Téma: Zpátky do minulosti!!!
7.11.2009 v 11:32
Ahoj všem příznivcům dvou kol.Když jsem se v létě zastavil u našich doma,tak jsem přišel ve chvilce kdy se uklízelo.Chtěl jsem se otočit a jít pryč,protože to smrdělo prací,ale na štěstí jsem zůstal a do rukou se mi dostalo,díky tomu, velké bohatství v podobě starých negativů(cca100),které nafotil můj táta na některých podnicích tady u nás v Čechách v letech x až y.Chtěl jsem se s Vámi všemi o to podělit a proto jsem založil toto vlákno.Pokusím se vám tady naservírovat všechny zajímavé kousky a z táty vydolovat nějaké ty popisky i s rokem a místem pořízení snímku.Doufám,že se vám to bude líbit a někomu zaplesá srdce.Zpátky do minulosti na RAJČETI!!!!!
Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Už sa to tu preberalo. Jednovalec pochádzajúci zo súťažného motora Jawa postavený vo fabrike a údajne s ním jazdil aj G.Havel. Tento motor vo svojom podvozku jazdil aj M.Chalupník.
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
PietroTedesco> Tipnu si: Brno 1974- Paul EICKELBERG BRD Koinig.
3 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Peto,ten s tou 17 skoro jistě není Olda Kába ml.Tipl bych si Jardu Matušku.A ten VelMez se mně taky nezdá.Prosím znalce o vyjádření
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
mamba54 píše: PietroTedesco> Tipnu si: Brno 1974- Paul EICKELBERG BRD Koinig.
Oprava Konig (fotka 9036)1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
mamba54> Rád si to doplním,když mi to potvrdíte.Na vás je vždy spolehnutí ;)
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
jasně,Peto.To nebylo myšlený jako výtka Určo to rozkodujeme kolektivně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
PietroTedesco píše: mamba54> Rád si to doplním,když mi to potvrdíte.Na vás je vždy spolehnutí ;)
No, já na to šel vylučovací metodou. Vycházím z toho, že je to pětistovka, tvar mi vychází na Konig. Vyloučil jsem roky, kdy se kubatura 500 v Brně nejela, pak ty, kde nebylo obsazeno, nebo škrtnuto st.č. 33 a nebo pod tímto st.č. jeli jezdci na jiných značkách a vyšel mi ten Eicklberg. Ovšem, jestli to není Konig, tak jsem se zde historicky znemožnil. Potvrdit , nebo vyvrátit by to asi mohl s konečnou platností JV, až se tu zase zjeví. Sám jsem zvědav.2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Ježíš, to je krása, Pietro - "nahá" RD na trati VC... To by byly závody i dnes - všichni
na stejných sériovkách Pamatuju při Ceně Prachovských skal v Jičíně - jezdil tam
nějakej Němec s CB750Four, sériový i výfuky a taky bez kapotáže jen se start.tabulkama .
A umístil se ve tř.750ccm mezi ZÁVOĎÁKAMA cca 8.-10. ! Když vždycky najížděl do Jinolic,
neslyšeli jsme prakticky nic(pokud jel sám!),jen písknout kotouč(e?) a pak,při akceleraci
doslova jen "frrrrrr" z těch sériovejch čtyřech tlumičů výfuku... Zážitek
na stejných sériovkách Pamatuju při Ceně Prachovských skal v Jičíně - jezdil tam
nějakej Němec s CB750Four, sériový i výfuky a taky bez kapotáže jen se start.tabulkama .
A umístil se ve tř.750ccm mezi ZÁVOĎÁKAMA cca 8.-10. ! Když vždycky najížděl do Jinolic,
neslyšeli jsme prakticky nic(pokud jel sám!),jen písknout kotouč(e?) a pak,při akceleraci
doslova jen "frrrrrr" z těch sériovejch čtyřech tlumičů výfuku... Zážitek
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Úplně nejlepší na tom startu"sériovky"v Jičíně a nevím taky,jestli se v r.84 ještě Cena
Prachovských skal vůbec jezdila (!!), bylo to, že v prvním i druhém kole ještě jel
s hlavním balíkem jezdců, kde jely ZÁVODNÍ Yamahy 700, Suzuki 500, Yamahy 350 - DVOUTAKTNÍ
pochopitelně!
Prachovských skal vůbec jezdila (!!), bylo to, že v prvním i druhém kole ještě jel
s hlavním balíkem jezdců, kde jely ZÁVODNÍ Yamahy 700, Suzuki 500, Yamahy 350 - DVOUTAKTNÍ
pochopitelně!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.