Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jaký jezdíš převod? Tipuju 15-45... Máme stejné motorky, ale průběhy výkonu mi přijdou ouplně jiné...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Prasouš píše: .Kolda.> Jsem hlavně strašně marnej na brzdy... Brzdím jak kokot, pořád a moc a na a ne to v tom mozku povolit ... Převod jak říkáš 15-45... Teď má motorku Murkin na repasy a šoupne mi tam nějakou elektriku, která je prakticky shodná s HRC, takže mě pustí až o tisíc otáček dál a mimo to ještě přibude kontrola trakce, takže i když se na to těším, tak mám obavy z "hledání" převodů a "vychytávání" trakce ... Každopádně půjde úplně vypnout
Tak to je skvělé, teda pro tebe, pro nás soupeře ani ne S převodama to budeš mít jednoduché... Brno, Most, Lausitz, Pannonka 15-47, Slovač 15-45... Ta kontrola trakce musí být dobrá berlička...
Já hlavně zrepasuju přední vidle, všechna ložiska (krk, kola, přepákování...) a Ježíšek mi přinese (místo kombinézy ) nový TTX... teda má ho poslat po Viktorovi Nosovi, tak doufám, že do března bude... Už se těším na výjezdy bez vlnobití...
..no nic.. s mojim casem je jeste velkej potencial smerem dolu a az to bude pod 15 tak ma asi smysl porizovat lepsi stroj.. jinak jedine kdyby se tenhle rozpadnul..
Naposledy editováno 08.12.2011 12:25:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
poli46 píše: SPIJKER: tady najdeš časy jaký kdo jezdí na rúznejch okruzích http://motoreport.cz/?a=racing nu corela91 jezdil mistrák ... já bych chtěl zrychlit natolik aby jsem mohl jet PČR .. to bych si moc chtěl skusit ale to mam před sebou ještě hoodně práce a trénování
woe co si mě tu bereš do huby
já jel dva závody volný, most na vodě ještě jakž takž, ale brno rozhodně neni nic na chlubení.. (jel jsem tam poprvé, pouze dvě jízdy na suchu, závod jsem skončil v prnim kole na 18 ce )
Comeback bude, ale s největší pravděpodobností pouze do sedla, na závody nebude čas.. určitě né volnou (v týdnu se z práce neurvu i kdybych chtěl (moc práce) spíš se s váma občas sklouznu někde o víkendu v rámci nějaký agentury.. možná pak nějakž csc koncem sezony..
chtěl bych ještě hořice, ale to nechám až na přes rok, po roční pauze nerozjetej je to nesmysl.. musim zase nabrat rychlost a hlavně odvahu
Naposledy editováno 08.12.2011 13:40:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela91 píše: woe co si mě tu bereš do huby
já jel dva závody volný, most na vodě ještě jakž takž, ale brno rozhodně neni nic na chlubení.. (jel jsem tam poprvé, pouze dvě jízdy na suchu, závod jsem skončil v prnim kole na 18 ce )
Comeback bude, ale s největší pravděpodobností pouze do sedla, na závody nebude čas.. určitě né volnou (v týdnu se z práce neurvu i kdybych chtěl (moc práce) spíš se s váma občas sklouznu někde o víkendu v rámci nějaký agentury.. možná pak nějakž csc koncem sezony..
chtěl bych ještě hořice, ale to nechám až na přes rok, po roční pauze nerozjetej je to nesmysl.. musim zase nabrat rychlost a hlavně odvahu
no ja koukal.. Most casy jsou pro me zatim super.. samozrejme doufam ze se dostanu pod tebe.. ale to uz ty zase treba budes bliz perňovi.. ale v brne to jsi tam parkoval.. ..kazdopadne najeto mame v brne stejne.. ja 2x 20 min a 6 kol zavodu nez mi dosel benzin.. nebyl cas dolejt.. jednak jsem mel poprve penu cili jsem myslel ze mam paliva dost a druhak diky tomu po par sekundach stani do zahrivaciho kola na startu zaclo svitit hladovy voko.. a bylo..
takze bude mi poteseni se nekde potkat..
Naposledy editováno 08.12.2011 15:58:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda. píše: Tak to je skvělé, teda pro tebe, pro nás soupeře ani ne S převodama to budeš mít jednoduché... Brno, Most, Lausitz, Pannonka 15-47, Slovač 15-45... Ta kontrola trakce musí být dobrá berlička...
Já hlavně zrepasuju přední vidle, všechna ložiska (krk, kola, přepákování...) a Ježíšek mi přinese (místo kombinézy ) nový TTX... teda má ho poslat po Viktorovi Nosovi, tak doufám, že do března bude... Už se těším na výjezdy bez vlnobití...
Příští rok bude pro mě dost omezenej, páč se statečně rozjíždí jeden projekt a ten mě bude stát hodně všeho, takže okruhy budou jen letmo .... Jinak těch tisíc otáček dělá prakticky 2 zuby na rozetě, páč já teď jezdím 15-45 a Slovač 15-43... U toho Slovakiaringu bylo zajimavý, že těch 2:11 jsem tam dal s převodem 15-44, kde na konci cílovky cca 200 m byl motor přetočený a skákal omezovač, ale když jsem dal 43, tak sice krásně vycházel kvalt, ale nebyl jsem schopnej dát pod 12,5 ...
Jinak jak píšeš, dělám repas motoru, převodovky (vypadá až podezřele dobře), všechny ložiska, převatovat výfuk, na jaře opět repas podvozku. Po těch letošních pádech musím dát nový podsedlák a nádrž (zkusíme jí nejdřív vyrovnat)... No a na lak prdím, trocha laminátu a samolepky a peníze raději nacpu do gum
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: Prasouš> Ty vole, jako sorry, ale já vůbec nechápu, jak můžeš jet s touhle stopou a s timhle bržděním tak rychle... Dyť ty jedeš jako... jako prase! Brzdíš, jak kunda, zatáčíš a tečuješ hrozně brzo a pozdě taháš. Ty vole, ty jsi jen hodně odvážnej amatér. Prase, ty až se naučíš ty základy, tak jedeš 2:06-2:07..
Má pravdu předsedo!!! Je to tragikomický příběh... Každopádně služeb Michala budu muset využít a víc nad tou jízdou přemýšlet... Takhle si to u kompu člověk hezky řekne, kde co je špatně, ale pak na to sednu a jsem tam zas ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: Prasouš> No já to mám úplně stejně, takže si to neber osobně. Jedinej rozdíl mezi náma je jen ten, že já jsem málo odvážnej amatér...
Osobně si nic neberu jen za předpokladu, že jsi pomalejší než já ... Každopádně s těma brzdama fakt musím něco udělat, páč vždy když mám pocit, že to prostě neubrzdím, tam si se mnou dalších X fešáků vytře prdel a to mě fakt neba ... Dáme v sobotu na motomotoparty dialog u "chytré" vody???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
"Slovač 15-43... U toho Slovakiaringu bylo zajimavý, že těch 2:11 jsem tam dal s převodem 15-44, kde na konci cílovky cca 200 m byl motor přetočený a skákal omezovač, ale když jsem dal 43, tak sice krásně vycházel kvalt, ale nebyl jsem schopnej dát pod 12,5 ..."
Podle mě, základní úvaha jak nastavit motorku.
Spousta kluků táhne těžkej převod a nechce se ho vzdát, že ztratí maximálku. Ale tou člověk jede zlomek času.
Důležitější je, za jak dlouho se na tu maximálku "dohrabe".
Jinak ty si nemáš čím posunout omezovač?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
DavidH píše: Prasouš>
"Slovač 15-43... U toho Slovakiaringu bylo zajimavý, že těch 2:11 jsem tam dal s převodem 15-44, kde na konci cílovky cca 200 m byl motor přetočený a skákal omezovač, ale když jsem dal 43, tak sice krásně vycházel kvalt, ale nebyl jsem schopnej dát pod 12,5 ..."
Podle mě, základní úvaha jak nastavit motorku.
Spousta kluků táhne těžkej převod a nechce se ho vzdát, že ztratí maximálku. Ale tou člověk jede zlomek času.
Důležitější je, za jak dlouho se na tu maximálku "dohrabe".
Jinak ty si nemáš čím posunout omezovač?
Jak psal výše, příští rok bude mít nějakou krutěrychlou elektroniku, která dovolí jet i na červenou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
brno byla slabota, motorka nebrzdila (neorigo páčka neseděla a přisávala mi pumpa) a umřel mi zánovní řetěz..(530ka po 800km se vytáhla až na doraz) takže jsem se měl alespoň na co vymlouvat
časy se do budoucna doufám ještě zlepším ale rozhodně to hrotit nebudu.. už mě to jednou stálo rok života..
Už pro mě bude asi přednější dobrej pocit z jízdy, než zajetej čas
Kolda, Praosuš a spol... kuwa hoši když vidim ty vaše onboardy tak asi zase začínám prahnout po Hondě.. já chci taky takle tancovat před zatáčkama.. teď je pěknej farik na inzerci , mít těch 210 a víc času na ježdění tak bych do toho snad šel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela91 píše: SPIJKER; POLY46> hoši já jsem turista, byl jsem a vždycky budu..
brno byla slabota, motorka nebrzdila (neorigo páčka neseděla a přisávala mi pumpa) a umřel mi zánovní řetěz..(530ka po 800km se vytáhla až na doraz) takže jsem se měl alespoň na co vymlouvat
časy se do budoucna doufám ještě zlepším ale rozhodně to hrotit nebudu.. už mě to jednou stálo rok života..
Už pro mě bude asi přednější dobrej pocit z jízdy, než zajetej čas
Kolda, Praosuš a spol... kuwa hoši když vidim ty vaše onboardy tak asi zase začínám prahnout po Hondě.. já chci taky takle tancovat před zatáčkama.. teď je pěknej farik na inzerci , mít těch 210 a víc času na ježdění tak bych do toho snad šel
Moc pěkný fárošek... Zadek drží pan Ohlins, předek pan Andreani...otázka jak je na tom pan Motor...
Dobrý pocit z jízdy se vždycky dostaví po zajetí dobrého času...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda. píše: Dobrý pocit z jízdy se vždycky dostaví po zajetí dobrého času...
Dobry pocit se dostavi vzdy, je-li motorka pri odjezdu ve stejnem stavu v jakem byla o tri dny drive v garazi nalozena...: o )
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
afro-r1 píše: Dobry pocit se dostavi vzdy, je-li motorka pri odjezdu ve stejnem stavu v jakem byla o tri dny drive v garazi nalozena...
: o )
S tím nemohu souhlasit... Když jsem v Brně jezdil ještě na Tuňákovi, hrozně jsem si přál dostat se pod 2:20... To jsem ještě neměl laptimer (okruhové miminko ) V posledním kole jsem vlastní blbostí spadl a byl konec... Tak jsem zbalil fidlátka a šel se kouknout na časy a bylo tam 2:19!!! V té chvíli mi byla pošramocená motorka ukradená a byl jsem šťastný...
Tady jsem náhodou našel video pana Meklaua (i s rukama) na Slovači... Škoda, že se mu tam pletou ti pomalí (rozumněj, ti co jedou 2:10... )... A ta sůza mu jede ukrutně, ale ukrutně moc!!!!
Naposledy editováno 09.12.2011 11:46:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naprostý souhlas. To samé jsem prožíval letos v Brně a se stejným časem.
Takže návrat domů s obouchanou mašinou a úsměvem od ucha k uchu.
divoch píše:
Naprostý souhlas. To samé jsem prožíval letos v Brně a se stejným časem.
Takže návrat domů s obouchanou mašinou a úsměvem od ucha k uchu.
Já taky,z 2:50 jsem udělal 2:35 Ladně jsem si ustlal na céčku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
chcem sa vas opytat, ked ma antihop, naco dava medziplyny?
tak uvidíme příští rok jak to pujde... kdyžtak se rozjezdíme spolu ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
matuS píše: celkom dobre ide chalan
chcem sa vas opytat, ked ma antihop, naco dava medziplyny?
Meklau je stará škola, nechápu jeho posaz na motorce, to je proti fyzikálním zákonům ... Ten meziplyn nevim přesně, možná opět stará škola nebo jestli tím nějak nepomáhá převodovce (ulehčit)... Netuším...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1198, 1199] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35943 | Včera v 21:27 LukynO17 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |