Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
v přívěsném vozíku panu Camathiasovi - někdo to bude určitě vědět, protože neuvést
jméno těchto"spřísahanců smrti" by nebylo vůvec pěkné
Jaques Drion/F a Ingeborg Stollová/D se stali jedněmi z těch, co brněnskému
okruhu VC / Závodu družby národů 17,8 km dlouhému martýriu na asfaltovém,dlážděném
i betonovém povrchu přinesli nejvyšší oběť - bohužel jsem byl očitým svědkem
Ta barevná fotečka svědčí nejvíce o tom,na jaké úrovni bylo tehdy v ČSR fotografo-
vání "v barvě"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
mamba54 píše: IvanDvoutakťák> Řekl bych, že je to tř. do 500 ccm. 14 Gerold Klinger A BMW, 27 Gustav Havel Jawa, 7 Eric Hinton AUS Norton, 22 (?), 9 (?), 2 Jager BRD BMW (?) Holt nejsem ten SKUTEČNÝ pamětník.
Ta 22 by mohl být bratr Erica Hintona, Harry.coby diváka VC v Brně, přiložím i fotky připomínající
tragické havárie v r.1956, kdy mě můj tatínek vzal
"na okruh" poprvé ...
Německý jezdec Hans Baltisberger byl tvrdý závodník,
jel jako favorit, tovární jezdec na NSU Sportmax 250,
ale ČÁSTEČNĚ mokrá trať mu "neodpustila" ...
Existuje několik verzí, jak k nehodě došlo a kde Hans
utrpěl jeho smrtelné zranění hlavy,když ho neochránila
tehdy ještě běžně používaná přilba"oříšek" - jedno však
vím jistě, mého staršího spolužáka, který už sledoval
VC bez rodiče, kopnul Hans B. při svém nekontrolovaném
pádu do hlavy a můj kamarád si tak poležel v nemocnici.
Byla to "ta daň" za naši fascinující blízkost k závodním
tratím, v tehdejší době běžnou...
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
ve tř.500, už na suché trati, na výjezdu z Nového Lískovce, na svém Nortonu
v plné rychlosti nezvládl rychlou zatáčku francouz Michel Mouty a nepřežil
náraz do stromu - fotka o tom,bohužel, vypovídá jasně
O obou neštěstích jsem se dozvěděl až v pondělí v novinách, ale i tak to na mě
zapůsobilo tak,že jsem "půllitry" s jejich žlutými tabulkami a černými startov-
ními čísly začal vnímat NEJEN jako něco NEJ - , ale taky cosi FATÁLNÍHO a tento
dojem a vliv mě neopustil po celou dobu,co púllitry s tímto číslováním jezdily
Až na pár "tradicionalistů", pohled na které mě vždycky potěší, na většině
strojů nelze START.ĆÍSLO vůbec rozeznat
Chápu, že dnes už časomíru nepředstavují dobrovolníci se stopkami v rukou,
ale transpondéty(a další), nicméně DIVÁCI by snad pořád ještě měli být
bráni "v potaz", kurňa, nééé !???
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
a já snad, z "titulu" mýho věku, můžu dodat, že "nejvíc chutná po šedesátce" (kdy už nás,
Karle, hodně lidí´odepisuje´)
A mimochodem, do TOHO "klubu",kterej na Tvé fotce reprezentuje Bohuš Sr. Staša na Suzuki
RGA(?)500, jsem byl"žhavej" vstoupit, už když Bohuš vyrukoval s tímhle bajkem při zahájení
provozu mosteckého AMD. Jenže to bych tenkrát musel mít o "trochu"víc ve šrajtofli
Tak´sem mu aspoň předal nášivku našeho SOC a k mýmu(příjemnýmu)překvapení se na Bohušově
kombošce objevila! Bohužel jediným dokladem o tomto je fotka v první knize Jirky Franka
"Československá silnice" Musel jsem"si počkat" nějakejch dvacet let,abych si až jako
jeden z českých důchodců, ketří jak známo, nevědí co s penězma, dopřál aspoň repliku té
Bohušovy Suziny ...
Na závěr : není na té fotce #9227 Gilberto Parlotti, kterej taky,jako jeden z mnoha,
"zůstal" na ostrově Man, když se tam ještě jezdilo MS ?
Sašova dílna v Brně je místem,kde se permanentně setkávají podobně pomatení jedinci.Sašu znám desítky let a NEMÁM s ním žádnou špatnou zkšenost.Není moc lidí okolo závodů o kterých se to dá říct.Bohužel on to má přesně naopak.Nejednou doplatil na podrazy lidí z jeho nejbližšího okolí.Ale bojuje dál s nadšením,který mu můžu jen závidět.
Sašo,kamaráde,vše nejlepší. Brzec
Naposledy editováno 02.12.2011 22:34:37