Téma: SV 650 S 99-02 versus SV 650S 03-...
16.10.2007 v 21:43
Ahoj. Planujukoupi SVcka a i kdyz na novejsi verzi asi nebudou penize tak me zajima jestli je nekdo muzete porovnat. Znamej rikal ze by stary za novy nevymenil a ze z novyho byl zklamanej. Muzete mi nekdo vysvetlit proc a popripade rict svuj nazor? Diky. ;)
Rozdil je predevsim v posazu - na novejsim je vic sportovni = ruce proti zadku niz
Pro mne bylo ale i starsi SV jeste porad na cestovani nepohodlne ... ale to je jina story
i tak jsem si s nim uzil - viz. http://mmeli.cz/testsv.html
Pro mne bylo ale i starsi SV jeste porad na cestovani nepohodlne ... ale to je jina story
i tak jsem si s nim uzil - viz. http://mmeli.cz/testsv.html
3 reakcí na tento příspěvek SV 650 S 99-02 versus SV 650S 03-...
Ja sem slysel ze novy SV se vstrikovanim stratilo trochu na dravosti a ty uplne novy prej uz vubec nemaj ten projev kterej mely ty stary vyhlaseny motory. Prej kvuli nejakejm normam. Je pravda ze na vidle a na svetlo sem u stryho slysel kritiku to jo a taky se mi vic libi novy jenomze preci jenom karburator bude vic dravec si myslim. A urcite se bude dat zavrit mnohem levnejc nez nova strikacka. Nemate nekdo jizdni skusenosti s obouma modelama?
Novy ma jizdni vlastnosti lepsi - viz jiny ram. A co se tyce projevu, tak to lze individualne vzdy vyresit ladakem.
Jestli ted jezdis MZtu, tak rozdil v dravosti rozhodne jen tak nepoznas.
Na 25kW mam vlastni nazor, ale jdou sehnat uz zavreny - a to jak stary tak novy SV.
Jestli ted jezdis MZtu, tak rozdil v dravosti rozhodne jen tak nepoznas.
Na 25kW mam vlastni nazor, ale jdou sehnat uz zavreny - a to jak stary tak novy SV.
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 S 99-02 versus SV 650S 03-...
No, nevím, jestli SV se vstřikováním stratilo dravost, když mu vstřikování přidalo 10koní... :)
Jinak tady je něco málo o SVčkách... http://www.automoto...1318/suzuki-sv-650s/
Taky plánuju na přišti sezonu asik SVčko..Ale určitě bych šel do litru *yes*
Jinak tady je něco málo o SVčkách... http://www.automoto...1318/suzuki-sv-650s/
Taky plánuju na přišti sezonu asik SVčko..Ale určitě bych šel do litru *yes*
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 S 99-02 versus SV 650S 03-...
No taky sem slysel neco o vykonu navrch ale byla to jen zminka a nikde napsany sem to nevidel a ani udaje z brzd namerili vetsinou tak 75 koni. Teda aspon co sem videl. To melo myslim i stary SV... Ale zas asi je blbost aby nova motorka byla krok z5 co... Heh kazdopadne na r.v. 2003 asi urcite nebudopu penize... Sou potvory az kolem 100 000. :(
Pylot napsal:
No taky sem slysel neco o vykonu navrch ale byla to jen zminka a nikde napsany sem to nevidel a ani udaje z brzd namerili vetsinou tak 75 koni.
Když si přečteš ten článek, na který jsem sem hodil odkaz, tak tam se něco o zvyšení výkonu píše..I otom, že se zvedl krouťák *yes*
No taky sem slysel neco o vykonu navrch ale byla to jen zminka a nikde napsany sem to nevidel a ani udaje z brzd namerili vetsinou tak 75 koni.
Když si přečteš ten článek, na který jsem sem hodil odkaz, tak tam se něco o zvyšení výkonu píše..I otom, že se zvedl krouťák *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 S 99-02 versus SV 650S 03-...
Paja>nevim kde jsi vzal tech 10 koni kdyz stary jich ma 70 a novy 72 :marod:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 S 99-02 versus SV 650S 03-...
fugas SV650S - 02>Vyčetl jsem to na netu :| tak nevím, no.... Je to tam napsané asi nějak takhle:Suzuki SV prošla za sedm let od zahájení výroby jednou zásadnější přestavbou. Stalo se tak v roce 2003. Motor dostal vstřikování namísto karburátorů, což přispělo ke zvýšení výkonu o víc jak 10 koní. To je zajímavý údaj, protože v tiskových materiálech Suzuki se v době představení nového modelu vůbec neobjevil, výkon tu byl deklarován jako stejný s karburátorovou verzí. V pásmu 4000 otáček se točivý moment zdvihl o 10 Nm.
jinak ja prodavam sv 650 s rok vyroby 2002 za 94000 ale slevil bych i na tech 90000 najdes ho na http://www.motoinze...zerat.php?mid=105122
Paja>tak mrkni na ofic stranky dealera do CR http://www.suzuki-m...K=2&M=14&I=3 proste jen 72 koni!!!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 S 99-02 versus SV 650S 03-...
pylot>Nová má jinak tvarovanou nádrž. Mám 184 a na staré jsem měl problém si pohodlně sednout (pocitově menší) a na nové je to v pohodě. Nová je hezčí (subjektivně)
Ty jo, ztratit ve zrychleni 3 vteriny to je dost zasadni. U auta by to clovek treba ani nepoznal, ale vzdyt kdejaka motorka dneska za 3 vteriny zrychli na stovku...
Ale verim tomu, ze si s normama do budoucna vyrobci poradej i s poradnym stadem koni v motoru. Mozna je ty normy aspon dotlacej k vetsimu progresu ve vyvoji. Dokud ale budou na silnicich stale jezdit V3S apod. hulanotvorici, efekt = 0.
Ale verim tomu, ze si s normama do budoucna vyrobci poradej i s poradnym stadem koni v motoru. Mozna je ty normy aspon dotlacej k vetsimu progresu ve vyvoji. Dokud ale budou na silnicich stale jezdit V3S apod. hulanotvorici, efekt = 0.
Ahoj pylot. Takže něco k těm SV - měl jsem chvíli v garáži dvě - SV650S/2000 a 650S/2003. Starší - karbec, tzn. sytič, chvíli si s tím musíš hrát než se ohřeje a přestane po rozjezdu škubat. Přední světlo moc nesvítí, řazení rychlostí bylo trochu horší než na nové, posez pohodlnější - oproti nové máš níž stupačky vůči sedlu - nejsi tak skrčený.
Paradoxně i když jsem na ní měl laďák, měla při stejném způsobu jízdy spotřebu o cca 0.5l menší než nová. Novější model svítí výrazně lépe- obě světla zároveň, stříkačka a aut. sytič = po nastartování můžeš okamžitě vyrazit. Posaz sportovnější, přišlo mi že se lépe pokládá do zatáček. Motor je takový jakoby tvrdší oproti karb. verzi, hlavní rozdíl je ale v reakci motoru na otočení plynem, která je u nového modelu výrazně rychlejší a brutálnější. Ať koupíš jakoukoli, myslím že neuděláš chybu. Zaměř se spíš na stav ve kterém motorka bude.
Paradoxně i když jsem na ní měl laďák, měla při stejném způsobu jízdy spotřebu o cca 0.5l menší než nová. Novější model svítí výrazně lépe- obě světla zároveň, stříkačka a aut. sytič = po nastartování můžeš okamžitě vyrazit. Posaz sportovnější, přišlo mi že se lépe pokládá do zatáček. Motor je takový jakoby tvrdší oproti karb. verzi, hlavní rozdíl je ale v reakci motoru na otočení plynem, která je u nového modelu výrazně rychlejší a brutálnější. Ať koupíš jakoukoli, myslím že neuděláš chybu. Zaměř se spíš na stav ve kterém motorka bude.
Presne tenhle nazor sem hledal. ;) Ted uz me akorat mrzi ze na novejsi nemam. :( Bude to starsi a se svetlama snad neco provedu aby bylo videt i v noci. Poznat stav bude taky docela tezky protoze nemam skusenosti. Nevim jak se ma projevovat motor a nevim vubec nic. Ted sedlam dvacu a myslim ze nebudu sam schopnej poznat jestli je motor a ram ok nebo jestli uz je vyrachtanej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |