300 zatáček Gustava Havla
FOTO VIDEO ACTION
Naposledy editováno 18.03.2012 09:01:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
....to nemohlo vůbec jet a nebylo to tvrdě "IN"...nemá to totiž řidítka s "hrazdou"!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
zapoměl jsem, že jsem s Pinckem"do styku"přece jen přišel - hned jak jsem zmíněnou Panelku250 přitlačil(!! ještě bez řidičáku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
přední blatník z Pařeza...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
jsem tehdy bydlel, nepřipouštěla "něco tak urážlivýho", jako byl původní přední
blatník(montovaný tehdy snad na všechny motocykly Jawa). Byla to totiž"smečka" zcela
pod vlivem návykové události(VC ČSR)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
předním blatníčkem znamenala možnost,stát se jejím členem...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Ty výfuky ovšem "přibyly" až po řadě let !
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2011/51/49548_E13.jpg)
A když jsem ještě patřil do cyklistické"komunity" a virus VC(Velká Cena!!!)už v nás
působil, jezdili jsme "jak ti blázni" NA ČAS(!) úsek trati brněnské VC kde začínal
spád z Kohoutovic až do pisárecké zatáčky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
snad pozabíjeli...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Jako kluci jsme měli dokonalý přehled o všech 350 v celém okolí! Kdo ji měl,toho jsme měli snad za Pánaboha! Dva měli dokonce řidítka s Hrazdou!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
je jistej Vašek Š z Hořic
ten si snad vymlel hubu ve všech zatáčkách
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
jezdil na Jawa Bizon a ČZ 175
až když si rozbil kyčel tak dal pokoj
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
neznamenala úpravu rámu,tak "soudruzi" na DI(Dopravním Inspektorátu VB=Veřejné Bezpečnosti,
tyto podrobnosti jen pro mladší ročníky!!) nic nenamítali, že se ze sériové 250Panel stává
"32koňský dělo"...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
je to TAKY 250ccm
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Po absolvování pár závodů "Cestovních strojů do 500ccm"(Jawa350+500 OHC,Norton ES2,
Matchless G80),vypsaných při silničním Přeboru JMK 1972, jsem zjistil,že moje časy na kolo
jsou cca na 10.místo v Přeboru 350ccm. To znamenalo "jediné" : příští rok hurá mezi
"skutečný závodníky"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
350)a na dvouklíč.brzdu upraveným kolem Jawa 500 OHC. Motor(kupodivu!)se čtyřmi tlumiči
výfuku z Jawy 90 jel"jak oheň", hlavně odspod - holt soutěžák. Dokud jsem nepomýšlel na
nějakou sportovní"kariéru",ty čtyři výfuky jsem tam prostě musel mít. Aby to vypadalo jako
MV Agusta...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
"jak sviňa",ale JELO TO...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Larry píše: jinak držitelem rekordu v počtu bouráků na okruhu 300 ZGH
je jistej Vašek Š z Hořic
ten si snad vymlel hubu ve všech zatáčkách
jezdil na Jawa Bizon a ČZ 175
až když si rozbil kyčel tak dal pokoj
Takže expert na hořický okruh - u všech zatáček ví,kde je hrana.......
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jestli to ale zřejmě nebylo tím Bizonem! Já totiž mám podobný případ.Pocházím z vísky 16 km od Hořic,tam ho měl jistý Luděk a ten byl také věčně rozsekanej! A když ne on,tak motor.
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
ního pole půllitrů té doby,kde se mu snažili,leč marně,konkurovat jezdci jednoválcových
Nortonů a dvouválcových Linto
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
stavme,že ta obdivovaná vítězství a časy na jedno kolo,Ago dosahoval díky(tehdy!)ohromu-
jícímu výkonu 70PS jeho půllitra - dnes by nad takovým"slabejšem" ohrnul nos kdekdo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Kdyzž jsem si později uvědomil,že dokázal vyhrát i na TT,kde to bylo"úplně o něčem jiným"
než na kontinentálních okruzích MS, vzal jsem Aga "na milost"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
dosahovala jejich úspěchů hlavně na "trojkách" (?).
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
GSXJarda píše: IvanDvoutakťák> Přehled všech závodních MV
Perfektní katalog - na dlouhé zimní večery!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
a já se, bohužel, dozvídám, že jsem neměl pravdu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
matrixbiker píše: Dal bych tam nějakou tribunu na zatáčky.
tak ji tam dej
budem rádi