paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.


Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

21.12.2011 v 21:40 | Nahoru | #5821
Ládínek.> Právě jsem se díval na Parts Depot. Mají tam zadní rozety 42,45,48,50...
Tak asi tam dám 48 zubů ale to už budu potřebovat delší řetěz.

Když jsem zpomaloval KLRko, chtěl jsem dosáhnou toho, že když motorku tlačím na jedničku a mírně plynu, abych stačil vedle ní jít, nebo mírně klusat . Což se mi podařilo.
To je k tomu, když motorku sám vytlačuji z nějakého marastu a ona se najednou chytne, aby mi nezdrhla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

21.12.2011 v 22:26 | Nahoru | #5822
storeman> Od JT by neměl bý problém na LC4 Enduro sehnat kolečka 38, 40, 42, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 52.
Prodejců bude u nás dost.
Ještě bys mohl napsat, jaký je rozdíl ve spojce lanko vs. hydraulika, jestli ty prašule za to stály.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

21.12.2011 v 22:43 | Nahoru | #5823
řetězovky

řetězovky ( komplet) jsem na LC4 objednával u zaremby...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

21.12.2011 v 22:54 | Nahoru | #5824

storeman píše: Ládínek.> Právě jsem se díval na Parts Depot. Mají tam zadní rozety 42,45,48,50...
Tak asi tam dám 48 zubů ale to už budu potřebovat delší řetěz.

Když jsem zpomaloval KLRko, chtěl jsem dosáhnou toho, že když motorku tlačím na jedničku a mírně plynu, abych stačil vedle ní jít, nebo mírně klusat . Což se mi podařilo.
To je k tomu, když motorku sám vytlačuji z nějakého marastu a ona se najednou chytne, aby mi nezdrhla


Na to vytlačování z marastu můžeš dát rovnou 50z. KTMky v nízkých otáčkách krouták nemaj, to neni KLR. Pak můžeš dát 15z dopředu pro větší životnost kolečka. Řetěz delší potřebovat budeš. Té 50ky se vůbec neboj. Monča jí má taky. A to zdaleka motor netočí jako ta tvoje Barbora.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

21.12.2011 v 23:05 | Nahoru | #5825
Ládínek.> Čéče to je dobrý nápad. Dám tam zpět dopředu 15 a do zádu 50

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

21.12.2011 v 23:14 | Nahoru | #5826

storeman píše: Ládínek.> Čéče to je dobrý nápad. Dám tam zpět dopředu 15 a do zádu 50


15ka ti tolik nebude hoblovat kyvku ale tu 14ku nezatracuj. Pojede ti to jako traktor bez spojkování.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

21.12.2011 v 23:28 | Nahoru | #5827

Janek píše:
Ještě bys mohl napsat, jaký je rozdíl ve spojce lanko vs. hydraulika, jestli ty prašule za to stály.



Jedním slovem: Nestály!

Tedy v mém případě stály , protože jsem měl v hajzlu lanko a navíc byl špátný závit na páčce jak se tam šroubuje ten průchozí šroub kterým se napíná lanko.
Musel bych kupovat lanko a možná celý třmen páčky.

Spojka jde o hodně lépe, ale na prst, ani na dva prsty to není. Jako třeba MikiberGovi na Husebergu.
Spojka mi jde jen o trochu lépe než kamarádovi klasická lanková na té tmavé LC4.

Navíc budu ještě muset vyřešit uchycení zrcátka. Origo je v třmenu páčky a na této závit pro zrcátko chybí.
A ještě jeden zádrhel. Nemám zapojený spínač (stejně byl vadný a nefungoval) který zabezpečuje, aby se dalo nastartovat se zařazeným kvaltem a vymačklou spojkou.
Nyní když motorka chcípne musím nejdříve vyřadit a potom teprve startovat.
Zapojená není z toho důvodu, že má spínač jiný závit než je v té hydr.spojce.

I ve spodní části musel mechanik něco upravovat, aby tam dostal spodní pístek, který tahá za hřídelku spojky. A navíc mě upozornil že ten spodní pístek není chráněn proti nečistotám a pokud se tam dostane bahnu může dojít k poškození manžety. Tak jako třeba u předních tlumičů.

Závěr: Pokud funguje lanková spojka, hydraulickou nedoporučuji!


Naposledy editováno 21.12.2011 23:29:14

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.12.2011 v 10:30 | Nahoru | #5828

storeman píše: Jedním slovem: Nestály!
A ještě jeden zádrhel. Nemám zapojený spínač (stejně byl vadný a nefungoval) který zabezpečuje, aby se dalo nastartovat se zařazeným kvaltem a vymačklou spojkou.
Nyní když motorka chcípne musím nejdříve vyřadit a potom teprve startovat.
Zapojená není z toho důvodu, že má spínač jiný závit než je v té hydr.spojce.
I ve spodní části musel mechanik něco upravovat, aby tam dostal spodní pístek, který tahá za hřídelku spojky. A navíc mě upozornil že ten spodní pístek není chráněn proti nečistotám a pokud se tam dostane bahnu může dojít k poškození manžety. Tak jako třeba u předních tlumičů.
Závěr: Pokud funguje lanková spojka, hydraulickou nedoporučuji!


Myslel jsem si, že to tak nějak bude. Škoda, že to není na dva prsty, tak to mi přijde špatný. Teď už ti nezbývá, než kouknout na moji sestavu cviků a dát se do toho , potom to těma dvouma prstama zvládneš .
Kabely ke spínači půjdou třeba jen proklemovat a nemusíš tam nic vymýšlet.
A ten spodní pístek půjde třeba nějak provizorně zakrýt, aby tam ten bordel tolik nemohl. I když tohle bude asi u endura problém, bordel se dostane úplně všude .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.12.2011 v 12:17 | Nahoru | #5829
storeman> Když jsi porovnával KLR a KTM tak jsem čekal větší rozdíl.A to máš tu nejhodnější verzi KLR....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.12.2011 v 12:29 | Nahoru | #5830
Anti>
Myslím, že k pravému porovnávání teprve dojde. Zatím Storeman lehce ochutnává...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.12.2011 v 13:47 | Nahoru | #5831

Tank píše: Anti>
Myslím, že k pravému porovnávání teprve dojde. Zatím Storeman lehce ochutnává...


Tak, tak!
Zatím něco přes hodinku a 20 km na KTM.
Zkušenosti a porovnání ještě příjde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.12.2011 v 14:04 | Nahoru | #5832
storeman> Hydraulika bude mít jednu výhodu - nemění se poloha bodu záběru s natočením řidítek.
S těžkostí chodu by šlo hnout změnou průměru dolního pístku ale změnila by se délka vystavení a to nevím jaká je rezerva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.12.2011 v 14:17 | Nahoru | #5833
storeman> Ještě by mě zajímalo na kolik přišla ta přestavba na hydrauliky u spojky?Uvažuji o něčem podobném na KLR,protože je tam kreténsky vyřešené vedení lanka.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.12.2011 v 14:46 | Nahoru | #5834
Anti> Sada pro LC4 640 stála 6100,-Kč. Expres dovezena z Rakouska. Klucí ji našli o pár stokorun levněji, ale dodací termín měsíc a víc.
Na KLR by jsi použil určitě jinou, protože nepotřebuješ tu malou pášku na dokumpresor.
Pokus se něco vyguglit , nebo o pár stránek zpět budou nějaké odkazy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.12.2011 v 14:55 | Nahoru | #5835

MikiberG píše: storeman>
S těžkostí chodu by šlo hnout změnou průměru dolního pístku ale změnila by se délka vystavení a to nevím jaká je rezerva.



"Tlak v kapalinách se šíří všemi směry a rovnoměrně!"
To znamená zvetšit průměr dolního pístku? a prodloužil by se chod páčky.
Rozumím tomu správně?

Zatím s tím nic dělat nebudu. Je to sada pro tuto motorku a nejdříve to musím pořádně odzkoušel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.12.2011 v 16:46 | Nahoru | #5836
storeman> Jo rozumíš přesně - změní se v podstatě páka - tlak všemy směry - v našem případě na větší pohyblivou plochu. Zvětšením dolního pístku zvětšíš sílu na dolní páku (ale zkrátíš její chod) a tím zmenšíš sílu nahoře na páčku.
Problém může být to zkrácení chodu - jde o to zjistit rezervu v délce chodu. V podstatě zjistit bod záběru u studenýho a teplýho motoru (spojky) - zjistit rezervy systému.
Bod záběru se posune blíž k rukojeti a prodlouží se záběrový úsek. Z toho jde vyjít a třeba získat i 20% v tvůj prospěch.
Protože ti tam zbyla ovládací páčka ze starýho syst. šel bych teda "po zralé úvaze" cestou prodloužení páčky - je to stejný efekt. Dělat se s pístem má cenu jen u původních hydr. spojek. Pak taky má velký vliv výchozí poloha páčky na tisícihranu - i tady se délka reálného ramena mění se zdvihem (opěrný bod je pevný a rameno vůči němu rotuje kolem své osy) - i tam lze získat potřebnou sílu hlavně v první třetině zmáčknutí páky.
U většiny spojek jde získat celkově 10-30% ve prospech ovládací síly a lepšího chodu.

edit... jo ten chod horní páčky je v tomhle případě konstanta - s tím už mnoho nenaděláš - i když krapet taky....

Naposledy editováno 22.12.2011 16:48:29

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.12.2011 v 17:04 | Nahoru | #5837
MikiberG> Tak, tak to jsou dobré rady. Budu to muset prozkoumat.
Dnes jsem v garáži zkoumal jak ten spodní pístek zakrýt.
Nebude to problém. Musím sehnat takový neopren jak se dává na přední tlumiče, jen v miniaturním provedení.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.12.2011 v 20:24 | Nahoru | #5838
Je to trochu OT, ale:
Dnes když jsem šel do garáže kouknu z mostu a vzpomněl jsem si, že známej se šel koncem srpna vykoupat do Vltavy a ještě se nevrátil.
Není to nějaký divný?
Neměl bych někomu zavolat?
¨


Naposledy editováno 23.12.2011 17:01:05

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.12.2011 v 21:34 | Nahoru | #5839

storeman píše: Je to trochu OT, ale:
Dnes když jsem šel do garáže kouknu z mostu a vzpomněl jsem si, že známej se šel koncem srpna vykoupat do Vltavy a ještě se navrátil.
Není to nějaký divný?
Neměl bych někomu zavolat?
¨



ježíš, kam ty na to chodíš...

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.12.2011 v 16:22 | Nahoru | #5840
Něco lehkýho...

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.12.2011 v 21:03 | Nahoru | #5841
Hele vy bando bahňáků.Všem vám přeji hezké vánoce a vše nej do nového roku.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.12.2011 v 21:30 | Nahoru | #5842
Tak též přeji všem příjemné prožití svátku vánočních a bohatého ježíška.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.12.2011 v 21:52 | Nahoru | #5843
Vážení přátelé, kamarádi a soupeři. Přeji Vám vánoční svátky plné pohody a bohatého ježíška. Do Nového roku Vám i Vašim rodinám přeju vše nejlepší.
Ládínek.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.12.2011 v 22:33 | Nahoru | #5844
Také přeji všem hezké svátky! Po stromečkem alespoň něco na motorkaření a do příštího roku hlavně kolama dolů!

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.12.2011 v 00:15 | Nahoru | #5845
Přeji všem hezké svátky, klid a pohodu. Do Nového roku vše nejlepší, a ať Vám nezaroste drážka

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.12.2011 v 01:40 | Nahoru | #5846
Přátelé, kamarádi, taky vám přeju krásný prožití vánočních svátků a to nejlíp v sedle vašich miláčků ,a ať to vezmu jedním vrzem , všechno nejlepší do novýho roku .

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.12.2011 v 07:41 | Nahoru | #5847
Když už se to tady zvrhlo tak se taky přidám a přeju vám hezký vánoce a ať vám to všem příští rok pekelně jezdí

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.12.2011 v 09:23 | Nahoru | #5848
Také se připojím a přeji všem klid v rodině, levnější benzín, spolehlivé stroje a pochopení okolí. A sobě teplejší brody

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.12.2011 v 11:13 | Nahoru | #5849
Všem Vám přeju klidný Vánoce, pohodu s rodinou a do nového roku jen samá pozitiva a sociální jistoty

...a nemyslete pořád jen na motorku jinak dopadnete jako já .... dneska počasí 1a a mě po 2km prdnul řetěz vyrazil mě řetězový kolečko přes segerku z hřídele (to už jsem nenašel) a řetěz vyrychtovanej - zkroucenej a naštípanej, chytnu i o spojkový pístek. Ale pozitivum to má že bude na nový rok i nový řetěz .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.12.2011 v 11:21 | Nahoru | #5850
MikiberG> Vyrážím tak do 30 minut . Naplánoval jsem si cca 70 km, tak se snad stihnu vrátit do tří. Jinak to bude hroznej průůůůser . Řetěz jsem ztratil minulou sobotu , naštěstí jen spadnul, ale pěkně se nachumlal mezi kolečko a kyvku. Byl jsem rád, že se mnou byl Kentucky.cz. Sám bych byl asi v řiti .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... Apo-Rider 5 12.6.2024 v 20:36 Apo-Rider
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2


TOPlist