Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak asi tam dám 48 zubů ale to už budu potřebovat delší řetěz.
Když jsem zpomaloval KLRko, chtěl jsem dosáhnou toho, že když motorku tlačím na jedničku a mírně plynu, abych stačil vedle ní jít, nebo mírně klusat . Což se mi podařilo.
To je k tomu, když motorku sám vytlačuji z nějakého marastu a ona se najednou chytne, aby mi nezdrhla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Prodejců bude u nás dost.
Ještě bys mohl napsat, jaký je rozdíl ve spojce lanko vs. hydraulika, jestli ty prašule za to stály.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše: Ládínek.> Právě jsem se díval na Parts Depot. Mají tam zadní rozety 42,45,48,50...
Tak asi tam dám 48 zubů ale to už budu potřebovat delší řetěz.
Když jsem zpomaloval KLRko, chtěl jsem dosáhnou toho, že když motorku tlačím na jedničku a mírně plynu, abych stačil vedle ní jít, nebo mírně klusat . Což se mi podařilo.
To je k tomu, když motorku sám vytlačuji z nějakého marastu a ona se najednou chytne, aby mi nezdrhla
Na to vytlačování z marastu můžeš dát rovnou 50z. KTMky v nízkých otáčkách krouták nemaj, to neni KLR. Pak můžeš dát 15z dopředu pro větší životnost kolečka. Řetěz delší potřebovat budeš. Té 50ky se vůbec neboj. Monča jí má taky. A to zdaleka motor netočí jako ta tvoje Barbora.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Janek píše:
Ještě bys mohl napsat, jaký je rozdíl ve spojce lanko vs. hydraulika, jestli ty prašule za to stály.
Jedním slovem: Nestály!
Tedy v mém případě stály , protože jsem měl v hajzlu lanko a navíc byl špátný závit na páčce jak se tam šroubuje ten průchozí šroub kterým se napíná lanko.
Musel bych kupovat lanko a možná celý třmen páčky.
Spojka jde o hodně lépe, ale na prst, ani na dva prsty to není. Jako třeba MikiberGovi na Husebergu.
Spojka mi jde jen o trochu lépe než kamarádovi klasická lanková na té tmavé LC4.
Navíc budu ještě muset vyřešit uchycení zrcátka. Origo je v třmenu páčky a na této závit pro zrcátko chybí.
A ještě jeden zádrhel. Nemám zapojený spínač (stejně byl vadný a nefungoval) který zabezpečuje, aby se dalo nastartovat se zařazeným kvaltem a vymačklou spojkou.
Nyní když motorka chcípne musím nejdříve vyřadit a potom teprve startovat.
Zapojená není z toho důvodu, že má spínač jiný závit než je v té hydr.spojce.
I ve spodní části musel mechanik něco upravovat, aby tam dostal spodní pístek, který tahá za hřídelku spojky. A navíc mě upozornil že ten spodní pístek není chráněn proti nečistotám a pokud se tam dostane bahnu může dojít k poškození manžety. Tak jako třeba u předních tlumičů.
Závěr: Pokud funguje lanková spojka, hydraulickou nedoporučuji!
Naposledy editováno 21.12.2011 23:29:14
storeman píše: Jedním slovem: Nestály!
A ještě jeden zádrhel. Nemám zapojený spínač (stejně byl vadný a nefungoval) který zabezpečuje, aby se dalo nastartovat se zařazeným kvaltem a vymačklou spojkou.
Nyní když motorka chcípne musím nejdříve vyřadit a potom teprve startovat.
Zapojená není z toho důvodu, že má spínač jiný závit než je v té hydr.spojce.
I ve spodní části musel mechanik něco upravovat, aby tam dostal spodní pístek, který tahá za hřídelku spojky. A navíc mě upozornil že ten spodní pístek není chráněn proti nečistotám a pokud se tam dostane bahnu může dojít k poškození manžety. Tak jako třeba u předních tlumičů.
Závěr: Pokud funguje lanková spojka, hydraulickou nedoporučuji!
Myslel jsem si, že to tak nějak bude. Škoda, že to není na dva prsty, tak to mi přijde špatný. Teď už ti nezbývá, než kouknout na moji sestavu cviků a dát se do toho , potom to těma dvouma prstama zvládneš .
Kabely ke spínači půjdou třeba jen proklemovat a nemusíš tam nic vymýšlet.
A ten spodní pístek půjde třeba nějak provizorně zakrýt, aby tam ten bordel tolik nemohl. I když tohle bude asi u endura problém, bordel se dostane úplně všude .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Myslím, že k pravému porovnávání teprve dojde. Zatím Storeman lehce ochutnává...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tank píše: Anti>
Myslím, že k pravému porovnávání teprve dojde. Zatím Storeman lehce ochutnává...
Tak, tak!
Zatím něco přes hodinku a 20 km na KTM.
Zkušenosti a porovnání ještě příjde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
S těžkostí chodu by šlo hnout změnou průměru dolního pístku ale změnila by se délka vystavení a to nevím jaká je rezerva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Na KLR by jsi použil určitě jinou, protože nepotřebuješ tu malou pášku na dokumpresor.
Pokus se něco vyguglit , nebo o pár stránek zpět budou nějaké odkazy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
MikiberG píše: storeman>
S těžkostí chodu by šlo hnout změnou průměru dolního pístku ale změnila by se délka vystavení a to nevím jaká je rezerva.
"Tlak v kapalinách se šíří všemi směry a rovnoměrně!"
To znamená zvetšit průměr dolního pístku? a prodloužil by se chod páčky.
Rozumím tomu správně?
Zatím s tím nic dělat nebudu. Je to sada pro tuto motorku a nejdříve to musím pořádně odzkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Problém může být to zkrácení chodu - jde o to zjistit rezervu v délce chodu. V podstatě zjistit bod záběru u studenýho a teplýho motoru (spojky) - zjistit rezervy systému.
Bod záběru se posune blíž k rukojeti a prodlouží se záběrový úsek. Z toho jde vyjít a třeba získat i 20% v tvůj prospěch.
Protože ti tam zbyla ovládací páčka ze starýho syst. šel bych teda "po zralé úvaze" cestou prodloužení páčky - je to stejný efekt. Dělat se s pístem má cenu jen u původních hydr. spojek. Pak taky má velký vliv výchozí poloha páčky na tisícihranu - i tady se délka reálného ramena mění se zdvihem (opěrný bod je pevný a rameno vůči němu rotuje kolem své osy) - i tam lze získat potřebnou sílu hlavně v první třetině zmáčknutí páky.
U většiny spojek jde získat celkově 10-30% ve prospech ovládací síly a lepšího chodu.
edit... jo ten chod horní páčky je v tomhle případě konstanta - s tím už mnoho nenaděláš - i když krapet taky....
Naposledy editováno 22.12.2011 16:48:29
Dnes jsem v garáži zkoumal jak ten spodní pístek zakrýt.
Nebude to problém. Musím sehnat takový neopren jak se dává na přední tlumiče, jen v miniaturním provedení.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
...a nemyslete pořád jen na motorku jinak dopadnete jako já .... dneska počasí 1a a mě po 2km prdnul řetěz vyrazil mě řetězový kolečko přes segerku z hřídele (to už jsem nenašel) a řetěz vyrychtovanej - zkroucenej a naštípanej, chytnu i o spojkový pístek. Ale pozitivum to má že bude na nový rok i nový řetěz .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 5 | 12.6.2024 v 20:36 Apo-Rider |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |