paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku

29.10.2011 v 23:41
Že je čína levná ví každý. Že je to šmejd ví taky každý. Ví ale někdo o nějaké čínské značce/továrně, která nedělá kyvky z bláta, kapoty z papundeklu, elektriku ze špagátů na prádlo a brzdy z tvarohu a na které neupadnou po 10-ti metrech jízdy všechny šrouby a kola?

30.10.2011 v 13:38 | Nahoru | #61

S.M-A-RT píše: Co jsem slyšel tak V.D.O Moto Genesis s 200 suzuki motorem se dá

...o tom jsem tu už psal. Je to ta samá pod Yuki SM/TR. Podle mě nejpovedenější dváca z čínské produkce co se k nám dostalo. U V.D.O.Moto, jak už jsem také psal, ti do ní daj 200-tovkovej motor-za příplatek samozřejmě.Ale rozdíl oproti 125-cítce je znatelný,...u 200 je i o dost lepší karbec (podtlakáč) a papírově máš v TP samozřejmě dvácu, což není pro ty mladý tak úplně marný.

30.10.2011 v 14:00 | Nahoru | #62
Právě, že do toho V.D.O dávaj i dvoukila, nemoh sem si vzpomenout jak ej označení pro yuki

30.10.2011 v 14:18 | Nahoru | #63
New Pionyr Betka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku

30.10.2011 v 14:26 | Nahoru | #64

30.10.2011 v 14:28 | Nahoru | #65
Tady je, pro ty co jen koukaj na TV a myslí si, že tam je vše pravda, krásný cestopis od kluka, co se jel na vlastní oči do číny podívat
cesta do číny - díl 1
Jinak já mám čínskou motorku už pět let a jezdím na ní každý den. Máme čínské čtyřkolky a závodíme na nich, syn jezdí závody na čínském pitbike a nikdy bych neřek že je to šrot. Jsou velké rozdíly v kvalitě a výrobě. Dizajnově stejné motorky nemusí být stejné kvalitou. Ale proč tady zbytečně ztrácet čas, já raději jdu jezdit na mé čínské MONKEY od Lifanů
Monkey od Kovboj racing

30.10.2011 v 14:30 | Nahoru | #66
Hele jestli chceš motorku co ti nebude moc žrát a pojede ještě jakž takž to kilo tak kup Loncina XM 125 ale jestli chceš překonávat rychlost zvuku tak se na to ani nekoukej protože než to vytáhne to kilo tak bude babetta jezdit na vodík

30.10.2011 v 14:53 | Nahoru | #67
Docela se mi líbí Yuki 350 SPT.Ale i to prý má své mouchy.Celý život jezdím na Jawách, tak bych občasnou opravu stejně jako u Jawy za nějaký průšvih nepovažoval.Jen ty SPtéčka tady v ČR moc nejsou.

30.10.2011 v 16:11 | Nahoru | #68
No, nejlíp na tom jsou stroje od firem QuingQi (viz Hošťálek a jeho cesta z Číny na QuingQi do Evropy), Lifan a Jincheng. Problém je, že tady se produkty různých fabrik prodávají pod různými pseudo názvy. Vždycky se musíš podívat do techničáku, kde je to jasně napsané v kolonce "výrobce".

30.10.2011 v 16:21 | Nahoru | #69
.....neni zadna dobra cinska motorka........z ciny neni nic dobre

30.10.2011 v 16:31 | Nahoru | #70
Beny.> Tak yamasaki je totalní mrtka mají to 2 kámoši a totálka se to rozpadá ...
křiví kotouče, vylítaný tlumiče a silemloky, nesimetricky sjety gumi, osmi, řetěz

všecko přivařený tak aby to sedělo a né podle šablony takže každá motorka od nich je unikát

30.10.2011 v 16:38 | Nahoru | #71
Čínskou "motorku" bych nechtěl už z principu.. dřív to byli úplný šroty,teď už je to o něco lepší ale to díky tomu že 90% věcí obšlehly od Japonců a ostatních,já když si budu kupovat motorku,tak jeďině Suzuki,Yamaha,Honda,Kawasaki... Nikomu to neberu,ať si každej koupí co chce ale...

30.10.2011 v 16:42 | Nahoru | #72
Matess727x> rikam yuki ja jí mel a 4roky ani mel jsem gy-2 starej drkovej motor za 4 roky jsem na ní menil akorat olej a lil benzin jo je pravda prdla mi kiks starter

30.10.2011 v 16:46 | Nahoru | #73
[quote=Kovboy]Mates že se necháš vyprovokovat, zarputilí antičíňani budou stejně stále slepí a hluší. Kdyby to bylo na nich, tak jezdíme ještě dneska na žebřiňáku.
cesta do číny - díl 1

Si děláš prdel ne? Krásný cestopis od kluka, co tam jel? Je tam jen první díl, jel do nějakýho hlavního města a podle toho soudíš? To už je snad 100% lepší posuzovat jak to v číně chodí podle těch dokumentů na ČT2. Ale tendle článek?

Kašlu na to hodnotit kvalitu čínské motorky, ale někteří by tam snad rádi žili a vypadají, jako by to tam bylo príma. Sem nebyl v číně, neviděl jsem fabriku na pěti km čtverečních a 100% bych z toho nebyl hotovej. Hotovej bych byl z votrávený řeky u tý fabriky, porušování lidských práv atd. Ale tam nikoho za ručičku nedovedou, aby mu to ukázali.

To, že tam vyrábí celej svět nemá s kvalitou nic společnýho, je to jen o co nejmenších nákladech. Proč s tím pořád někdo argumentuje? A čínská ekonomika, že je na tom líp než USA aby ne, když tam hrstka vyvolených drancuje na úkor všeho a všech. Nejsu antičíňan, ale určo jsem antikomunista.

30.10.2011 v 17:04 | Nahoru | #74

Mr.Dreamer píše: Viděl jsi už někdy nějakého Loncina naživo? Já ano a docela jsem se zasmál. Nevím jak člověk, který nemá porovnání s ničím jiným, ale jelikož jsem byl odchován na japoncích, tak je pro mě čínská kvalita opravdu nestravitelná.

Já Loncina mám, skůtra 125 vodníka do města, solidně zpracované, stejně tak motard a silnice, motor kromě rozvodů je Honda, servisy Honda objednávají u Loncina díly , jsou přesně stejné, proč asi? Jinak motory pro BMW dodávají taky. Plasty drží vyválel jsem se a kupodivu se nic nerozštípalo jako u jiných čín. Záleží na požadavcích zákazníka, co si přeje a co zaplatí BMW to není, ale za ty peníze hodně dobrý. Jo a ND do několika dnů.

30.10.2011 v 17:18 | Nahoru | #75
Co třeba Suzuki, Kawasaki ,Honda nebo Yamaha je to jen o kousek vedle ale zato vyskoušený!!

30.10.2011 v 17:31 | Nahoru | #76
Já měl 2 roky Betku.Je to o mizerném zpracování,všudypřítomné korozi,neustálém kontrolování,seřizování a dotahování.Stejně jsem vše neuhlídal a něco ztratil. Najeto 3000 km,prasklý nosič,ztracená spona řetězu a kryt výfuku,oprava řazení 3 a 4 rychlostního stupně,nefukční palivový kohoutek,zteřelá benzinová hadička a do nádrže,která měla mít obsah téměř 3 litry benzinu jsem nenalil ani celé 2.Ještě jsem vyvložkoval zadní kyvku,ve které byla jen trubka v trubce a ve svěráku ji za brutálního násilí srovnal,aby bylo kolo svisle k vozovce.Berte prosím tyto informace s velkou rezervou,protože jsem taky přesvědčený antikomunista! Za mě Čínu NEBRAT.

30.10.2011 v 17:39 | Nahoru | #77
Mám přes 2 roky Xmotos 250, najeto asi 35MTH jen v blátě a sněhu, nějak to neměřím. Pokud se to dobře složí a seřídí, naprosto bez problémů, bez poruchy. Nekoupil jsem na to ani díl, ulomená páčka i řadička šly opravit. Takže ročně investuju 2x litr oleje a asi 15 litrů benzínu. Lanka původní, rez žádná. Řetěz už dám po zimě novej. Šrouby původní. Destičky se chytly až nedávno, už brzdí pěkně jedním prstem, zadní guma má 70% přední 90%.

30.10.2011 v 18:14 | Nahoru | #78

Matess727x píše: ...sranda bude, až za pár let přijde tvůj kluk (a nebude to trvat dlouho), že nechce nějakou starou japonskou mrchu a řekne ti,..."se podívej otče, co dnes dělají číňani za motorky". Stejně tak, jak to říkali naši otcové našim dědečkům, když vyrazili japonci na své dobývání motosvěta. Historie se jen opakuje.A já jen zopakuju,...chce to si trošku o světové ekonomice něco přečíst, trochu více se vzdělat v pohledu na čínu a člověk pochopí spusty věcí, které nemá šanci si při povrchním papouškování svých stejně inteligentních kamarádů dozvědět. Osobně nejsem žádný fanatický zastánce číny, jen na tu problematiku nenahlížím jednoduchým černobílím pohledem.

Já taky netvrdím, že za pár let nebudou číňani kvalitní, ale dnes, aspoň co se k nám dováží, vcelku stojí za prd. Ale abych jim tleskal jak jsou dobří, a při tom věděl co se tam děje a jaký maj životní podmínky např. dělníci a zemědělci, tak to sory. Tobě to třeba nevadí, když dokážeš "pomoct" svojí "kamošce", která je ve srabu a ty jí dáš pár šušní za skůtra a pak se s tím chlubíš na netu. Zřejmě slušnej oddíl.

30.10.2011 v 18:44 | Nahoru | #79
nahodou cinske moto je celkem exkluzivni,kazdy kus je original

30.10.2011 v 19:04 | Nahoru | #80

Klohar píše: nahodou cinske moto je celkem exkluzivni,kazdy kus je original

nejenom každý kus, ale i v rámci jednotlivého kusu je to loterie. Já měl čtyřkolku. Tam levou stranu montoval někdo jiný než pravou (asi na pásu) a to byly rozdíly

30.10.2011 v 19:13 | Nahoru | #81
zrovna dneska jsem u Hošťálka byl. Kdo chce vidět ten zázrak tak zítra mají v ČB poslední otvírací den.

30.10.2011 v 19:21 | Nahoru | #82
Nejde o to, že je to čína a šmejd, ale hlavně jak psáno v úvodu, že je to levný. I Čína dovede vyrobit kvalitu. Dokud se to bude dobře prodávat, tak to tak zůstane. Čína nevydělává na kvalitě, ale na ohromném množství zboží za pár kaček, a i když je to shit tak to nekupte! Jak se změní požadavky na kvalitu, přizpůsobí se i Čína, na to vemte jed!

30.10.2011 v 19:22 | Nahoru | #83

mira008 píše: ... Ale abych jim tleskal jak jsou dobří, a při tom věděl co se tam děje a jaký maj životní podmínky např. dělníci a zemědělci, tak to sory....

Tak doufám, že tě znepokojuje i vztah většinové populace (bílých) k diskriminovaným (černým) v naší zemi. Všichni víme a myslím, že o tom nemusíme polemizovat, jak to v naší zemičce s cikánama je . Co je to za xindl, ... A vidíš, přesto jsme podle Amnesty international a dalších organizací označovaný ve světě za rasistický národ, kde je menšina cikánů utlačovaná, kde se porušují jejich lidská práva.... A to právě ta moc médií. Z lidí udělají tupé ovce, který potom budou papouškovat, to, co v nich slyší a budou to považovat za svatou pravdu.
To stejný je s Čínou. Média nám servírují, jak se tam mají lidi špatně, že to jsou otroci, že tam dělají 8mi letý děti a že jen díky tomu můžou vyrábět levně. No, pokud tomu věříš, jsi jednou z těch tupých ovcí, po kterých naši zákonodárci tak prahnou.
Neříkám, že pravda je pravý opak toho, co servírují např. veřejnoprávní média, že je to tam super, ale je dobrý hledat pravdu někde uprostřed a hlavně bez předsudků.

30.10.2011 v 19:23 | Nahoru | #84
Ten dokument je Made in China

30.10.2011 v 19:44 | Nahoru | #85
Uvedu to na příkladě škoda ČR a UK. Před nějakou dobou se do UK vyvážely škodovky a měly tam pověst, jako u nás čínské stroje. Kolovalo o nich hodně vtipů jako "Proč má škodovka vyhřívání zadního skla? Aby vám nebyla zima na ruce až ji budete tlačit do servisu". Dnes je to v UK druhá nejoblíbenější značka vozidel. Pro nás byla kdysi felicie bomba autem a tam to brali jako největší šrot, pak přišla fábie, oktávka, superb atd. a hle kvalita a zpracování je nyní na úrovni německých aut. Neříkám, že na tom nemá podíl VW, ale jen taková modelová situace o pohledu na věc.

Já mám Yuki New speedy a od té doby, co jsem si ji začal ošetřovat sám a né jen buran v montérkách z ČR, který na to kašlal a montoval to jako ******, tak nemám ani jeden problém. Čínská produkce není na tom tak špatně, to, kvůli čeho je čínská motorka takový sh*t, je odfláklá montáž v ČR

Naposledy editováno 30.10.2011 19:46:02

30.10.2011 v 19:49 | Nahoru | #86

30.10.2011 v 20:08 | Nahoru | #87

zmulin píše: Matess727x> Mě je to v podstatě jedno,ale trochu na mě jako propagátor působíš.Já osobně teda neznám nikoho,kdo by si takhle bezvýhradně čínský "motorky" chválil.Tchaj wan už jo.TGB mi přijde uplně fpoho.

.....nechválím výhradně všechny čínsky motorky, jestli jsi myslel mě. Když už sem chceš něco napsat, tak si zkus přečíst více z celého vlákna a ne jen posledních pár příspěvků.Jinak,....k tématu už nemám co říci.

30.10.2011 v 20:18 | Nahoru | #88

bigerman píše: V dnešní době kdy kvalitního jetého japonce koupíš skoro za tašku hrušek, bych o číńanovi ani ve snu neuvažoval. Raději deset let starého japonce nežli nového číńana. Viděl jsem, zkusil jsem, stačilo mi.

tak tak svatá pravda,líbi se mi jak vetšina majitelů číny si pochvalujou jak mají skvělý stroj,že stačí jen si to trošku upravit,a dochytat mouchy vyměnou skoro polovinu motorky a pak jen sem tam něco vyměnit a že to nevadí že to stojí jen pár korun. já mám svoje moto staré už 13let jezdím na něm od roku 2008 a vyměnil jsem jen řetězovku několikrat sadu gum a každý rok olej a lítá naprosto bez problému a nemusím vychytávat žádné mouchy a nic štelovat nebo dotahovat

30.10.2011 v 20:34 | Nahoru | #89

Hery22 píše: tak tak svatá pravda,líbi se mi jak vetšina majitelů číny si pochvalujou jak mají skvělý stroj...

...no a pak jsou ti, co mají japonský motorky,...a rakouský,...a těch měli i několik a i tak mají s různýma čínskýma motkama zkušenosti dobré. Třebas s mojí poslední "čistokrevnou čínou" Sachs MadAss,...skvělé moto.