Chci pořídit druhou motku a lámu si hlavu, zatím teda u mně vede Bigouš, ale tydle dvě brambory mě lákaj.
CHci to na blbnutí plus nějakej delší výlet sám (rumunsko) a nouzově na tom vyvíst mámu když už bude hodně prudit, že jí někam neberu. Takže naloženej jako kráva, ale jen po čr a u nás je všechno za rohem
Dakar je pěknej, ale co si budem nalhávat docela drahej. Proto mě zajímá srovnání se starším bratříčkem F650 ceny sou v podstatě skoro poloviční!!!
Můžete to klidně porovnat i s BMW F650GS, na tom sem jel a teda pole to přejede, ale podle mě jinak čistě na slnici
1 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS Dakar versus BMW F 650 Funduro
1 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS Dakar versus BMW F 650 Funduro
Hold 100lidí 100názorů každýmu se líbí a sedne něco jinýho
Ale ještě se tadle diskuze drží Taky se mě stalo že jsem dal dotaz a místo rady jsem se dozvěděl že jsu debil a motorku mám sráč
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar versus BMW F 650 Funduro
otajs ZX9R píše: brambory se mě dycky líbily, 12tka je krasavice, je to podstatně lehčí a výkonější než stará 11tka, a na podvozek pějou ódy, ale na to nemám tolik peněz.
Mě spíš neseděj tydle velký motorky afrika, Varan, vstrom, starý GS (nevím co nový, nejel sem na tom) atd., pro někoho srdcovky pro mě nuda, příde mě to tak hrozně univerzální, že tomu schází ty koule.
otajs ZX9R píše: Měljsem r1100gs moto dobrý, ale nějak sme si nesedli. Ikdyž nikdy neříkej nikdy. Samotnýho mě na tom nebavilo jezdit. Proto sem se rozhodl zkusit něco menšího s čím bude snad víc zábavy, páč to sice bude slabší, ale univerzálnější.
Ale je fakt že na cestování ve dvou nic lepšího asi není to byla paráda.
Ahoj,
s tou univerzálností jsi se v tom trochu zamotal...
Např. boxer 1100 GS Ti přijde hrozně univerzální, přitom bys rád něco ještě univerzálnějšího.
Ale nic ve zlém, s hmotností s ohledem třeba na terén nebo s tou vhodností (velký GS Báwo) či nevhodností (malý GS Báwo) pro cesty ve dvou to chápu
otajs ZX9R píše: Jo tak to jo já se jen lekl že by se to mohlo zvrhnout jak Xprocentech diskuzí. Kdy to končí hádkama typu hujdy a poruchový kawasaki a jiný nesmyslný bláboly, což mě zde na fóru docela sere
Hold 100lidí 100názorů každýmu se líbí a sedne něco jinýho
Ale ještě se tadle diskuze drží Taky se mě stalo že jsem dal dotaz a místo rady jsem se dozvěděl že jsu debil a motorku mám sráč
nejlepší je ta co stojí v garáži..ale trocha srandy neuškodí,pokud to někdo nebere vážně..to pak se vytratí humor a je to o ničem....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar versus BMW F 650 Funduro
To jsme se čéče nepochopili Tydle velký motorky jsou určo univerzální, ale já prostě motorky typu GS a afrika v terénu neukočíruju. Nebudu si nic nalhávat. Zkoušel jsem to a trocha bláta a pro mě to není potěšení, ale spíš utrpení.
A myslím že už sem toho ozkoušel dost a zůčastnil se snad všeho. A týpky co si koupěj KTM adventure že budou strašný enduristi a pak jezděj jen po silnici a když svítí slunko (kolega z práce) a nebo vlítnou do bordelu a pak je člověk tahá každejch 10metrů páč sou vyšťavený a furt ležej Nebo jedou jak posraný s roztaženejma nohama nad zemí. To nechápu
Zatím mám prioritu silniční vysavač. Ale chtěl bych i něco na čem můžu třeba v neděli odpo vzít děcko na výlet rozhlednu páč na zalehávačce nechci s malým děckem lítat, to si nelajznu! A babu jednou za měsíc někam na víkend, aby nepyskovala, že furt někde trajdám sám A jinak na hodně amatśký blbnutí kolem komínu. A těch 14 dní se dá myslím v poho zvládnout i na jednobuchu kdybych se konečně mrknul do toho rumunska!
V sobotu mám domluvenýho biga svezu se a pak ještě musím někde splašit malýho dakara a uvidím. To bude rozhodující.
Asi ještě pro zajímavost projedu KLE páč sem fanda značky. A daj se pořídit třeba 5let starý za pár kaček a docela se mě líběj ty po faceliftu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar versus BMW F 650 Funduro
otajs ZX9R píše: Dovi>
To jsme se čéče nepochopili Tydle velký motorky jsou určo univerzální, ale já prostě motorky typu GS a afrika v terénu neukočíruju. Nebudu si nic nalhávat. Zkoušel jsem to a trocha bláta a pro mě to není potěšení, ale spíš utrpení.
A myslím že už sem toho ozkoušel dost a zůčastnil se snad všeho. A týpky co si koupěj KTM adventure že budou strašný enduristi a pak jezděj jen po silnici a když svítí slunko (kolega z práce) a nebo vlítnou do bordelu a pak je člověk tahá každejch 10metrů páč sou vyšťavený a furt ležej Nebo jedou jak posraný s roztaženejma nohama nad zemí. To nechápu
Zatím mám prioritu silniční vysavač. Ale chtěl bych i něco na čem můžu třeba v neděli odpo vzít děcko na výlet rozhlednu páč na zalehávačce nechci s malým děckem lítat, to si nelajznu! A babu jednou za měsíc někam na víkend, aby nepyskovala, že furt někde trajdám sám A jinak na hodně amatśký blbnutí kolem komínu. A těch 14 dní se dá myslím v poho zvládnout i na jednobuchu kdybych se konečně mrknul do toho rumunska!
rozumný..jen to rumunsko ve dvou na jednobuchu taky bude trošku trápička
V sobotu mám domluvenýho biga svezu se a pak ještě musím někde splašit malýho dakara a uvidím. To bude rozhodující.
Asi ještě pro zajímavost projedu KLE páč sem fanda značky. A daj se pořídit třeba 5let starý za pár kaček a docela se mě líběj ty po faceliftu.
to je rozumný,ale na jednobuchu do rumnska ve dvou taky nebude nic moc a trošku trápička...
Naposledy editováno 04.01.2012 13:06:02
To jsme se čéče nepochopili Tydle velký motorky jsou určo univerzální, ale já prostě motorky typu GS a afrika v terénu neukočíruju. Nebudu si nic nalhávat. Zkoušel jsem to a trocha bláta a pro mě to není potěšení, ale spíš utrpení.
A myslím že už sem toho ozkoušel dost a zůčastnil se snad všeho. A týpky co si koupěj KTM adventure že budou strašný enduristi a pak jezděj jen po silnici a když svítí slunko (kolega z práce) a nebo vlítnou do bordelu a pak je člověk tahá každejch 10metrů páč sou vyšťavený a furt ležej Nebo jedou jak posraný s roztaženejma nohama nad zemí. To nechápu
Zatím mám prioritu silniční vysavač. Ale chtěl bych i něco na čem můžu třeba v neděli odpo vzít děcko na výlet rozhlednu páč na zalehávačce nechci s malým děckem lítat, to si nelajznu! A babu jednou za měsíc někam na víkend, aby nepyskovala, že furt někde trajdám sám A jinak na hodně amatśký blbnutí kolem komínu. A těch 14 dní se dá myslím v poho zvládnout i na jednobuchu kdybych se konečně mrknul do toho rumunska!
V sobotu mám domluvenýho biga svezu se a pak ještě musím někde splašit malýho dakara a uvidím. To bude rozhodující.
Asi ještě pro zajímavost projedu KLE páč sem fanda značky. A daj se pořídit třeba 5let starý za pár kaček a docela se mě líběj ty po faceliftu.
1 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS Dakar versus BMW F 650 Funduro
Foto pěkný, ale ten strojček na ní už je mimo moje momentální finanční možnosti Jinak bych ho bral hned
otajs ZX9R píše: Ve dvou jen po čr. Víkend pálavka nebo nějakej srazík. Když někam dál tak sám to dá rozum
Foto pěkný, ale ten strojček na ní už je mimo moje momentální finanční možnosti Jinak bych ho bral hned
ale taková 800 GS už jdde starší za dobré prachy koupit..jde o to kolik chceš dát.
otajs ZX9R píše: Dovi>
To jsme se čéče nepochopili Tydle velký motorky jsou určo univerzální, ale já prostě motorky typu GS a afrika v terénu neukočíruju. Nebudu si nic nalhávat. Zkoušel jsem to a trocha bláta a pro mě to není potěšení, ale spíš utrpení.
A myslím že už sem toho ozkoušel dost a zůčastnil se snad všeho. A týpky co si koupěj KTM adventure že budou strašný enduristi a pak jezděj jen po silnici a když svítí slunko (kolega z práce) a nebo vlítnou do bordelu a pak je člověk tahá každejch 10metrů páč sou vyšťavený a furt ležej Nebo jedou jak posraný s roztaženejma nohama nad zemí. To nechápu
Zatím mám prioritu silniční vysavač. Ale chtěl bych i něco na čem můžu třeba v neděli odpo vzít děcko na výlet rozhlednu páč na zalehávačce nechci s malým děckem lítat, to si nelajznu! A babu jednou za měsíc někam na víkend, aby nepyskovala, že furt někde trajdám sám A jinak na hodně amatśký blbnutí kolem komínu. A těch 14 dní se dá myslím v poho zvládnout i na jednobuchu kdybych se konečně mrknul do toho rumunska!
V sobotu mám domluvenýho biga svezu se a pak ještě musím někde splašit malýho dakara a uvidím. To bude rozhodující.
Asi ještě pro zajímavost projedu KLE páč sem fanda značky. A daj se pořídit třeba 5let starý za pár kaček a docela se mě líběj ty po faceliftu.
OK, chápu, každý to máme trochu jinak nastaveno, myslím preference atd. - však jsme lidi, nejsme stroje. A časem, jak člověk sbírá zkušenosti a ujasňuje si souvislosti, postupně k něčemu víc inklinuje.
A hlavně - motorka je pro radost a ne z povinnosti, čili musí svému majiteli co nejlíp vyhovovat svým charakterem a vlastnostma, takže rozumím tomu hledání optimálního stroje.
To uvažované menší a o trochu lehčí Báwo, ať už ten původní jednobuch s ROTAXem nebo novější řadovej dvouhrnek, by Ti snad - podle toho, co píšeš - mohlo líp sednout, a nejlíp by samozřejmě bylo mít možnost si ho předem trochu osahat, vyzkoušet, projet...
Snad to můžu trochu posoudit, i když jsem šel opačnou cestou než Ty - před boxerem jsem měl 650 GS (ještě jednobucha s ROTAXem, ale už se vstřikováním, dvojsvíčku 04'). Byl jsem s ním poměrně spokojený - řekněme tak na dvojku až na dva mínus (v rámci školní stupnice od 1 do 5) - ale vyměnil jsem ho za boxera.
A nelituju toho kroku, a to přestože jezdím spíš sám (s baťůžkem jenom výjimečně) a ani nejezdím nikam daleko po světě.
Ale já si ho nepořizoval proto, abych až do mrtě využil jeho vlastností (výkonem je pro moje potřeby předimenzovaný a jistě by mi stačila ta menší mašina), ale spíš že mám rád poctivě vyrobenou techniku a konkrétně u takovéto větší motorky si cením toho, že je to všeobecně spolehlivý robustní stroj s obrovskou životností, s rezervou výkonu a jízdních vlastností, bez přemíry elektroniky, zbytečností a cingrlátek a snadno svépomocně servisovatelný.
Ta větší hmotnost boxera je daň za jeho celkovou robustnost, větší objem motoru i za ten letmo uložený kardan. A protože do terénu s ním nejezdím, tak mi ta jeho váha trochu vadí prakticky jenom při manipulaci na místě, a to ani ne tak kvůli hmotnosti samotné, ale spíš ve spojení s vysokým posezem. Za jízdy je to však snadno ovladatelný poslušný stroj s vynikajícím podvozkem a s výborným a přitom i dost úsporným motorem.
Vím, že je takovéhoto stroje na moje kochací jízdy skoro škoda, ale nemůžu si pomoct - ta 11ka má pro mne tolik předností a skoro žádný nedostatek, že jsme spolu kamarádi čím dál tím víc
Naposledy editováno 04.01.2012 18:48:46
2 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS Dakar versus BMW F 650 Funduro
Naposledy editováno 04.01.2012 16:16:36
2 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS Dakar versus BMW F 650 Funduro
KLASEKml píše: Zdarec,mam f-650 je to dobra motorka,ale ten jednobuch je strasne ucukany,az je to nekdy neprijemne. Proste se priprav,ze budes porad radit. Je to motorka spis na silnici a jeste tak polni cesta. Spis je na to blbnuti a nejakou rozumnou vyjizdku,na cestovani po evrope bych volil uplne neco jineho treba 650gs ale s obsahem 800,V-strom,transalp,versys.
no nevím,moje ženma si nestěžovala...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar versus BMW F 650 Funduro
novej píše: Dakar, od roku 2004 je to už stříkačka, není to žádnej rychlík ale je to hodně zábavná motorka, čiperná a se spotřebou od 3,5 l bezkonkurenční. Poměr silnice a lehkej terén je 50/50. Vlastnil jsem ji a byla to jedna z mejch nej motorek. To funduro vypadá jako obyč 650 GS po bouračce předku.
tak u mě se soudruzi asi spletli... mám 02 a je to taky stříkačka, ostatně jako každý dakar
poměr silnice a TĚŽKEJ terén je klidně 10/90 záleží jak to máš v rukou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar versus BMW F 650 Funduro
naprcccs píše: czunik> proč by mělo být trápení na jednobuchu do rumunska???
psal jsem ve dvou!!! a to nelze popřít že v terenu pokud by jel tak samosebou to pojede ale jak??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar versus BMW F 650 Funduro
novej píše: Dakar, od roku 2004 je to už stříkačka
Jen pro upřesnění - střikačka je to u ROTAXu už od roku 2000 včetně, současně s nástupem modelu F 650 GS (a Dakar).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar versus BMW F 650 Funduro
czunik píše: psal jsem ve dvou!!! a to nelze popřít že v terenu pokud by jel tak samosebou to pojede ale jak??
tak to jsem nečetl, promin, ve dvou to jena kokot, to jo, ale ted nechápu ten terén? taky to myslíš ve dvou?
a nerozčiluj se
Naposledy editováno 05.01.2012 14:03:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar versus BMW F 650 Funduro
naprcccs píše: tak to jsem nečetl, promin, ve dvou to jena kokot, to jo, ale ted nechápu ten terén? taky to myslíš ve dvou?
a nerozčiluj se
neročiluju se jo myslel jsem i teren ve dvou..v rumunsku nejsou všude cesty
1 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS Dakar versus BMW F 650 Funduro
jean192 píše: Ja myslím, že keď som omylom prešiel s FJ1200 aj so ženou za chrbtom až na relly trať (policajti nevyznačili dobre obchádzku) bez pádu, tak 650 dakar musí vydržať aj Rumunsko . Aj ked na tom šikmom kopci na tráve a šotoline som sa skoro posral strachem
hele koukni na fotky..kluci co mají FJ taky dokážou divy..ale rumunsko si s náma nedali..asi nevíš o čem je řeč co??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Bmw F650GS dobíjení alternátorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 11 | 4.5.2024 v 19:30 Borntobewild |
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 6 | 17.4.2024 v 11:20 MedWed |
Bmw F650GS nestartuje s teplým motorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 2 | 17.4.2024 v 09:24 ja1 |
Rebelhorn Patrol BMW F 650 GS Dakar | Gugun | 6 | 8.4.2024 v 11:32 staroch30 |