Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SuperSic58 píše: Cestovní minibike? Vodník? To mě zajímá, hoď foto
no jeste je na ceste ke me takze cekam ze t prijde v utery nebo ve stredu a hodim foto jak to jenom pujde co nejdriv. taky chci videt jak to poleti ale videl jsem videjko a kdyz se to rozjede tak to leti hodne dobre2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Milagros píše: zdar potkal me takovej dost problem....jel sem na pitovi a najednou se to slo blbe sbirat od nizkych otacek a jako se to dusit ale kdyz se to vytocilo tak pohodal ale pak to chciplo a motor rozhavenej jak prase a uz to neslo nakopnou ani tlaky to nemelo.....pak az to asi po pul hodine vychladlo tak to zacalo mit zas tlaky(to sem poznal skrz nakopavani) a pak to chytlo a zas jelo ale porad problem s nizkejma otackama?Kde myslite ze je problem?Ve smesy?nebo ne by to bylo pridreny?nejaka netesnost?.....
Tusim ze moc chuda smes prehrejva motor? Nekde to taha falesnej vzduch? Taky mi to jelo jenom pod plynem kdyz mi netesnilo koleno u karbce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Wiky píše: asi jsi mi chtěl něco říct ?????
Kokotskej mobilní net
hle tu měrku máš normál plastovou? Tk jen přiložit, ta krátká kovová se šroubuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SuperSic58 píše: Kokotskej mobilní net
hle tu měrku máš normál plastovou? Tk jen přiložit, ta krátká kovová se šroubuje.
jo mám tu plastovou, díky za info. A teď ještě kolik ho tam naleju???
hanys888 píše: GRASSEL> dobrá volba vypadá celkem zachovale
Je víc než zachovalá, plasty včetně polepů jsou originál a všechno je ve víc než dobrým stavu...
Je to zabavenej leasing málokde uvidíš tenhle stav na rok starejch strojích.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Na GSXR jsem se dostal v plný palbě i na 14litrů, když neslezla pod deset tisíc otáček ani v zatáčkách, to byla moje normal spotřeba, někdy i víc. Přitom každej básní o 7litrech. Na spotřebu se mě fakt neptej.
Jinak co se týče RM, tak tam jsou ty převodovky pravda, tojo.
Pokud řešíš spotřebu kup si čtyřtakt, nic ostrýho, takže takový ty běžný endura. Tyhle motorky jsou o emocích, ne o tom počítat nějakou spotřebu.
Naposledy editováno 07.11.2011 21:18:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
daneček píše: GRASSEL> na plasty to nejezdí ani na ty polepy aale co je vevnitř ale jinak se mi taky líbí určitě dobrá volba a nebo ten vykon tě po chvilce taky omrzí
No na plasty to sice nejezdí ale podle toho vypadaj ty motorky tak jak vypadaj v inzercích. Originální plasty i s polepama bez škrábanců jsou víc než vyjímka i u rok starejch motorek motor, rám, technika je ve stejným stavu jako bajk...
Ty si se zbláznil ne?! Kam bych podle tebe měl po dvoutaktní dvěpade jít?! Do nesmyslný 2t 500?! Ty vole jel si na tom už?!
Já jezdím i na tý SX 125 06 a tohle je úplně někde jinde
Naposledy editováno 08.11.2011 07:22:33
Milagros píše: zdar potkal me takovej dost problem....jel sem na pitovi a najednou se to slo blbe sbirat od nizkych otacek a jako se to dusit ale kdyz se to vytocilo tak pohodal ale pak to chciplo a motor rozhavenej jak prase a uz to neslo nakopnou ani tlaky to nemelo.....pak az to asi po pul hodine vychladlo tak to zacalo mit zas tlaky(to sem poznal skrz nakopavani) a pak to chytlo a zas jelo ale porad problem s nizkejma otackama?Kde myslite ze je problem?Ve smesy?nebo ne by to bylo pridreny?nejaka netesnost?.....
chudá směs může bejt i netěsnost těžko říct
Naposledy editováno 08.11.2011 10:35:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
michal.j33 píše: GRASSEL> ta 125 je pro me po roce slaba :D chcu neco silnejsiho do 250 se mi nechce jit bo zas za rok to bude slabe :D vim jezdil jsem na tom je v tom rozdil , ale stejne uvazuju nad exc 450 nebo cr 500 :D chcu poradne kladivo na to enduro
Ale EXC 450 neni silnejsi nez 250 2T cross.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
michal.j33 píše: GRASSEL> ta 125 je pro me po roce slaba :D chcu neco silnejsiho do 250 se mi nechce jit bo zas za rok to bude slabe :D vim jezdil jsem na tom je v tom rozdil , ale stejne uvazuju nad exc 450 nebo cr 500 :D chcu poradne kladivo na to enduro
No čéče tak to seš trochu vedle 250 ve dvoutaktu tě výkonově zaplavý víc než cokoliv ostatního, a už vůbec ne exc 450, má jí kámoš a je to takový vlažný a už vůbec bych to nesrovnával s dvoutaktní dvěpade....
Jel jsem exc450, crf450 a ta Honda je daleko zábavnější, i přesto máš ale daleko větší vítr z tý dvěpade. Akorát že ten čtyřtakt jede hned, je to oproti tomu takovej traktor...
Ale srovnávat exc450 s dvoutaktní ostrou 250 2T je víc než mimo mísu
A rozhodně neusuzuj podle toho že máš dvacku znám pár lidí co měli dvacku třeba dva roky, dvěpade maj dodnes a i když třeba v rámci závodu přestoupěj na ostrou čtyřtaktní 450 tak ti stejně řeknou že ta dvěpade byla větší brutus...
Navíc v 17ti letech....
Musíš bejt hodně brutální střelec na tý dvacce když ti nestačí
Ale pokud jezdíš jen louky a takovej ten ehmmm terén tak to chápu..
Vytáhni to na trať, nebo jí dávej pořádnej kouř i jinde než na rovný louce a pak mi dej vědět, rád přijedu, mrknu se na tebe a s klidem ti půjčím dvěpade
Naposledy editováno 08.11.2011 20:33:39
daneček píše: GRASSEL> ktm 525 mi stačilo nad míru stojím si za tím že výkon ničím nenahradíš
Výkon ve čtyřtaktu není výkon ve dvoutaktu
To je to samý se sportama, když se jezdilo GP500 tak měli ty mašiny asi 160 koní, čtyřtakty přes 200 koní a přesto je ten dvoutakt větší brutalita
Každý je to jiný ale dvoutakt je jednoduchej, surovej motor...
Dvoutakt ať je to na silnici nebo terénu patřej mezi ty největší bestie
525 má asi jen o 1kw větší výkon, ale určitě i větší váhu, delší převody....
Tohle nejde srovnávat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Vsadím se s tebou že na trati jí pod držkou nedržíš
Pokud jezdíte nějaký výjezdy kde potřebuješ spodek, což znamená že jezdíte pomalu tak pak je ten dvoutakt k ničemu, navíc se plaší....
Dvoutakt je na rychlý tratě a pasáže, na pomalý je to k hovnu a na enduro pojížďky si veme dvoutaktní motokrosovou dvacku fakt jen totální jelito.
Ale pořád seš nějak mimo mísu protože si mluvil o výkonu ale ani jedno co tady pleteš nemá s výkonem nic společnýho.
Hele a kde přesně ti na trati ten výkon chybí?!
Hele plácáš tady tak nějak pátý přes devátý a nějak se v tom topíš, řekneš že je pro tebe 250 ostrej dvoutakt slabej a že potřebuješ pořádný kladivo jako EXC 450 do toho zamotáš půlitr dvoutakt.......
Neztrácíš se v tom tak nějak?! Nemohl bys dát kdyžtak nějaký video kde jezdíš na tý trati?! A nebo mi písni kdy, já přijedu... Pracovně je to kousek a není problém rád se mrknu
Naposledy editováno 08.11.2011 22:17:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
GRASSEL píše: michal.j33> Dvoutakt není na žádný enduro pojížďky....
Vsadím se s tebou že na trati jí pod držkou nedržíš
Pokud jezdíte nějaký výjezdy kde potřebuješ spodek, což znamená že jezdíte pomalu tak pak je ten dvoutakt k ničemu, navíc se plaší....
Dvoutakt je na rychlý tratě a pasáže, na pomalý je to k hovnu a na enduro pojížďky si veme dvoutaktní motokrosovou dvacku fakt jen totální jelito.
Ale pořád seš nějak mimo mísu protože si mluvil o výkonu ale ani jedno co tady pleteš nemá s výkonem nic společnýho.
Hele a kde přesně ti na trati ten výkon chybí?!
Dvoutakt je dobrej i na pomaly tezky pasaze - diky nizsi hmotnosti - viz extremni enduro zavody. A na vyjezdy s tvrdym podkladem je taky vhodnejsi. Ale to nesouvisi s tim co on pise - ze mu obcas chybi vykon na dvace verim, ale ze by mu casem nestacila 2T 250 akorat machruje, to mu nezeru To co popisoval potom tak na to je fakt 4T lepsi nez 2T kroska.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Peřina píše: Na kolik se na těch mrdkách foukají kola? Se mi zdálo, že je mám měkké, tak jsem je dofoukl do tvrda a málem jsem si rozbil držku jak to tancuje :) JO ! a první závada, uletěl mi tlumič výfuku :) Ale už je to ok.
no u takové mrdky těžko říct,ale jinak jak kdo chce třeba 1.2 záleží na povrchu a jestli máš v zadu haltr.. Aby se ti u té mrdky neprotočila duše a neurvalo ventilek...
SirIndy píše: Dvoutakt je dobrej i na pomaly tezky pasaze - diky nizsi hmotnosti - viz extremni enduro zavody. A na vyjezdy s tvrdym podkladem je taky vhodnejsi. Ale to nesouvisi s tim co on pise - ze mu obcas chybi vykon na dvace verim, ale ze by mu casem nestacila 2T 250 akorat machruje, to mu nezeru To co popisoval potom tak na to je fakt 4T lepsi nez 2T kroska.
Jo samozřejmě to máš pravdu, třeba gasgas se používá na tohle víc než hodně ale ostrá kroska je díky těm převodům taková vzteklá na to
Já si myslím že na to aby mu na trati u dvácy nestačil výkon musí bejt fakt dost dobrej, skákat na lavicích jak klokan 5metrů atak
Kámoš taky soudil dvěpade podle dvácy a vracel mi to se slovama "strč si to doprdele"
Ale holt jsou tady v sedumnácti asi větší střelci než třeba James"Buba"Stewart
jinak souhlas
Naposledy editováno 09.11.2011 07:39:50