paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kdo přešel z V2 na 4V??
10.5.2010 v 10:45
Zdarec.Po weekendové projíždce s přítelkyní, a následně pák solo s kámarádama mi začala vrtat hlavou myšlenka zkusit 4 vál. Proč?Jedna věc je ta, že mě u VTR štve malá nádrž+relativně velká spotřeba a tím pádem malý dojezd. Celkově je to taková hrubější motorka(vím,jak pro koho ..)..Nejezdím kudlu,jen občas když jedu sám tak tomu naložím, jinak poklidný tempo s přítelkyní. Jelikož nepotřebuju extra výkon, tak se koukám po 6ti kilu - Konkrétně se mi líbí ZX6R 2001+ nebo Fazera 2001+...A ted tu proč píšu-je tu někdo, kdo přešel z V2(klidně i šestky) na řadověj 4 vál??Proč jste přešli,vaše dojmy, jakýkoliv postřehy.díky...

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

4.1.2012 v 18:55 | Nahoru | #331

Kweni píše: ja som presiel z 2V na 4V .. 650 na 1340 ccm.. 25(v " ") na 145 kw .. nelutujem



Jenže to je nesrovnatelný SV650 vs Busa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 09:14 | Nahoru | #332

Kweni píše: ja som presiel z 2V na 4V .. 650 na 1340 ccm.. 25(v " ") na 145 kw .. nelutujem



Ty jo, to je skok, z takovýho brutálu 2V na takovejhle vysavač :))))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 09:44 | Nahoru | #333

GRASSEL píše: To je hlavní když někomu motorka sedne o tom taky celej tenhle magořinec je...
Mě zas firestorm nesednul vůbec, hlavně podvozek je strašnej ale .... jeden rád vdolky a druhej holky bylo by debilní kdyby každej chtěl to samý....



souhlasím každopádně s podvozkem si musí pohrát člověk co tomu opravdu rozumí a ne aby se v tom vrtal každej kretén a "ladil" mě to dělal kamoš tady v OL a ted už je to v poho ale když jsem ji koupil tak máš pravdu že to byl děs.Každopádně každá mařena má svoje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 10:06 | Nahoru | #334

thor1403 píše: souhlasím každopádně s podvozkem si musí pohrát člověk co tomu opravdu rozumí a ne aby se v tom vrtal každej kretén a "ladil" mě to dělal kamoš tady v OL a ted už je to v poho ale když jsem ji koupil tak máš pravdu že to byl děs.Každopádně každá mařena má svoje


Myslím, že to bylo myšleno tak, že firestorm má strašnej podvozek. Tečka! A žádné "ladění" mu nepomůže. Na cestování (k čemuž je i určena) postačuje, ale při sportovní jízdě nestíhá. Na to je tady SP! U VTR F ten špatnej podvozek neschováš ani za řeči o brutálním V2, protože on spolu s SV1000 nepatří mezi "brutální" V2. Bez urážky, ale mně na VTR F zklamal jak podvozek tak motor. Ale jak píšu je to cestovní bajk a na to to postačuje. Na druhou stranu je obrovská škoda, že Honda už žádný podobný litrový V2 nevyrábí.

Naposledy editováno 05.01.2012 10:06:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 10:12 | Nahoru | #335
Sefo> je to skok ale podla mna Hayabusa nie je vrazebny nastoj .. to je jenom takova turisticka moto s velkym motorem a velkym vykonem .. ale mne staci bezne(na 90%) otacky 1500-4500 kde ma najkrajsi zvuk Busa

bracha s SV650S na sprintech na 300m v pohode prekonaval GSXR6(06+) takze ten 2val taha jak dabel a nie je to nejake slabe prditko ..

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 10:17 | Nahoru | #336

Kweni píše: Sefo> je to skok ale podla mna Hayabusa nie je vrazebny nastoj .. to je jenom takova turisticka moto s velkym motorem a velkym vykonem .. ale mne staci bezne(na 90%) otacky 1500-4500 kde ma najkrajsi zvuk Busa

bracha s SV650S na sprintech na 300m v pohode prekonaval GSXR6(06+) takze ten 2val taha jak dabel a nie je to nejake slabe prditko ..


SV 650 je slabé prdítko (když použiju tvůj příměr) a V2 tahá dole líp jen ve srovnání s čtyřválcovou šestkou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 10:25 | Nahoru | #337
italšrot> vtr f není cestovní motorka, je to sportovní motorka na silnici. Výkony nechám stranou, ale na cestování není vůbec uzpůsobená. S tím že podvozek se u něj poštelovat moc nedá souhlasím, chce to trochu větší zásahy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 10:28 | Nahoru | #338

Stev píše: italšrot> vtr f není cestovní motorka, je to sportovní motorka na silnici. Výkony nechám stranou, ale na cestování není vůbec uzpůsobená. S tím že podvozek se u něj poštelovat moc nedá souhlasím, chce to trochu větší zásahy.


No sportovní O.K. nebudu se přít. Na cestování s velkých V2 jedna z nejlepších.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 10:31 | Nahoru | #339
italšrot> já se nehodlám přít o tom jak jezdí, ale zamýšlená je opravdu jako sportovní motorka. Velká světlost náklonu, poměrně sportovní pozice za řídítkama, malá kapotáž. Vždyť je to v podstatě roadster. Podvozek na cestování vhodnej taky není, ten je jenom nepovedenej

e: A teda třeba na mille jsem nejel, ale nevidím důvod proč by měla bejt nepohodlnější, naopak je tam víc místa pro nohy.

Naposledy editováno 05.01.2012 10:33:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 10:59 | Nahoru | #340
Stev> RSV a VTRf jsem jezdil obě, motorově je teda na tom RSV lépe, brzdama a podvozkově taky. Ale určitě ne posezem, to je skutečně to VTRf sportovnější posez, taky nemá antihop, což zase má určitej fun factor. Rychleji pojedeš určitě na RSV, ale zábavou si myslím, že VTR je dost dobrý, super se na tom jezdí po zadním...líp než na RSV.

3 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 11:19 | Nahoru | #341
italsrot: to je otazka co si pod tim ladenim kdo predstavi :) podle me toceni koleckama neprinese zadny zasadni zmeny skoro u zadny motorky.
stev ma na firestormu taky "ladenej" podvozek a ja myslim ze to funguje moc pekne... myslim ze pri srovnani se soucasnejma supersportama bys nenasel vyraznou slabinu.

kweni: kdo na naky novejsi GSXR projede sprint s SVckem tak neumi jezdit :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 11:25 | Nahoru | #342
Sefo> jo, souhlasím, já bych teda jel stejně rychle na silnici asi na všem, jezdim jak stíhá hlava A po zadním bohužel ještě neumím, nějak mi zatím přišlo líto to trápit, i když se to vyhoupne snadno, to je fakt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 13:01 | Nahoru | #343

Stev píše: Sefo> jo, souhlasím, já bych teda jel stejně rychle na silnici asi na všem, jezdim jak stíhá hlava A po zadním bohužel ještě neumím, nějak mi zatím přišlo líto to trápit, i když se to vyhoupne snadno, to je fakt



Po zadním musíš :) neříkám, že jezdím kilometry ve svíci, ale takhle od semaforů by mi nedalo to nezvednout...

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 13:15 | Nahoru | #344

Sefo píše: Po zadním musíš :) neříkám, že jezdím kilometry ve svíci, ale takhle od semaforů by mi nedalo to nezvednout...



taky si říkám ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 13:41 | Nahoru | #345
assassin> bylo ich vic .. 2 vyhry nad GSX6R 1 Prehra + 1 vyhra nad SV650S s ladakem bez pouziti spojky (bracha pouzival normalne spojku..)

Naposledy editováno 05.01.2012 13:45:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 16:27 | Nahoru | #346

Stev píše: italšrot> vtr f není cestovní motorka, je to sportovní motorka na silnici. Výkony nechám stranou, ale na cestování není vůbec uzpůsobená. S tím že podvozek se u něj poštelovat moc nedá souhlasím, chce to trochu větší zásahy.



o seřízení a větších zásazích jsem mluvil ikdyž jsem to možná napsal blbě

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 16:33 | Nahoru | #347
italsrot: to je otazka co si pod tim ladenim kdo predstavi :) podle me toceni koleckama neprinese zadny zasadni zmeny skoro u zadny motorky. stev ma na firestormu taky "ladenej" podvozek a ja myslim ze to funguje moc pekne... myslim ze pri srovnani se soucasnejma supersportama bys nenasel vyraznou slabinu.

má pravdu ten chlapec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 16:49 | Nahoru | #348

thor1403 píše: o seřízení a větších zásazích jsem mluvil ikdyž jsem to možná napsal blbě



To co jsi psal jsem nějak moc nekomentoval, protože nebylo jasný co přesně jsi na podvozku dělal. Ono tady se říká tuning i tomu že vyměníš blinkry a plexi, takže nevím co jsem si měl představit pod tím co píšeš, taky to mohl být jen vyměněnej olej ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 17:01 | Nahoru | #349
Kweni> Na tom gsxr asi neumí jezdit, když se nad tím trochu zamyslíš tak musíš uznat že není možný abys na 300 m vyhrál nad motorkou s o půlku větším výkonem.
300 m je skoro čtvrt míle, tak se podívej jaký se dosahujou časy a rychlosti v publik bikes na závodech dragsterů a musí ti bejt jasný že to bylo rukama, takovej čas neudělá sv ani volným pádem.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 17:29 | Nahoru | #350
Kweni> SV650 podělá GSXR 600?! Ty vole....

Tak ať si daj letmej sprint kde nepůjde o start, bude se tomu SV650 hoooodně vzdalovat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 17:33 | Nahoru | #351
assassin> Nojo, jenže STEV to má nějak víc laděný ne?! Má tam třeba jiný brko vzadu, v předu střeva nebo se pletu?!
Pak věřím že to bude fungovat dobře

Jinak ale VTR fire je opravdu takovej, já nevím no.... bez urážky, ta motorka mi příjde nemastná, neslaná, ničím nezajímavá pokud není nějak upravená prostě taková hrozně FOR ALL.... chápeš

2 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 20:15 | Nahoru | #352
SV 650 ma nad GSXR 600 navrch jenom do nejakejch 10000 otacek. Pak musi preradit a v tu chvili mu gixero ujede. To je na jednicku do cca 80km/h.
Pri lemym sprintu na dvojku se da rict to samy protoze tam jeste prevody vicemene odpovidaj. Na trojku uz je to dost sporny protoze tam ma GSXR uz kratsi prevod takze nejspis dorovna vyssi tocivej moment SVcka a na ctyrku uz by melo navrch asi spis to GSXR protoze uz tam je dost rozdil v prevodech.

Naposledy editováno 05.01.2012 20:18:56

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 20:35 | Nahoru | #353
pylot> letmáč může bejt i na jedničku

Nicméně sprint jsem zažl vs gsxr 600 97 a i to byl dost razantní újezd takže vůbec nepochybuju o novým gixxeru páč 600 srad nebyl zrovna žádnej zázrak narozdíl od sedumpade která v tý době byla pro SUZUKI taková sportovní vlajková loď.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 20:36 | Nahoru | #354
GRASSEL> přijde ti i TLS resp. Raptor 1000 hrozně FOR ALL ?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 22:26 | Nahoru | #355

Rogerer píše: GRASSEL> přijde ti i TLS resp. Raptor 1000 hrozně FOR ALL ?



TLS je krásná motorka a raptor taky, obě ty motorky maj hodně do sebe... takový to něco co tě zaujme i když TLS nemá zrovna TOP vlastnosti a nějaký mouchy ale prostě má takový to něco co zrovna třeba firestorm nemá, ale to je můj dojem a pohled na věc

PROČ?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.1.2012 v 22:51 | Nahoru | #356

pylot píše: SV 650 ma nad GSXR 600 navrch jenom do nejakejch 10000 otacek. Pak musi preradit a v tu chvili mu gixero ujede. To je na jednicku do cca 80km/h.
Pri lemym sprintu na dvojku se da rict to samy protoze tam jeste prevody vicemene odpovidaj. Na trojku uz je to dost sporny protoze tam ma GSXR uz kratsi prevod takze nejspis dorovna vyssi tocivej moment SVcka a na ctyrku uz by melo navrch asi spis to GSXR protoze uz tam je dost rozdil v prevodech.


To je hezké, že do 10 má SV navrch, ale to je ti u sprintu na nic ne? A od kdy má SV větší krouťák?

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 08:50 | Nahoru | #357

GRASSEL píše: Jinak ale VTR fire je opravdu takovej, já nevím no.... bez urážky, ta motorka mi příjde nemastná, neslaná, ničím nezajímavá pokud není nějak upravená prostě taková hrozně FOR ALL.... chápeš



To je pravda, ale to snad assassin nezpochybňuje. I když osobně si myslím že TLS v sérii a VTR v sérii jsou u sebe docela blízko, budu to muset někdy zkusit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 08:51 | Nahoru | #358

GRASSEL píše: TLS je krásná motorka a raptor taky, obě ty motorky maj hodně do sebe... takový to něco co tě zaujme i když TLS nemá zrovna TOP vlastnosti a nějaký mouchy ale prostě má takový to něco co zrovna třeba firestorm nemá, ale to je můj dojem a pohled na věc

PROČ?!



má pověst zabijáka a je hezčí

e: aby nedošlo k nedorozumění, takový to něco navíc opravdu má, a jelikož se na motorce hraje i na emoce beru to jako argument že je tele zajímavější.

Naposledy editováno 06.01.2012 08:55:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 10:34 | Nahoru | #359

Stev píše: To co jsi psal jsem nějak moc nekomentoval, protože nebylo jasný co přesně jsi na podvozku dělal. Ono tady se říká tuning i tomu že vyměníš blinkry a plexi, takže nevím co jsem si měl představit pod tím co píšeš, taky to mohl být jen vyměněnej olej ...



tuning jak píšeš si tady někdo předsatvuje jako potočením šroubku takže ne nebylo to jen poštelování ale vzadu je jiná tlumící jednotka ale jaká ať se mě nikdo neptá páč jsem do toho nezasahoval jen to řešil kamoš a předek je taky jinak ale ne trubky ale pajšl vevnitř

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 10:51 | Nahoru | #360

GRASSEL píše: TLS je krásná motorka a raptor taky, obě ty motorky maj hodně do sebe... takový to něco co tě zaujme i když TLS nemá zrovna TOP vlastnosti a nějaký mouchy ale prostě má takový to něco co zrovna třeba firestorm nemá, ale to je můj dojem a pohled na věc

PROČ?!



mel sem moznost ject na nekolika kusech TLS a 2 VTR... jedno serie kamose (na tom sem najel celkem dost) a na te stevove...

u seriovejch motorek je dojem z TL akcnejsi.. me prislo VTR takovy moc hodny, nevyraznej motor... ale i tak je stejne rychly jako TL jen to tak nevypada.

to stevovo proti tomu druhemu jelo na motor znatelne lip este nez sme se v tom zacali vrtat .... upravy co ma na tom stev odstranily ty nedostatky co jsem na tom videl - brzdy(v serii brzdi uzasne dokud clovek nejede jak idiot, pak zacne bejt znat ze slabnou) to same podvozek a i motor je v serii "nevyraznej" ... ted to stevovi brzdi hodne pekne, podvozek jistej ..hlavne po nasich rozbitejch okreskach mas pocit kontroly i ve slusnym fofru a motor ted v 6ti za to vyrazneji zabere a tahne do omezovace pocitove silneji nez TL ... na jednicku to jde na zadni krasne i jen prudkym pridanim, zadny ubirani... vespod to s tima ladakama ozilo dost, to jde takhle plynem zvednout v podstate z 3tis ot.. to me tenkrat dost prekvapilo jak se to zmenilo a jak to taha proti TL... pak ten spodek ale zabil pruchozi filtr, ale ten uz tusim stev zmenil zpatky na origo papirak...

na technictejsim useku kde se pojede do tech cca 240 si myslim ze ted to VTR udrzi krok klidne s modernim ctyrvalcovym litrem.

jasny v upravach na to padlo dost a dala by se za par poridit gsxr1000 ktera umi dost veci lip uz v serii , ale prijde mi ze to je prave to kouzlo u te komunity VTR a TL, ty upravy..

seriovy TL/VTR bych v dnesni dobe nechtel.

jinak stevovo VTR bohuzel funguje ve vsech smerech lip nez moje TL.. a upravy mam na svem v podstate v podobnem rozsahu:( je ale fakt ze to moje je v takovem zanedbanem stavu.. nakej cas a financni injekce by to dost zlepsila ... ale s podvozkem si stale nemuzu poradit:( mozna mi jde motor o malinko lip v nejvyssich otackach..

Naposledy editováno 06.01.2012 10:54:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 79 19.6.2024 v 15:47 djbell
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm Forgys69 23 19.6.2024 v 11:49 Stev
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76


TOPlist