Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
3 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
mamba54 píše: PietroTedesco> Tipnu si: Brno 1974- Paul EICKELBERG BRD Koinig.
Oprava Konig (fotka 9036)1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
PietroTedesco píše: mamba54> Rád si to doplním,když mi to potvrdíte.Na vás je vždy spolehnutí ;)
No, já na to šel vylučovací metodou. Vycházím z toho, že je to pětistovka, tvar mi vychází na Konig. Vyloučil jsem roky, kdy se kubatura 500 v Brně nejela, pak ty, kde nebylo obsazeno, nebo škrtnuto st.č. 33 a nebo pod tímto st.č. jeli jezdci na jiných značkách a vyšel mi ten Eicklberg. Ovšem, jestli to není Konig, tak jsem se zde historicky znemožnil. Potvrdit , nebo vyvrátit by to asi mohl s konečnou platností JV, až se tu zase zjeví. Sám jsem zvědav.2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
na stejných sériovkách Pamatuju při Ceně Prachovských skal v Jičíně - jezdil tam
nějakej Němec s CB750Four, sériový i výfuky a taky bez kapotáže jen se start.tabulkama .
A umístil se ve tř.750ccm mezi ZÁVOĎÁKAMA cca 8.-10. ! Když vždycky najížděl do Jinolic,
neslyšeli jsme prakticky nic(pokud jel sám!),jen písknout kotouč(e?) a pak,při akceleraci
doslova jen "frrrrrr" z těch sériovejch čtyřech tlumičů výfuku... Zážitek
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Prachovských skal vůbec jezdila (!!), bylo to, že v prvním i druhém kole ještě jel
s hlavním balíkem jezdců, kde jely ZÁVODNÍ Yamahy 700, Suzuki 500, Yamahy 350 - DVOUTAKTNÍ
pochopitelně!