paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?
13.12.2011 v 21:51
Mám doraz, jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou? Kontroluje se někde její zkutečný výkon nebo je způsob jak by na mě mohli přijít? například u technické

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 18:24 | Nahoru | #61

sharkis píše: V praxi je riziko odhalení skutečného výkonu zanedbatelné

Evidenčka nic, STK tohle neřeší, při běžný silniční kontrole na to nikdo nepřijde, pojízdnejch STK je taky minimum

Jediné riziko je opravdu při té nehodě, ať už zaviněné z jakékoli strany Ale - znám osobně dost lidí, co jezdí s 25kW v TP a dost z nich už nějakou nehodu mělo - nutno podotknout že nikdy né vyloženě vážnou, vždycky šlo spíš o plechy + max drobná zranění samotného jezdce

Výsledek? Všichni jezdí spokojeně dál, 25kW nikdo nikdy neřešil Havarijní pojištění jeden z nich využil asi 5x a taky se v tom nikdo nešťoural

suma sumárum... Dělat na tom co nemáš, ale šance, že by z Toho mohl být průšvih je dost malá (i když tam samozřejmě je), přímo úměrná stylu a bezpečnosti Tvé jízdy a výskytu blbců kolem Tebe



čéče, na zahraničí jsi zapomněl, tak zjistí na místě skutečný výkon na místě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 18:30 | Nahoru | #62

VlastíkPlamínek píše: 1 - tedy vycházíš z obecně zažité logiky když může on já můžu taky?

nemoralizuje, má pravdu.



Já vycházím z toho, že každej dospělej člověk je odpovědnej sám za sebe a musí si být vědom možných důsledků svého jednání

A když si vemeš, co všechno je mimo zákon (dezén, výkon, rychlost, přednost v jízdě, předjíždění, nehomologovaný věci), tak mi neříkej, že existuje někdo, kdo se v životě žádnýho protizákonnýho jednání (byť jen přestupku) nedopustil

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 18:39 | Nahoru | #63

Danielos píše: to jsi na něj vyšťoural teda velké svinstvo

Teď mi ještě vysvětli co je na tom špatného?



Vůbec nic, jen mám takový tušení, že je to trošičku mimo ten limit, kterej tady tak vehementně obhajoval

(pokud teda takhle jezdí jen na okruhu, letišti nebo na německý dálnici, tak samozřejmě nemám problém uznat vlastní chybu a omluvit se )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 18:41 | Nahoru | #64

sharkis píše: Já vycházím z toho, že každej dospělej člověk je odpovědnej sám za sebe a musí si být vědom možných důsledků svého jednání

A když si vemeš, co všechno je mimo zákon (dezén, výkon, rychlost, přednost v jízdě, předjíždění, nehomologovaný věci), tak mi neříkej, že existuje někdo, kdo se v životě žádnýho protizákonnýho jednání (byť jen přestupku) nedopustil



ano, za své jednání jsi zodpovědný, proto jsem rád že tu jsou ještě uživatelé co na dotaz (mohu mít jen 25kw v TP na A25 papíry a jezdit v pohodě?) odpovídají slušně a věcně. Rozhřešení ti tu nikdo nedá. Daný jedinec si musí uvědomit, že kdykoliv na moto sedne porušuje zákon daný vyhláškou, kdykoliv ho zastaví hlídka může počítat s tím, že ho mohou poslat na nejbližší STK, že ho dají na mobilní brzdu (je to sice nepravděpodobné ale ta možnost tu stále je, tak s ní musí počítat). Jak bylo již řečeno, pokud pak nedejbože díky štěrku, větru, vlastní i cizí blbosti do někoho narazí, musí opět počítat s tím že druhá strana může požadovat expertízu na stroji (vědomí o 25kw je už docela rozšířené tak na to bacha). To znamená první možný problém s zákonem a druhý, mnohdy horší je problém s pojišťovnou.

99 lidí mu tu odkýve že to je v pohodě, že ONI s tím jezdí a nevidí na tom nic špatného. A až se to 1 ze sta přihodí a v 18 ho oškubou jak kuře, bude x let platit pojišťovně za vlastní blbost protože se na internetu dočetl že to je "v pohodě" tak jsem zvědav co napíšete potom.

Dál se podívej na svojí reakci, jeden uživatel se zdravým rozumem tu napíše že to opravdu není dobrý nápad a ty se do něj hned pouštíš, že nemá co poučovat jelikož sám jezdí 200? Trošku ubohý nemyslíš? Ale o něčem to svědčí. Nepřeju nikomu aby se mu přihodilo vše výše napsané, ale moc bych si přál aby se to alespoň jednou přihodilo. Pak to sem dám jako článek a budu doufat, že už nikdy nepotkám nevybouřenou mládež na otevřených supersportech na kterých jsou nebezpeční nejen sobě ale hlavně svému okolí.

2 reakcí na tento příspěvek Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 18:56 | Nahoru | #65
o jednom případu "25kw v tp jinak otevřená" X nehoda okrajově vím, řeší se to pochopitelně jako řízení bez příslušného oprávnění, v jaké je to fázi a jaké budou důsledky pro řidiče zatím není jasné, pokud se ke mě dostane víc informací tak to doplním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 18:57 | Nahoru | #66
VlastíkPlamínek> koukám na svou reakci a myslím si, že právě tu věcnou odpoveď jsem mu dal

Otázka zněla, jak to je v praxi a co se může stát

Slušně a věcně jsem mu odpověděl, že v praxi to chodí tak, že s ježděním na výše zmíněném stroji není celkem problém jezdit, jelikož to nikdo běžně nezkoumá, ale upozornil jsem ho i na to úskalí, že to být odhaleno může a že z toho může mít problémy

Docela by mě zajímalo, jestli znáš někoho, kdo na těch 25kW opravdu doplatil - z vlastní zkušenosti i ze zkušenosti mnoha lidí zde na fóru se mi zdá, že možnost expertýzy je akorát strašák, který distihne jen nepatrných zlomek zainteresovaných...

Naprosto netuším, co je na mé odpovědi špatného - odpovídá totiž přesně na danou otázku

Fakt, že se to nemá/nesmí, si ve vyhlášce může přečíst kdykoli, ale na to se on neptal, to už evidentně ví

Co se týče mé reakce - jakej je rozdíl mezi jízdou s 25kW v TP a jízdou přes 200km/h? Je někde nějakej metr, co je horší? Shrnul bych to asi "kázat vodu, pít víno"

A jen pro pořádek (páč jsem měl z Tvého příspěvku trochu sebevztažný dojem), mě se problematika 25kW už netýká

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 18:59 | Nahoru | #67

Maty_Kolin píše: o jednom případu "25kw v tp jinak otevřená" X nehoda okrajově vím, řeší se to pochopitelně jako řízení bez příslušného oprávnění, v jaké je to fázi a jaké budou důsledky pro řidiče zatím není jasné, pokud se ke mě dostane víc informací tak to doplním



to jsem na to opravdu zvědavý - byl by to první takový případ, o kterém vím

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:02 | Nahoru | #68
... medvede, co mi to tu smrdi ... ?

Jinak abych se jen nenavazel, ja ridil bez ridicaku dokud za to nezavedli 25-50 tisic pokuty, a taky sem mohl dopadnout pri bouracce spatne, takze raci drzim hubu :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:04 | Nahoru | #69

sharkis píše: VlastíkPlamínek> koukám na svou reakci a myslím si, že právě tu věcnou odpoveď jsem mu dal

Otázka zněla, jak to je v praxi a co se může stát

Slušně a věcně jsem mu odpověděl, že v praxi to chodí tak, že s ježděním na výše zmíněném stroji není celkem problém jezdit, jelikož to nikdo běžně nezkoumá, ale upozornil jsem ho i na to úskalí, že to být odhaleno může a že z toho může mít problémy

Docela by mě zajímalo, jestli znáš někoho, kdo na těch 25kW opravdu doplatil - z vlastní zkušenosti i ze zkušenosti mnoha lidí zde na fóru se mi zdá, že možnost expertýzy je akorát strašák, který distihne jen nepatrných zlomek zainteresovaných...

Naprosto netuším, co je na mé odpovědi špatného - odpovídá totiž přesně na danou otázku

Fakt, že se to nemá/nesmí, si ve vyhlášce může přečíst kdykoli, ale na to se on neptal, to už evidentně ví

Co se týče mé reakce - jakej je rozdíl mezi jízdou s 25kW v TP a jízdou přes 200km/h? Je někde nějakej metr, co je horší? Shrnul bych to asi "kázat vodu, pít víno"

A jen pro pořádek (páč jsem měl z Tvého příspěvku trochu sebevztažný dojem), mě se problematika 25kW už netýká



tak jinak a jednoduše (je to evidentně za potřebí)

studuješ dejme tomu 1 LF UK - jedno co, dejme tomu třeba onkologii. V prváku usoudíš že školu stejně nepotřebuješ a nemá smysl jí dodělávat - máš pocit že si můžeš otevřít radiologickou poradnu a přijmat pacienty a léčit je?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:05 | Nahoru | #70
VlastíkPlamínek> nemám a přesně vím, kam tím míříš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:05 | Nahoru | #71

Ozzy_ píše: ... medvede, co mi to tu smrdi ... ?

Jinak abych se jen nenavazel, ja ridil bez ridicaku dokud za to nezavedli 25-50 tisic pokuty, a taky sem mohl dopadnout pri bouracce spatne, takze raci drzim hubu :)



to nevím, papírově jsem to měl v pořádku... ale to je jedno, já spíš narážím na Sharkise coby univerzálního odborníka na morálku a jak cokoliv ojebat

Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:06 | Nahoru | #72
To je asi případ od případu.... Já se 2009 vysypal na motorce, nehodu jsem způsobil já. Motorka měla holandský TP, ve kterým není výkon psanej, měl jsem řp. na 25kw a bez průseru. Na STK mi nikdo nikdy motorku ani nestartoval, na žádný jsem ani neviděl válce na měření výkonu..

Co se pojistky týče nevím jak je to u jiných pojišťoven, všechno jsme měli pojištěný vždycky u Generali a tam se pojišťuje objem a ne výkon.

howgh!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:07 | Nahoru | #73

VlastíkPlamínek píše: to nevím, papírově jsem to měl v pořádku... ale to je jedno, já spíš narážím na Sharkise coby univerzálního odborníka na morálku a jak cokoliv ojebat



Me jeho prispevek tak jak ho predhazujes nevyznel. ALe uznavam ze se da vylozit ruzne. Me prisel vecnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:08 | Nahoru | #74

sharkis píše: VlastíkPlamínek> nemám a přesně vím, kam tím míříš



tak vidíš, bod pro tebe. Přeneseně je silnice to samý co nemocnice, když jsem učastníkem dopravního provozu očekávám, že ostatní učastníci jsou držitelé příslušného oprávnění na stroje co řídí. Když vlezu do nemocnice taky očekávám že mě bude léčit člověk s příslušnými zkušenostmi a vzděláním.

bavíme se v hypotetické rovině, ano, situace na silnicích ani ve špitálech není ideální. Pokud dochází k porušování vyhlášky je náprava na bedrech orgánů činných v dané věci.

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:10 | Nahoru | #75

Ozzy_ píše: Me jeho prispevek tak jak ho predhazujes nevyznel. ALe uznavam ze se da vylozit ruzne. Me prisel vecnej.



Vzhledem k tomu, že se mě tato problematika týkala 3 roky, jsem se o ní snažil nastudovat opravdu co nejvíc - proto si myslím, že zrovna k tomuto tématu mám co říct

Mám akorát pocit, že kdykoli mě Vlastík nachytá v diskuzi o 25kW, že by mě nejraději ukamenoval za to,o že prezentuju skutečnost tak, jak v praxi je a ne tak, jak by měla být

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:14 | Nahoru | #76

VlastíkPlamínek píše: tak vidíš, bod pro tebe. Přeneseně je silnice to samý co nemocnice, když jsem učastníkem dopravního provozu očekávám, že ostatní učastníci jsou držitelé příslušného oprávnění na stroje co řídí. Když vlezu do nemocnice taky očekávám že mě bude léčit člověk s příslušnými zkušenostmi a vzděláním.

bavíme se v hypotetické rovině, ano, situace na silnicích ani ve špitálech není ideální. Pokud dochází k porušování vyhlášky je náprava na bedrech orgánů činných v dané věci.



Otázka pro Tebe:

Mám kamaráda, co motorky fakt žere - od mala jezdil po polňačkách na vesnici, kde jako malej vyrůstal, na padesátce najel skoro 10 tisíc km, na CBR 125, který si pořídil v 16ti má najeto už skoro 40 tisíc - příští rok plánuje koupit naháče, co má v TP 25kW

Teď se podívej na zde oblíbená témata typu je mi 40, nemám zkušenosti a chtěl bych koupit sporta a upřímně řekni, kdo bude na tý silnici nebezpečnější, jestli 18letej kluk, co má najeto desítky tisíc km, nebo duševně vyzrálej chlap, co viděl motorku akorát na plakátu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:18 | Nahoru | #77

sharkis píše: Otázka pro Tebe:

Mám kamaráda, co motorky fakt žere - od mala jezdil po polňačkách na vesnici, kde jako malej vyrůstal, na padesátce najel skoro 10 tisíc km, na CBR 125, který si pořídil v 16ti má najeto už skoro 40 tisíc - příští rok plánuje koupit naháče, co má v TP 25kW

Teď se podívej na zde oblíbená témata typu je mi 40, nemám zkušenosti a chtěl bych koupit sporta a upřímně řekni, kdo bude na tý silnici nebezpečnější, jestli 18letej kluk, co má najeto desítky tisíc km, nebo duševně vyzrálej chlap, co viděl motorku akorát na plakátu?



tohle je ale chybná uvaha vzhledem k vyhlášce - vyhláška se není stanovena že moto s 25kw mohou řídit ti kteří najeli &# km na 125ccm a pod. Zkus s tímhle nastoupit před přestupkovou komisi. To asi neklapne viď :)

Když si 40letej koupí R1 jeho boj, bude-li mít na ní papíry tak z hlediska zákona je v pohodě. Zákon mu dal příležitost si udělat příslušné oprávnění a zakoupit si daný stroj. Zákon tu není od toho aby ho držel za ruku až někam pojede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:18 | Nahoru | #78

sharkis píše: Otázka pro Tebe:

Mám kamaráda, co motorky fakt žere - od mala jezdil po polňačkách na vesnici, kde jako malej vyrůstal, na padesátce najel skoro 10 tisíc km, na CBR 125, který si pořídil v 16ti má najeto už skoro 40 tisíc - příští rok plánuje koupit naháče, co má v TP 25kW

Teď se podívej na zde oblíbená témata typu je mi 40, nemám zkušenosti a chtěl bych koupit sporta a upřímně řekni, kdo bude na tý silnici nebezpečnější, jestli 18letej kluk, co má najeto desítky tisíc km, nebo duševně vyzrálej chlap, co viděl motorku akorát na plakátu?



Nechci bejt prorok, ale ty uz ses tak chytrej ze si brzo rozbijes usta :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:22 | Nahoru | #79

sharkis píše: Otázka pro Tebe:

Mám kamaráda, co motorky fakt žere - od mala jezdil po polňačkách na vesnici, kde jako malej vyrůstal, na padesátce najel skoro 10 tisíc km, na CBR 125, který si pořídil v 16ti má najeto už skoro 40 tisíc - příští rok plánuje koupit naháče, co má v TP 25kW

Teď se podívej na zde oblíbená témata typu je mi 40, nemám zkušenosti a chtěl bych koupit sporta a upřímně řekni, kdo bude na tý silnici nebezpečnější, jestli 18letej kluk, co má najeto desítky tisíc km, nebo duševně vyzrálej chlap, co viděl motorku akorát na plakátu?



malé vetření do diskuse - Otec si koupil po dvacetileté pauze na 350ccm motorku - v4 600ccm naháče (yamaha radian) a nikdy s ní nepřekročil 120km/h i když ta motorka dá v krajní nouzi i 200km/h, má dvacetiletou zkušenost s provozem na silnici v autě a silnej pud sebezáchovy a i když já se budu s jistotou přiřazovat k tvýmu kamarádovi (jezdím od 13ti let dost aktivně) Jsem horší řidič, než on a ne, že bych byl dobytek.
Jde o to co má kdo v hlavě a to jak ovládá motorku není nejnezbytnější byť důležitá potřeba přežití na silnici

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:23 | Nahoru | #80

Co se pojistky týče nevím jak je to u jiných pojišťoven, všechno jsme měli pojištěný vždycky u Generali a tam se pojišťuje objem a ne výkon.


jasně, pojišťuje se stroj, ale taky ten, kdo na tom sedí, musí mít patřičný oprávnění...

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:25 | Nahoru | #81

Pedrosso píše: jasně, pojišťuje se stroj, ale taky ten, kdo na tom sedí, musí mít patřičný oprávnění...



jo ale padly tady řeči typu - platí se za výkon, ne objem

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:28 | Nahoru | #82

VlastíkPlamínek píše: tohle je ale chybná uvaha vzhledem k vyhlášce - vyhláška se není stanovena že moto s 25kw mohou řídit ti kteří najeli &# km na 125ccm a pod. Zkus s tímhle nastoupit před přestupkovou komisi. To asi neklapne viď :)

Když si 40letej koupí R1 jeho boj, bude-li mít na ní papíry tak z hlediska zákona je v pohodě. Zákon mu dal příležitost si udělat příslušné oprávnění a zakoupit si daný stroj. Zákon tu není od toho aby ho držel za ruku až někam pojede.



Já rozhodně neříkám, že by to klapnout mělo - tenhle příklad (asi docela výjimečnej, nikoho dalšího tomu podobnýho neznám) měl poukázat jen na tu absudritu - v tomhle případě bys chtě nechtě musel říct, že líp na tom bude ten, co bude muset paradoxně jezdit ilegálně - ale hezky si tu odpověď obešel, jen co je pravda

Prostě někdo může být slušně vyježděnej a snáší kritiku jen proto, že by to dělat neměl, protože je špatně nastavenej zákon, ale naopak ten, co je potenciálně Xkrát nebezpečnější je vysmátej a všichni mu ochotně poradí co a jak, protože má vše dle zákona v pořádku - otázka přežití na silnici je věc druhá

Můj osobní názor je ten, že silnice byla, je a bude jako válečný pole - osobně bych se ale spíš než na týpky s 25kW zaměřil na lidi, co jezdí pod vlivem - ti ročně udělaj daleko víc škody než ta "malá skupinka" 25kWatařů

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:30 | Nahoru | #83

Ozzy_ píše: Nechci bejt prorok, ale ty uz ses tak chytrej ze si brzo rozbijes usta :)



Bohužel i to se stává Ale jak říkají motorkáři - kdo nepadá, nezrychluje ...i když v příští sezóně mám v plánu ještě zpomalit...

(reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:31 | Nahoru | #84

mega.paran píše: malé vetření do diskuse - Otec si koupil po dvacetileté pauze na 350ccm motorku - v4 600ccm naháče (yamaha radian) a nikdy s ní nepřekročil 120km/h i když ta motorka dá v krajní nouzi i 200km/h, má dvacetiletou zkušenost s provozem na silnici v autě a silnej pud sebezáchovy a i když já se budu s jistotou přiřazovat k tvýmu kamarádovi (jezdím od 13ti let dost aktivně) Jsem horší řidič, než on a ne, že bych byl dobytek.
Jde o to co má kdo v hlavě a to jak ovládá motorku není nejnezbytnější byť důležitá potřeba přežití na silnici



Mluvil jsem o lidech, co na mašině neseděli nikdy - základy člověk nezapomene, stejně jako nezapomeneš do konce života jak se jezdí na kole

Co se týče mě, já aktivně jezdím od 6 let, ale co se týče kilometrů, tak na kámoše taky nemám

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:31 | Nahoru | #85
a jsme u jádra pudla, ty rozlišuješ mezi malým a velkým porušením zákona...

25kw je v pohodě, alkohol v pohodě není.

takže radiolog amater je v pohodě, internista samouk už ne?

Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:33 | Nahoru | #86
...jen aby nebyly dohady

z diskuze neutíkám, jen musím pryč, po 9. se tu zase objevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:35 | Nahoru | #87

VlastíkPlamínek píše: a jsme u jádra pudla, ty rozlišuješ mezi malým a velkým porušením zákona...

25kw je v pohodě, alkohol v pohodě není.

takže radiolog amater je v pohodě, internista samouk už ne?



Tak to pozor, takhle jsem to vážně nemyslel - porušení zákona je stejné, ale počet nehod, škody na zdraví i na majetku jsou u těchto 2 skupin diametrálně odlišný - však se podívej na statistiky dopravních nehod...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 19:41 | Nahoru | #88

sharkis píše: Tak to pozor, takhle jsem to vážně nemyslel - porušení zákona je stejné, ale počet nehod, škody na zdraví i na majetku jsou u těchto 2 skupin diametrálně odlišný - však se podívej na statistiky dopravních nehod...



pak tu už nebudu, ale pokračujeme zítra, do škod a následků odmítám zabřehávat, myslím, že dobře nahozená R1 s 25kw do správného místa v rafinerii dokáže taky nadělat dost škody. Takže tímto směrem bych se nezaobíral. Věnujme se problematice z pohledu vyhlášky. Jestli bude mít Maty nějaké poznatky z praxe budu rád když je napíše.

Jinak děkuji za slušnou debatu, to se tu imho už moc nevidá.

Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 20:29 | Nahoru | #89
jak to tady tak ctu, tak je to vicemene furt to samy dokola - jakozto v kazdy diskuzi o 25kw. skoro by stacilo jen prispevky kopirovat ze starsich vlaken o 25kw, ci jen stroze odkazovat na danou diskuzi.
Kazdopadne jenom v kostce za me: to ze typek v 18 ma vodevrenou sestku a je strevo, ktery to hned nekam posle pac poleti jak dobytek neznamena, ze kdyz mu bude 21 a bude mit v kapse papir ze to muze ridit to hned nerozstreli vlastni vinou taky. Jenom chci rict, ze lidi nejsou stroje, nejsou stejny a kazdej to ma jinak. Nekdo je "rozumnej" (taky strasne neměřitelný slovo a pro kazdyho s jinou hloubkou ) uz v 18, nekdo ve 30 a nekdo treba az po 60ce a navsteve sovetskyho svazu . Takze tezko resit a dobrat se zaveru v tyhle filozoficky debate. Pac kazdej to cejti jinak - tudiz nekonecny tema.
Nicmene zakon, at uz spatnej, nebo dobrej, je proste zakon a pres to vlak nejede. Tudiz kazdej zodpovida za svy ciny a mel by si uvedomit jestli mu to za to riziko stoji ci ne (mysleno obecne, ale konkretne v tomhle topicu na to - jesti jezdit s 25kw pouze v technicaku)
Jinak pokud jde o zakony ridicskejch opravneni: Prijde mi na hlavu, ze 18 letej clovek muze ridit auto o XXX KW, s maximalkou XXX km/h. Ale na motorky je omezeni. Tzn. dvojí metr...

Jinak jak pise Plaminek - celkem obdivuhodny ze to tady nezavani nadavkama atd. vzhledem k tomuto milionkrat resenymu topicu, kterej, jako vzdycky, obsahuje spoustu protichudnejch nazoru

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to v praxi s papírově seškrcenou motorkou?

14.12.2011 v 20:38 | Nahoru | #90
Já jenom že se tady všichni oháníte těma mobílníma STK/motorovejma brzdama... Co já vím, tak tímhle v současnosti policie snad ani vybavená není, pouze mají v plánu do budoucna toto zařízení koupit. Párkrát ročně si ji vypůjčují z Rakouska ale s tím kontrolují pouze auta a nákladní vozidla a letos nebo loni měli pouze jednu. Mobilních STK by se měli bát tak kluci co jim je teď 13 nebo 14 protože za současný finanční situace nevidim moc reálně že by byla alespoň jedna mobilní STK v kraji, natožto na každý druhý silnici Takže klídek hoši
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist