri tankovani jen prohodily.. 2baliky LiFePo uz by se prodrazili.
ale ja sem teda nastartoval TL i s LiPol triclankem 2200mAh co s nim litam na RC heli :) tzn do okruhovky bych asi nacpal i ty LiPol - samo v obou pripadech by se uz musela resit odpojovaci elektronika pro pripad vybiti.. nejaka signalizace napeti atd... tzn vec kterou ty snadno dokazes, ale otazka je kdo dalsi... ikdyz teda to samo zadna veda neni.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35815 | 31.5.2024 v 22:26 Ghostik |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |