paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.


Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 13:04 | Nahoru | #5881
Desmo>
Woe...kdyby každý měl na kicku odskákáno to, co já...Jenže to si mohou dovolit jen dobře rostlé postavy, ne mrákoty. Ty bez tlačítka ani ránu

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 13:07 | Nahoru | #5882

huhlla píše: Tank> Určitě ne nějaký těžký terén. Do budoucna planuji dokoupit motardy, takže silnice a polňačky a pole. Asi tak 50/50. Samozřejmě chápu, že starter je obrovská výhoda, ale není to pro mě nutnost.



Zase to hrábnutí na kick, a nahození motoru působí daleko impozantněji , než "tlačítko".
EXC stále startuji na kick (studené starty automaticky, jinak dle nálady). Starter používám pro ulehčení v krizi.

Naposledy editováno 27.12.2011 13:21:53

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 13:08 | Nahoru | #5883

huhlla píše: Sendy>....Tak nevím. A co podle fotek usuzujete? Samozřejmě se podle nich nic moc celkem nepozná.


A co chceš tedy slyšet/číst. Že je KTM s roztrženým sedlem, ošklivýma tabulkama a číslem 249??? To jsou totiž jedny z mála postřehů, který zjistíš z fotek. Zkrátka první dojem nic moc, ale kdybych sháněl 625 SC, tak bych se na ní jel podívat po dohodě s majitelem. Snažil se zjistit podrobnosti, taky bych se nenápadně kouknul do TP na předchozí majitele a pokud už má motorka historii v ČR, napsal bych si adresy majitelů, kontaktoval je a optal se na historii. Taky bych se stavil na STK a optal se, kolik bylo na tacho při poslední TK. Prostě bych si motorku prověřil, poslech, projel se, ... jak se to v případě koupě dělá. A asi bych si s sebou vzal někoho, kdo KTM rozumí. A potom bych tu poreferoval a řešil bych konkrétní věci, který se mi nezdají.
Jen je mi podezřelý, že inzerát má 1239 shlédnutí a 3 odpovědi. Určitě byl už editovaný a asi ne jednou, protože tolik zhlédnutí by od 30. 11 nestihl.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 13:18 | Nahoru | #5884
Janek> KTM s roztrženým sedlem, ošklivýma tabulkama a číslem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 13:41 | Nahoru | #5885

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 13:42 | Nahoru | #5886

Janek píše: potom bych tu poreferoval a řešil bych konkrétní věci, který se mi nezdají.
Jen je mi podezřelý, že inzerát má 1239 shlédnutí a 3 odpovědi. Určitě byl už editovaný a asi ne jednou, protože tolik zhlédnutí by od 30. 11 nestihl.


Už tam visí dost dlouho... holt o bezstartérovou ostřejší šestku zájem moc nebude. Blbě to spadne a šlapeš jak magor.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 14:00 | Nahoru | #5887

S.h.I.t. píše: Už tam visí dost dlouho... holt o bezstartérovou ostřejší šestku zájem moc nebude. Blbě to spadne a šlapeš jak magor.


Jestli on nebude problém spíš v tom, že je to KTM . Protože třeba bezstartérová šestka XR 600/650 se prodává dobře a snad i za víc peněz. A TTR 600 je to samý .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 14:17 | Nahoru | #5888

MikiberG píše: Janek> detektive ...tak tady ještě jeno 18:
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/kola-rafky/586512-kompletni-kolo-18.html
A tady jsou jedny mezigalaktický boty :
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/boty/586473-scott-genius-velikost-43-nove.html
... to jen tak...


Tak už jsem taky volal asi před dvěma týdny a asi to neklapne. Problém je, že podle toho, co jsem našel, se na to kolo dělají jen dva typy rozet 45 a 49 zubů a kolo je strší, než moje Kawa . Taky mám strach, že když dám kolo z nějaký dvácy (našel jsem i kolo z DT), tak ho brzy rozválím . Třeba to kolo, který tam mám, jezdilo roky v KLX R (o 28 kg lehčí motorka) a s výpletem nebyl problém. Dal jsem ho na svoji a je po cca 500 km odepsaný . Nevím proč, možná je to právě tím, že je na lehčí motorku. Takový kouř tomu zase nedávám, abych ho dodělal jízdou. Ještě poměřím průměr drátů, to asi ten faktor, kolik kolo snese.
A ty boty? Neumím si představit, kolik bych od vás schytal vtipných poznámek, kdybych se v nich ukázal na nějaký akci. To by bylo Janků z Marsu ....
Už mám zamluvený jedny jetý SG10 od Pračkyna . Má je jeho syn a vyrůstá z nich. Psal, že jsou v dobrým stavu a že nový mu bude kupovat z jara. Cena prý bude lidová . Tak to snad klapne . Do tý doby budu jezdit v těch mých hadrákách a doufat, že se mi nic nestane

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 15:24 | Nahoru | #5889
Janek> Jen jestli by ses už neměl vyprdnout na ty svaly pak to hned všechno rozválíš . Váha moto snad tak zásadně ne ono ty tlaky při skoku budou +- podobný- spíš určení moto. Na 125 cesťáku je to celkově nižší level než na 125 ostrý. Spíš to starý kolo dlouho někde stálo nebo nebylo tak zatěžovaný a ty si ho krapet vyvětral a nedotahoval dráty - to se musí než si to sedne - kor u takovýho historika .
...ty boty... to by ke Kawě sedělo.... ... to by byla pecka
..ty od Milana budou asi tutovka bez přidaný hodnoty

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 17:37 | Nahoru | #5890
Tak jsem dneska dotáhnul dráty, jakt to šlo. Ráno jsem nastříkal niple WD40 a dvouma sikovkama točil a točil. Něco málo šlo i klíčkem. Skončil jsem s jednou štěnicí, ale kolo je zase docela pevný. Jenom z jedný strany chybí 2 dráty, ale to už neřeším. Zítra to projedu a uvidím. Zase na chvíli to vydrží
Tak nějak dávám dohromady finální verzi Joffu a vypadá to na cca 120 km

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 17:53 | Nahoru | #5891
Jinak ke kicku - mám motorku bez tlačítka - a příští jedině s ním. A že si to na loučce nezašlápneš, ale v bordelu skoro pokaždé, na to vezmi jed. Moje motorka je tolerována díky příznivé pořizovací ceně a zatím slouží jako přístroj k huntování - když s tím někde fláknu, což je skoro každou vyjížďku, tak mě to moc nebolí a motorce moc neškodí. Tím nechci tvrdit, že nedostává péči, jen skutečnost, že to není a nikdy nebude leštěnka. Ale z vlastní zkušenosti už jedině výměna za něco s tlačítkem Ale na to musí přijít každý sám - třeba po středy v bahně se zablácenýma botama - jiní vrknou, hrábnou, zasednou a už se vyhrabávají - já třikrát pokus, únava, závěť

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 17:56 | Nahoru | #5892
Tak jsem dnes dal něco přes 40 km , nejdříve trochu krosu těmi mými potoky a potom trochu rychlejší přesuny po cestách mimo asfalt a zkoumal další rozdíly oproti KLRku. Také jsem zajel na dráhu kterou Kadeloid nemá tak rád.
Zatím co z KLRkem každé najetí na kořen nebo šutr byla rána do řídítek a velký problém udržet směr, u LC4 přední tlumiče tyto rázy v pohodě poberou a kolo drží směr.
Zato zadní kolo poskakuje víc. Také tedy jezdím stejné úseky rychleji.
No a na dráze? To se snad ani nedá srovnávat. Konečně jsem si trochu zaskákal.

Ovšem jednu věc mají obě motorky společnou. Hrozně se špiní!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 18:01 | Nahoru | #5893

Janek píše:
Tak nějak dávám dohromady finální verzi Joffu a vypadá to na cca 120 km



to je pěkná porce.
To chce jet a nikde se moc nezdržovat. To uděláš jen v malé skupince

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 18:04 | Nahoru | #5894

storeman píše: Ovšem jednu věc mají obě motorky společnou. Hrozně se špiní!


No tak na to se těším, až tebe s motorku uvidím špinavý .
Doteď mi je totiž záhadou, jak to děláš, že jezdíš v terénu a jsi čistý jak okvětí bílé lilie .
Ten zadek budeš muset hold doladit a bude to OK .

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 18:05 | Nahoru | #5895

Brůča píše: Jinak ke kicku --(


Já mám motorku z tlačítkem, ale snažím se našlapování trenovat.
Zatím vždy motorka chytla max. na třetí šlápnutí a to ještě nemám v té noze takový švih jako třeba Tank

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 18:12 | Nahoru | #5896

Janek píše: jak to děláš, že jezdíš v terénu a jsi čistý jak okvětí bílé lilie .
.



Tady dvě fota, aby bylo vidět, že už jsem motorku opravdu špinavou měl

po loňském Oldřichovu!

a o 2 hodiny později:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 18:22 | Nahoru | #5897

storeman píše: ...To chce jet a nikde se moc nezdržovat. To uděláš jen v malé skupince


To si nemyslím. Na MTR jsem najel určitě přes 140 km i s blouděním a hledáním. Loni na podzimní MTR to bylo 149 km a to jsem bloudil a hledal ještě víc. Na Snowrallye to bylo 113 km a to jsem byl úplně v prdeli . Jinak Mikiberg dal na Snowrallye 109 km za 3.21 hod . Takže bysme museli být pěkný břídilové, kdybysme těch cca 120 nedali v pohodě s rezervou .
Když to budu mít najetý a pojedeme pěkně v tempu, tak to bude myslím v pohodě.
A počítám tak s max s 10 lidma, na víc si netroufnu. Taky, až na to budu mít čas, to projedu vcelku a uvidím, jak to bude reálný s časem . Taky to absolvuju s nějakým předjezdcem a asi to bude Radek s TA, který mi vezl Kawu na MTR .
Taky jsem myslel, že by se dal oželet oběd, který dost zdrží a dal by se nehradit svačinkou v podobě třeba řízečku v romantickým prostředí .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 18:30 | Nahoru | #5898
Janek> Asi máš pravdu.
Já to srovnával s MaJOFFem, ale to bylo asi jiné kafe. Takový hard terén jako připravil Matess se bez odpadnutí strojů i jezdců snad ani nedal absolvovat, a to bylo vždy spojené z časovou ztrátou.
A s tím obědem máš pravdu! Buď řízeček z vlastní zahrádky nebo bagetku na benzíně! Jedem se projet, ne se přežírat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 18:39 | Nahoru | #5899
Janek> Možná neznám všechny souvislosti,ale proč si to prostě nenecháš přeplést,když toužíš po "osumnáctce"?Prostě tvoje středy a 18" ráfek..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 18:46 | Nahoru | #5900
Anti> Myslim, že sedumnáctku bude potřebovat na STK.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 19:12 | Nahoru | #5901
kadeloid> na to mu stačí narvat na ráfek 17ku plášt a hotovo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 19:14 | Nahoru | #5902
Pegos> To jde? Já měl co dělat abych na to osumnáctku narval osumnáctku

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 19:19 | Nahoru | #5903
kadeloid> Jj jde to ale chce to nějakou starou a narveš jí tam sice se zapotíš ale dáš to tam.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 19:50 | Nahoru | #5904

Pegos píše: kadeloid> na to mu stačí narvat na ráfek 17ku plášt a hotovo.


Tak na boj s gumou 17" na kolo 18" asi nejsem připravený , ale jestli to jde, tak by to byl dobrý fígl . Mám tu jednu silniční 17" Scorpionku, ale zkoušet to nebudu.

Anti píše: Janek> Možná neznám všechny souvislosti,ale proč si to prostě nenecháš přeplést,když toužíš po "osumnáctce"?Prostě tvoje středy a 18" ráfek..


To by taky šlo, ale chci mít stejně dvoje kompletní kola. Nejde ani tak o STK, protože tam mám kamarády, ale až vyrazím třeba do Rumunska, může se to hodit. Nebylo by nic příjemnýho, kdybych třeba v půlce akce prasknul ráfek a musel kvůli tomu skončit .
Další věc je, že bych musel doměřovat nějakým mě neznámým způsobem potřebnou délku drátů a ty shánět nebo nechat vyrobit. Co jsem koukal, tak cena jednoho drátu je 30 - 70 korun, podle toho, kde se sežene + k tomu cenu nyplů (ty bych asi mohl použít původní). Kolo jsem taky nikdy nepletl, tak bych asi platil i něco za práci. Takže když to spočtu, celý starší kolo, nevyjde o moc dráž.

Naposledy editováno 27.12.2011 19:51:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 20:07 | Nahoru | #5905

storeman píše: Janek> Asi máš pravdu.
Já to srovnával s MaJOFFem, ale to bylo asi jiné kafe. Takový hard terén jako připravil Matess se bez odpadnutí strojů i jezdců snad ani nedal absolvovat, a to bylo vždy spojené z časovou ztrátou.
A s tím obědem máš pravdu! Buď řízeček z vlastní zahrádky nebo bagetku na benzíně! Jedem se projet, ne se přežírat


Víš, že ani nevím, kolik měl MaJOFF? A taky tam bylo snad 18 lidí. To je fest dlouhý konvoj a po cestě se to docela zdržovalo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 20:28 | Nahoru | #5906

Janek píše: Víš, že ani nevím, kolik měl MaJOFF? A taky tam bylo snad 18 lidí. To je fest dlouhý konvoj a po cestě se to docela zdržovalo.



Nechci kecat, ale myslím že se při jednom MaJoFFu najelo 120 km a to se klucí vraceli pozdě večer.
Ono když se jede ve skupině a je hodně těžký terén, tak se jede vždy podle toho nejpomalejšího.
To z akcemi které jsou vlastně časovky a každý jede sám nemůžeš srovnávat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 20:55 | Nahoru | #5907

storeman píše: Nechci kecat, ale myslím že se při jednom MaJoFFu najelo 120 km a to se klucí vraceli pozdě večer.
Ono když se jede ve skupině a je hodně těžký terén, tak se jede vždy podle toho nejpomalejšího.
To z akcemi které jsou vlastně časovky a každý jede sám nemůžeš srovnávat.



Storeman má pravdu, ve skupině lidí se to hrozně protáhne, jen to sjíždění se do jednoho chumlu někde na rozcestí... a když se někomu něco posere (čím víc lidí, tím větší pravděpodobnost). Taky dost záleží na terénu. Jednou jsem byl pojezdit s Vlkem ve skupině asi 8 lidí, cca. 100 km, a trvalo to od 10 do 17 hod. Je teda fakt, že to bylo i s obědem (1 hod) a sušením jednoho DRka (další skoro hodina) a 75% byly polní cesty, žádnej těžkej terén.
Ten oběd se dá oželet, kvůli tomu se to přece nedělá - spraví to pár tyčinek a důležitý je mít sebou dost vody

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 20:56 | Nahoru | #5908
storeman> Tak jsem došel k názoru, že bude dobrý si nechat poradit přímo od Matesa . Už jsem mu poslal PM

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 21:09 | Nahoru | #5909
LuVo> Tak je vidět, že zkušenosti s organizací mi opravdu chybí a občas mám problém jen sám se sebou. Na to bych měl asi myslet . Každá rada nebo postřeh je z vaší strany užitečný . Zatím to vypadá, že silnice bude max 15 km a z toho je cca 10 km přejezd do a z lomu. Pokud se mi tohle ještě podaří zlepšit (zatím nevím jak) nebo když lom vypustím, tak ty silnice bude opravdu minimum. Nejvíc budou neroutovatelný lesní cesty , polňačky budou taky málo.
Uvidím, až to sjedu vcelku a potom můžu korigovat . Času je ještě dost, zima mi zatím přeje. Zítra něco málo pojezdím a asi v sobotu vyrazím na delší tůru .

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.12.2011 v 21:15 | Nahoru | #5910
Jj čím víc lidí ve skupině tím menší rychlost a vše se protahuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... Apo-Rider 5 12.6.2024 v 20:36 Apo-Rider
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2


TOPlist